Uurin laiemalt publikult põhjuse allikaid, et äkki keegi sama probleemi otsas olnud. Probleemi põhjuste allikate kindlaks tegemine suhteliselt aeganõudev, pole mõtet minna juppe niisama lahti kiskuma või välja vahetama.
Interneti avarused pakuvad vigu seinast seina: aku, aku kaablid, pump, süütelukk, võti-immo, mootori mass, starter
Faktid:
- Süüde (POS 2) läheb alati kenasti sisse ja kõik tuled armatuuris süttivad ja moodulid käivituvad (k.a kütusepump)
- Probleemi korral käivitus (POS 3) täielik vaikus võtme keeramisel
- Proovitud 2 erineva võtmega (sama probleem) ja ühte võtit just enne käivitust autole edukalt tutvustatud
- Aku korras, pinge isegi peale mitme süüte andmist +13V. Toast toodud sooja ja täis laetud akuga ka probleem esinenud
- Probleem esineb samamoodi just välja suretatud ja koheselt käivitatud sooja mootoriga või auto 2 kuud seisnud.
- Lõpuks käivitudes, läheb poolest pöördest käima (ei mingit köhimist ega üleliigseid helisid)
- EWS moodulis on code 15 Power-On-Reset vigu kahekohalises numbris
Viimase punktiga just kahtlustab immo-t ja mõttes lasta see välja kodeerida. Füüsiliste ühenduste ja mehaaniliste probleemide puhul pole lihtsalt loogiline faktidest järeldada, et pikemat aega läheb selleks alati mitu süüdet vaja ja enam mitte esimese korraga.
