N42 mootor ei käivitu külmalt
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
Kui juba temaga nii mässad, siis on mõistlik tõmmata omale ISTA ja lasta tal vea puhul tööplaan teha. Ilma diagostikata jäädki oletama. Kui väidad, et sisselaske Vanosega on teema, siis võiksid ta asendada töötavaga (ei pea olema uus). Kindel peab olema, et VL ja SL Vanoseid pole segi aetud (SL omal on suurem käik). Eristada saad koodide järgi. Samuti peavad nukkvõllidel olema korras nn õlirõngad. Juhtklappidel ei tohi olla pistikuid omavahel segi aetud. Samas juhtklappe võib omavahel vahetata (koodid samad).
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
see kaput ja siis keerabki võlli max asendisse
(+tihend ka siis juba vahetada)
pmst enne võib veel adaptsiooni proovida kuna mingi imeliku geberniidi pärast ei hakka vbl automaatne versioon ise tööle vms (vanoste juhtme värvid ka enne üle vaadata)
- steves
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 12.02.2014 11:46 54
- Peamine sõiduk: BMW E46 318i
- Telefon: 53840257
- Asukoht: Nõo vald
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
Juhtklapid olen puhastanud ja vahetanud ja isegi uued ostnud, ei mingit muutust.
Sisselaske ja väljalaske VANOSe kehad sassis pole, seal on konkreetselt peal IN ja EX. Mul on nad auto peal õigesti paigaldatud.
Kuna mul on mitu komplekti töötavaid kehasid ja võin teisi keha proovida.
Nukkarõngad said nii sisselaskele kui väljalaskele uued Inchcape motorsist ostetud. Vanad rõngad olid mõlemal võllil väsinud.
See aasta jäi TÜV vahele, sest sellise mootoriga, mis võib ootamatult enam mitte käivituda ei ole võimalik kuskile sõita.
Olid ka sellised mõtted laual, mingi aeg:
Tõstan N42 asemele rida kuue mootori aga kui tööde hulk ja kõik muud tehnilised keerukused kokkulõin sain aru,et see asi on nii tehtud,et niisama sa sinna teist mootorit vahele ei tõsta. Lihtsam siis teine auto juba osta. Ja N42 mootoriga auto osandada.
Töökorras mootoriga auto või mootor. Paraku ei ole neid N42 ja N46 autosid väga müügis ja need, mis on samamoodi surnud või ära surevad näidised.
Kuskilt välismaalt teine mootor tuua ehk põrsas kotis ma ei julge. Sai ühes lammutuses neid seisma jäänud mootoreid avatud ja niiskusega olid juba asjad hakanud rooste minema. Seega vanarauda pole mõtet enam juurde vedada.
Ehk leidub mõni auto elektrik, kellel on juba ISTA olemas. Viimane variant on Inchcape motors aga ma olen juba selle vea otsimisega kuskil 1200eur juba ära kulutanud, erinevate teenuste ja osade peale. Võite ise arvata, mis mu närvidest alles on.
Sisselaske ja väljalaske VANOSe kehad sassis pole, seal on konkreetselt peal IN ja EX. Mul on nad auto peal õigesti paigaldatud.
Kuna mul on mitu komplekti töötavaid kehasid ja võin teisi keha proovida.
Nukkarõngad said nii sisselaskele kui väljalaskele uued Inchcape motorsist ostetud. Vanad rõngad olid mõlemal võllil väsinud.
See aasta jäi TÜV vahele, sest sellise mootoriga, mis võib ootamatult enam mitte käivituda ei ole võimalik kuskile sõita.
Olid ka sellised mõtted laual, mingi aeg:
Tõstan N42 asemele rida kuue mootori aga kui tööde hulk ja kõik muud tehnilised keerukused kokkulõin sain aru,et see asi on nii tehtud,et niisama sa sinna teist mootorit vahele ei tõsta. Lihtsam siis teine auto juba osta. Ja N42 mootoriga auto osandada.
Töökorras mootoriga auto või mootor. Paraku ei ole neid N42 ja N46 autosid väga müügis ja need, mis on samamoodi surnud või ära surevad näidised.
Kuskilt välismaalt teine mootor tuua ehk põrsas kotis ma ei julge. Sai ühes lammutuses neid seisma jäänud mootoreid avatud ja niiskusega olid juba asjad hakanud rooste minema. Seega vanarauda pole mõtet enam juurde vedada.
Ehk leidub mõni auto elektrik, kellel on juba ISTA olemas. Viimane variant on Inchcape motors aga ma olen juba selle vea otsimisega kuskil 1200eur juba ära kulutanud, erinevate teenuste ja osade peale. Võite ise arvata, mis mu närvidest alles on.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
see r6 mõte on juba algusest peale õige mõte, täiesti aja ja ressursside raiskamine selle n42 elustamine. suhteliselt lihtsasti teostatav on m52/54 sinna vahele istutamine.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
Kusjuures elektri osas ei ole. Panevad jah kuidagimoodi, aga küll genekas ei lae, õlirõhku- ja taset ei näita jne. 1-l jookseb info combisse mööda CAN-i, teisel tuleb juhtmed otse vedada ja E-boxis ei klapi suurt midagi kokku.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
olen teinud küll compacti peal sellise swapi aga genekas laeb, õlitaset õlirõhku kõike näitab, diagnosti saab originaal pistikust teha jne. eks sõltub kui palju keegi vaeva on nõus nägema.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
On olemas, aga kui oled oma projektiga Nõo vallas, siis vähe abi. Otsi netist vana ISTA D ja INPA, muretse k-line kaabel ja saad edasi mina. Mõnel kaablimüüjal on pakkuda ka eelinstallitud ketas. Niisama võib seal mõistatama jäädagi.Ehk leidub mõni auto elektrik, kellel on juba ISTA olemas.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
pole ju väga keeruline - kui adaptsioon ei funka, siis andur koos tihendiga vahetusse ja asi korras
- steves
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 12.02.2014 11:46 54
- Peamine sõiduk: BMW E46 318i
- Telefon: 53840257
- Asukoht: Nõo vald
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
Tarkvara peab ostma usaldusväärselt inimeselt. Või võimalusel auto juures ära kontrollida,et see töötab. Ma olen 3 seadet ostnud ja ükski pole tahtnud töötada korralikult.
Mis neil viga , mina ei tea. Tõstan käed üles ja ütlen,et ei tea, ei oska neid korda teha.
Anduri osas odavaid asju või tundmatute tootjate, tootlelaadset asja ei tasu osta.Pole vahet on see ekstsentriku andur või ABS oma. Elu näidanud,et need on heal juhul ühekordne kasutamine kui sedagi.
Originaal asi on päris korralik väljaminek, samas pikemas perspektiivis tasuv investeering. Lammutustes pole mõtet minna seda andurit küsima, sest seal on need samamoodi katki.
Mis neil viga , mina ei tea. Tõstan käed üles ja ütlen,et ei tea, ei oska neid korda teha.
Anduri osas odavaid asju või tundmatute tootjate, tootlelaadset asja ei tasu osta.Pole vahet on see ekstsentriku andur või ABS oma. Elu näidanud,et need on heal juhul ühekordne kasutamine kui sedagi.
Originaal asi on päris korralik väljaminek, samas pikemas perspektiivis tasuv investeering. Lammutustes pole mõtet minna seda andurit küsima, sest seal on need samamoodi katki.
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
kui õli küljes pole ja tihend paistab ok, siis vast kestab ka veel mõni kasutatud
- steves
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 12.02.2014 11:46 54
- Peamine sõiduk: BMW E46 318i
- Telefon: 53840257
- Asukoht: Nõo vald
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
Hetkel tundub,et õli tuleb rohkem tihendist, mis on klapikambri enda sees, kui andurist. Aga täpsemalt on raske arusaada.
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
kui tihendi vahelt klemmideni jõuab, siis ongi suht kaput juba
- steves
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 12.02.2014 11:46 54
- Peamine sõiduk: BMW E46 318i
- Telefon: 53840257
- Asukoht: Nõo vald
Re: N42 mootor ei käivitu külmalt
Panin ajastuse paika ja limp modis(lahti ühendatud valvetronic ja valvetronicu mootor) töötav täiesti korralikult. Väga vähe pöörded muutuvad tühikäigul. Anduri peab ilmselt Inchcapist uue ostma, ma olen juba odavate anduritega mööda pükse saanud, et rohkem õpperaha mitte maksta.
Küsimus kui kergelt või raskelt peab valvetronicu mootori ise ringi käima, kui tal pole koormust taga? Minu oma käib kuidagi kange võitu.
Ma ennem sellele tähelepanu ei pööranud, sest tegu peaks olema harjade vaba mootoriga. Kuid kahjuks pole ka võrdluseks teist kõrval,et võrrelda.
Küsimus kui kergelt või raskelt peab valvetronicu mootori ise ringi käima, kui tal pole koormust taga? Minu oma käib kuidagi kange võitu.
Ma ennem sellele tähelepanu ei pööranud, sest tegu peaks olema harjade vaba mootoriga. Kuid kahjuks pole ka võrdluseks teist kõrval,et võrrelda.