M52B28TUB heitgaasid
M52B28TUB heitgaasid
Tere. Sai käidud e36ga millele swapitud m52B28 täna ülevaatusel aga kahjuks heitgaasid paigast ära. Eelmisel aastal käisin arki jaoks heitgaasi lehte võtmas ja siis läks läbi ja samuti kuu hiljem üv läks läbi.Mainin ära ka, et autol all 1.8 orig katalüsaator kuigi sellega eelmine aasta läks läbi.
Ülevaatuspunktis arvati, et lambda andurid ära ja, et tagant haiseb ka.
Lisan pildi ka üv lehest ja eelmise aasta heitgaasi testi lehest. Kas lambda andurites tõesti asi või põhjustab seda miski muu?
Ülevaatuspunktis arvati, et lambda andurid ära ja, et tagant haiseb ka.
Lisan pildi ka üv lehest ja eelmise aasta heitgaasi testi lehest. Kas lambda andurites tõesti asi või põhjustab seda miski muu?
Re: M52B28TUB heitgaasid
Tegin kaks video ehk on sellest abi, kuna ise seda infot lugeda ei oska. Üks video ühe õhukulu lugejaga ja teine teisega. Autol mootor swapitud seega lambdad ainult enne katti. See inpa näit enne katti oli eelmine aasta ka sama ja siis ei olnud näidud nii võsas. Eelmine aasta sai kõik uus kah ehk sisselaske tihendid, karteri tuulutus, pihusti tihendid, küünlad jne.
Oskab ehk keegi soovitada kelle poole tartus pöörduda?
https://youtube.com/shorts/WXpH0Fb6m08?feature=share
Oskab ehk keegi soovitada kelle poole tartus pöörduda?
https://youtube.com/shorts/WXpH0Fb6m08?feature=share
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: M52B28TUB heitgaasid
Ma käisin ka täna ülevaatusel, sama kombo, e. 1,8 swapitud 2,8 vastu, universaal katt all ja läks nii eelmine aasta läbi kui ka see aasta.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
-
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 16.11.2012 21:27 01
- Peamine sõiduk: E46 "M3D"
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M52B28TUB heitgaasid
Sedasi tuuritamine ei anna kahjuks mingit infot edasi, ja teeb numbrite jälgimise keerulisemaks.
Inpa live datast vaadates tühikäigul mõlema banki lambdad 0.01V näitavad rikast segu, samuti üv paberil mõõdetud 0.936 lambda kinnitab seda.
Töösooja mootoriga tühikäigul, õhulugejalt pistikut tagant võttes lambda Voldid kõikuma hakkavad oma skaalal(mis on normaalne), siis julgeks klaaskuulilt pakkuda õhulugejat.
Inpa live datast vaadates tühikäigul mõlema banki lambdad 0.01V näitavad rikast segu, samuti üv paberil mõõdetud 0.936 lambda kinnitab seda.
Töösooja mootoriga tühikäigul, õhulugejalt pistikut tagant võttes lambda Voldid kõikuma hakkavad oma skaalal(mis on normaalne), siis julgeks klaaskuulilt pakkuda õhulugejat.
Re: M52B28TUB heitgaasid
Proovin esimesel võimalusel järgi, hetkel auto maal. Soetasin uued boschi lambdad ka ja kui käes siis eks vahetab ära ja jälgin seda volti kui pistik eemaldada. Õnneks on teine õhulugeja ka ja saab siis vajduse üv punktis vahetada.Z0ne kirjutas: ↑17.06.2022 18:17 08 Sedasi tuuritamine ei anna kahjuks mingit infot edasi, ja teeb numbrite jälgimise keerulisemaks.
Inpa live datast vaadates tühikäigul mõlema banki lambdad 0.01V näitavad rikast segu, samuti üv paberil mõõdetud 0.936 lambda kinnitab seda.
Töösooja mootoriga tühikäigul, õhulugejalt pistikut tagant võttes lambda Voldid kõikuma hakkavad oma skaalal(mis on normaalne), siis julgeks klaaskuulilt pakkuda õhulugejat.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: M52B28TUB heitgaasid
Bosch ei käi ju sinna?
Ainuke mis seal toimib on denso kes pakendab jaapanis toodetud ntk andurit millel kuumakindel kleps peal tootjal ja mis ühendatud siis vastavalt õige pistiku külge ca 25 cm andurist. Kõik siemensil käivad vanemad pillid kasutavad sama andurit
Ainuke mis seal toimib on denso kes pakendab jaapanis toodetud ntk andurit millel kuumakindel kleps peal tootjal ja mis ühendatud siis vastavalt õige pistiku külge ca 25 cm andurist. Kõik siemensil käivad vanemad pillid kasutavad sama andurit
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: M52B28TUB heitgaasid
Originaalis z3 coupe pealt mootor, väljalaske kollektor koos katalüsaatoritega ja siis 320mm pikkune aga mul on tavalised m52 kolled ja siis vist ei ulatu need ja sai tellitud roadsteri kere järgi kus ka tavakollede variant ja pikk kaabel koodiga 11781437586 ja ei olnud valikus densot. Hetkel autol kolledega kaasa tulnud lambdad koodiga 1748762 mis tõesti siemensi omad ja peal ka ntk. Aga pistik pole sobinud mootori juhtmestikuga ja elektri tegija vahetas pistikud ära lambdadel.patrik kirjutas: ↑18.06.2022 14:55 22 Bosch ei käi ju sinna?
Ainuke mis seal toimib on denso kes pakendab jaapanis toodetud ntk andurit millel kuumakindel kleps peal tootjal ja mis ühendatud siis vastavalt õige pistiku külge ca 25 cm andurist. Kõik siemensil käivad vanemad pillid kasutavad sama andurit
Peaks ikkagi ostma siis denso omad ja pistiku neile ringi tõstma? Denso omad pikka kaabliga https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 1368-denso ja peaks pistiku siis ära vahetama
Pistik selline:
Re: M52B28TUB heitgaasid
Hetkel õnnestus boschi omad denso vastu ümber vahetada. Ootab kuni kaup kohal ja saab testimas käia.
Re: M52B28TUB heitgaasid
Andurid käes, on võimalik sellest pistikust kuidagi need pinid kätte ka saada, et lihtsalt pistik ümber visata? Või peab ikka maha lõikama?
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: M52B28TUB heitgaasid
Seal kus sa kahe väikese näpuga juhtmest kinni hoiad peaks olema ühendus, tõmba rüü maha ja vaata
Mis nende pistikutega ei sobi?
Aa ok märkasin juba. Erinevat värvi tihendid tähendavad erinevaid pistikuid. Kas lapid kahest kokku või kougid klemmid välja spets abinõudega
Mis nende pistikutega ei sobi?
Aa ok märkasin juba. Erinevat värvi tihendid tähendavad erinevaid pistikuid. Kas lapid kahest kokku või kougid klemmid välja spets abinõudega
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: M52B28TUB heitgaasid
Rüü all tõesti ühendus aga kahjuks spets tööriista pole millega pinid kätte saab, seega tuleb vanalt pistik uuele ümber tõsta. Tootja ühendus kohast lahti ühendada ja pistik panna jääb vist see kaabel lühikeseks ja peab ühe ühenduse veel tegema kuna vanal lambdal samuti see pistik pandud ja pole pikalt kaablit jäetud. Kas lambdapatrik kirjutas: ↑21.06.2022 22:25 59 Seal kus sa kahe väikese näpuga juhtmest kinni hoiad peaks olema ühendus, tõmba rüü maha ja vaata
Mis nende pistikutega ei sobi?
Aa ok märkasin juba. Erinevat värvi tihendid tähendavad erinevaid pistikuid. Kas lapid kahest kokku või kougid klemmid välja spets abinõudega
Kaablid võib joota ka uuesti kokku või peaks ikkagi mingit klemm ühendust kasutama?
Vana lambda kaabel:
-
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 16.11.2012 21:27 01
- Peamine sõiduk: E46 "M3D"
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M52B28TUB heitgaasid
Topeltvanostel tavalised zirconia andurid, m52 üksvanos on (minu teada) ainuke erand oma titania anduritega mida saab tõesti ainult Denso omi.patrik kirjutas: ↑18.06.2022 14:55 22 Bosch ei käi ju sinna?
Ainuke mis seal toimib on denso kes pakendab jaapanis toodetud ntk andurit millel kuumakindel kleps peal tootjal ja mis ühendatud siis vastavalt õige pistiku külge ca 25 cm andurist. Kõik siemensil käivad vanemad pillid kasutavad sama andurit
1748762 käib ühe vanosega mootoritele, kust pealt su kolded ka pärit, mitte kahe vanosega mootoritele.
Valet tüüpi anduriga on arusaadav miks lambda näit 0 on. Zirconia andur toodab voolu vastavalt mõõdetud kütusesegule, mida siis mootoriaju mõõdab ja jälgib. Titania andur aga ise voolu ei tooda, vaid muudab oma takistust, ning vool tuleb peale ajust endast.
Need on õiged andurid
Re: M52B28TUB heitgaasid
Uued denso lambdad küljes ja heitgaasid korras. Tänud, kes infot jagasid!
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: M52B28TUB heitgaasid
Siin on ilmselt autoril segi läinud m52b28 ja m52tub28 ja mina ka automaatselt arvasin et eks e36 peale ikka ilma tu-ta variant swapitud, mis osutuski õigeks. Samas lambda pistik tundub olevat boschi küljest võetud (hall juhe paistab)Z0ne kirjutas: ↑06.07.2022 09:42 44Topeltvanostel tavalised zirconia andurid, m52 üksvanos on (minu teada) ainuke erand oma titania anduritega mida saab tõesti ainult Denso omi.patrik kirjutas: ↑18.06.2022 14:55 22 Bosch ei käi ju sinna?
Ainuke mis seal toimib on denso kes pakendab jaapanis toodetud ntk andurit millel kuumakindel kleps peal tootjal ja mis ühendatud siis vastavalt õige pistiku külge ca 25 cm andurist. Kõik siemensil käivad vanemad pillid kasutavad sama andurit
1748762 käib ühe vanosega mootoritele, kust pealt su kolded ka pärit, mitte kahe vanosega mootoritele.
Valet tüüpi anduriga on arusaadav miks lambda näit 0 on. Zirconia andur toodab voolu vastavalt mõõdetud kütusesegule, mida siis mootoriaju mõõdab ja jälgib. Titania andur aga ise voolu ei tooda, vaid muudab oma takistust, ning vool tuleb peale ajust endast.Need on õiged andurid
Mis iganes, 1 vanosega paneme denso ja 2 vanosega(tu-le) boschi lambdasid
Muide neid 1 vanosega lambdasi on ka kahte tüüpi pistikutega mingil põhjusel, kollase ja rohelise tihendiga ja omavahel ei sobi aga kui pistiku profiili lòigata, lihvida, siis läheb kokku
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: M52B28TUB heitgaasid
Ühesõnaga tellisin algul õiged bosch ja siis vahetasin valede denso vastu ümber . Aga tegu jah 2 vanosega aga sain üv läbi ja ei hakka neid nüüd ümber vahetama või mõjutab see miskit niipalju, et parem ikkagi oleks?
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: M52B28TUB heitgaasid
Oot-oot, sul 2 vanosega m52??
Sul käivad boschi lambdad!
Sul pildil siemensi lambda boschi pistiku otsa istutatud. Misasja seal küll tehtud on?
Sul käivad boschi lambdad!
Sul pildil siemensi lambda boschi pistiku otsa istutatud. Misasja seal küll tehtud on?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: M52B28TUB heitgaasid
Nagu pealkirjas kirjas ehk m52 kahe vanosega.
Tellitud saigi boschi lambdad aga siis sa väitsid, et seal toimivad ainult densod ja sai lastud ümber vahetada. Pistikud said maha lõigatud ja auto pealt teised ümber tõstetud.
Kuna kolled tulid nende lambdadega ja elektrik pani sobivad pistikud, et mootori juhtmestikuga kokku läheks.
Oleks ma boschi omad jätnud nagu tellisin, oleks olnud plug and play! Nüüd peab vist leppima nende densodega.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: M52B28TUB heitgaasid
Sul esimeses lauses kirjas m52b28 mitte m52tub28 ja pealkirjas üldse m52b28tub. Pildil vanad lambdad mis ntk omad
Mul ka klaaskuuli käepärast polnud et ära arvata. Ma ei tea kuidas sa läbi said. Päriselt ka. Satud tallinnasse võin üle vaadata ja ntk omad boschi vastu vahetada ( hea meelega)
Mul ka klaaskuuli käepärast polnud et ära arvata. Ma ei tea kuidas sa läbi said. Päriselt ka. Satud tallinnasse võin üle vaadata ja ntk omad boschi vastu vahetada ( hea meelega)
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 16.11.2012 21:27 01
- Peamine sõiduk: E46 "M3D"
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M52B28TUB heitgaasid
Nii on, ainult 95a on kollase tihendiga, suure süütepooli pistikuga, ning alu õlifiltri korpuse ja enamasti ka alu klapikaanega. Mootoriajudki neil täiesti teise ehitusega. Aga see läheb juba teemast välja.
Ilma lambdadeta tõuseb kütusekulu ja mootor ei pruugi päris nii siidiselt käia kui koos toimivate lambdadega, aga tagumikuga seda vahet tõenäoliselt ei märka.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 14.12.2021 19:00 56
- Peamine sõiduk: Bmw 525tds
- Telefon: 56245559
Re: M52B28TUB heitgaasid
Ei hakka uut teemat tegema aga omal E34 peale swapitud m52b28tub ja immo+lambdad ajust välja kirjutatud, seoses sellega ei peaks mõjutama co ega hc taset? Või eksin
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M52B28TUB heitgaasid
Tavaliselt kirjutatakse välja tagumised lambdad kui katti pole kasutusel. Esimesed lambdad jäetakse tööse ikka. Muidu ei saa mootoriaju kunagi fuel trime õigeks.