Tere
Mure selline, et bmw e91 3.0d 2006a aku saab kiiresti tühjaks. Ütleme nii 15-30min oodates auto sleep mode ei lähe(start/stop tuli põleb ja käigukangil). Auto seisab kohapeal ca 15-20min ja aku tühi, käima ei lähe. Diagnost midagi ei näita. Akut tõmbab ikka isuga tühjaks. Mainin igaksjuhuks ka ära, et uus aku peale pandud. kellelgi ehk sarnane mure olnud või oskab aidata millest alustada?
Bmw e91 aku tühjenemine
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Bmw e91 aku tühjenemine
Küsimus oli millest alustada - äkki mõnda BMW-dega tegelevasse töökotta viia? Kui see variant langeb finantsilisetel põhjustel ära, aga ilge soov oleks auto ikkagi oma kätega korda saada, siis tuleks ennast esmalt koolitada.
Paar head õppevideot, kuidas parasiitset voolutarbimist otsida:
https://www.youtube.com/watch?v=1MHXAwfAVhg
https://www.youtube.com/watch?v=hb2UCdeVR70
Paar head õppevideot, kuidas parasiitset voolutarbimist otsida:
https://www.youtube.com/watch?v=1MHXAwfAVhg
https://www.youtube.com/watch?v=hb2UCdeVR70
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw e91 aku tühjenemine
Alustada alalisvoolu ampertangide muretsemisest ja kontrollimisest, et pole mingit jama külge ühendatud. Kirjelduse järgi on kas aku p..s või on nii suure vooluga tarbija, mis peab tootma märgatavalt sooja, näiteks geneka dioodsillas lühis või mingi hiiina rämpsvõimendi.
NB! Uus aku võib ka kohe pekkis olla.
Veel var, et genekas ei lae ja aku kiire tühjemine on näiline.
NB! Uus aku võib ka kohe pekkis olla.
Veel var, et genekas ei lae ja aku kiire tühjemine on näiline.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: Bmw e91 aku tühjenemine
Oskate öelda kas töötava mootoriga geneka pealt peabki e91 tulema vähem volte, kui aku pealt mõõtes?
Genekalt mõõtes ampertangidega oli vist 13,2v ja tagant mõõtes +klemmil oli 11volti midagi, on see normaalne?
Ja turbo aktuaator plõksib koguaeg ja comfort access tagant pagassis põriseb kohati.
Genekalt mõõtes ampertangidega oli vist 13,2v ja tagant mõõtes +klemmil oli 11volti midagi, on see normaalne?
Ja turbo aktuaator plõksib koguaeg ja comfort access tagant pagassis põriseb kohati.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw e91 aku tühjenemine
Akul on ilmselgelt vähe ja viitaks + kaabli äramädanemisele akukastist läbiviigus ja ega geneka pingegi kiita pole, ilma IBS-ita peaks olema 14,5 V ja IBS-iga varieeruma 17 ja 13 V vahel olenevalt tuvastatud aku laetusest (tühjaga rohkem). Ehk alusta geneka teemast, tõenäoliselt harjadest ja liigu edasi akukaabli läbiviigu kontrollile.
Mingeid "viste" väldi.
Mingeid "viste" väldi.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: Bmw e91 aku tühjenemine
Kirjelduse järgi siin mitu viga. Akult ja generaatorilt mõõtes peaks vahe olema suht väike- viitab kaabli halvale ühendusele.
Generaator, 13,2 on tühja aku korral väga vähe- võiks olla 14 ja rohkem. kui sleepi ei lähe - jääb lisaks mingi tarbija voolu võtma.
Generaator, 13,2 on tühja aku korral väga vähe- võiks olla 14 ja rohkem. kui sleepi ei lähe - jääb lisaks mingi tarbija voolu võtma.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Bmw e91 aku tühjenemine
Siin jah mitu viga. Tallinnas saan aidata
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520