E46 105kw mootor.
E46 105kw mootor.
vaatasin kuulutust ja kaalun jälle bmw margi poole tagais pöördumist. Oskab keegi öelda, mis mootoriga siin tegu. Kuulutuses 318 ja siis 105 kw, kas need on tehaseandmed või on tegu suvalt pandud andmetega? Läbisõit on ka sellel naljakalt väike, aga masin iseenesest mulle mee´ldib.
Mis sellise mootori küttekulu numbrid võivad näidata?
Mis sellise mootori küttekulu numbrid võivad näidata?
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
link muidu siin mida vaatan
link muidu siin mida vaatan
Kuulutuses selgelt välja toodud, et tegu 2.0 r4 mootoriga. 318 siin oleval autol lihtsalt seeria mudel mille kaks viimast numbrit ehk 18 ei märgi mootori kubatuuri. Tegemeist siis uue versiooniga kunagi 70-nadatel toodetud 2.0 r4-st
Ise ka sama autot juba natuke aega ihaldanud,eks paisyab kes ta endale saab. Jõudud igaljuhul.
Ise ka sama autot juba natuke aega ihaldanud,eks paisyab kes ta endale saab. Jõudud igaljuhul.
Muidud igati ilus ja kõik toimib asjad mis silma jäid on, et istmed on kulunud siis need äärmised osad kus mingi teine matejal. Ja nüüd ei tea aga mootoriruum on heledama kollase nagu krundi või kehvema värvi all. Sealt öeldi et tehases ei panda sellist pinnavärvi sinna alla. Läbisõidu kohta siis et kõik pidid võtmes oleva minkrokiibi sees olema ja saab bemmi esinduses kontroolida lasta. Sõitnud ei ole kuna toll hetkel oli aku tühi ja endal ka aega nappis.
Kuna antud plats on Kadaka teel, siis njah, sealsed automüügi kohad üldjuhul pole just parima mainega.
Ennast teeks kah ärevaks, kui auto pildid on pärit suvest, kõik läigib meeletult, armatuur ja kogu sisemus on kah vist mingi silikooniga üle käidud (mis on eriti iseloomulik lõunamaa meestele) jne jne.
Kui tõesti kõik nii ilus oleks, siis see auto poleks sinna platsile ilmselt jõudnudki.
Aga kui sõitmas ära käid, siis kirjuta sellest E46 ja 105kw mootori kooslusest ikka
Ennast teeks kah ärevaks, kui auto pildid on pärit suvest, kõik läigib meeletult, armatuur ja kogu sisemus on kah vist mingi silikooniga üle käidud (mis on eriti iseloomulik lõunamaa meestele) jne jne.
Kui tõesti kõik nii ilus oleks, siis see auto poleks sinna platsile ilmselt jõudnudki.
Aga kui sõitmas ära käid, siis kirjuta sellest E46 ja 105kw mootori kooslusest ikka

GS
jah peab vist proovisõidule minema ja selle uuema tüübi moto ära proovima. Kas seda heledama mootoriruumi juttu kuulsid UM-ist või kustkohast madisss?
just see mind ärevaks teebki et selline iludus seal nii kaua seisnud on juba. Eks ostueelne põhjalik test UM-is peaks andma siiski väga hea ülevaate masina seisukorrast.
just see mind ärevaks teebki et selline iludus seal nii kaua seisnud on juba. Eks ostueelne põhjalik test UM-is peaks andma siiski väga hea ülevaate masina seisukorrast.
Olen korra sellise mootoriga e46-ga sõitnud ja mis meelde jäi oli see et linnas päris OK, aga mnt-l tahaks et oleks veidike võimekam...möödasõidud ei sujunud nii nagu peaks!
Üldiselt soovitan ettevaatlik olla nende platsidega...proovitakse kõike pähe määrida nagu juhtus ka mu sõbraga, kes ilma minuta läks autot ostma
Üldiselt soovitan ettevaatlik olla nende platsidega...proovitakse kõike pähe määrida nagu juhtus ka mu sõbraga, kes ilma minuta läks autot ostma

Viimati muutis Marko_J, 16.02.2006 23:49 06, muudetud 1 kord kokku.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
jah, tegelt seda värvi asja peaks ka UM-ist uurima, et kas peab olema sama värvi või mitte.
Ja üldiselt jah, ega nendelt kadaka turu platsidelt ei soovitata eriti osta, aga samas on seal valik suur. Loomulikult oleks parem osta eestist uuena ostetud E-46 millel on teada kogu ajalugu, kuid sellist naljalt ei leia siit.
Ja üldiselt jah, ega nendelt kadaka turu platsidelt ei soovitata eriti osta, aga samas on seal valik suur. Loomulikult oleks parem osta eestist uuena ostetud E-46 millel on teada kogu ajalugu, kuid sellist naljalt ei leia siit.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
kapotialuse jutt tundub küll jama! (küsiks UM-st üle aga kardan ennast väga lolliks teha
)
Kui vaadata e46 tootmist ja mõelda natuke tehnoloogiale kuidas tehases autosid värvitakse
siis ei meenu küll, et ümber halja auto mingid vennikesed pinseldavad ja kapoti alla teine värv pandaks 

Kui vaadata e46 tootmist ja mõelda natuke tehnoloogiale kuidas tehases autosid värvitakse


E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Kas äsja Saksast numbrialus on ka veel ikka küljes
Ja ma küll midagi erilist sellel autol ei näe. Ainuke hea asi on värv ja veljed. Lisasid ka eriti palju ei ole. Seda ma küll ei usu, et tehases kapotialune teist värvi tehti, sest värvivad nagunii masinad ja nendel oleks see palju raskem, kui peaks kapotialust eraldi värviga värvima.

Ja ma küll midagi erilist sellel autol ei näe. Ainuke hea asi on värv ja veljed. Lisasid ka eriti palju ei ole. Seda ma küll ei usu, et tehases kapotialune teist värvi tehti, sest värvivad nagunii masinad ja nendel oleks see palju raskem, kui peaks kapotialust eraldi värviga värvima.
Enda peres on sama mudel. 318i 2,0 Automaat.Madisss kirjutas:Autot vaadates küsisin selle kuti käest platsi et miks nii et väljast teine värv kui mootoriruumist. Ja ta siis ütles et tehases ei panda sellist kallist pinnavärvi sinna kapoti alla. Ei ole uurinud kas see ka tõele vastab. Või on auto lihtsalt üle värvtud ei tea seda öelda.
Masin on 2002.a ja UMist ostetud. Kapotialune on tõesti teist värvi.
tegin müne pildi:
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Kes on seda kuulutust suvel samuti jälginud,
see on ka vahest tähele pannud, et esimesed kolm-neli kuud müüdi seda autot hoopis 2003 a autona! Nüüd aga 2001 a omana.
Kui läbisõit on 50K, siis hooldusraamatu puudumine võiks selle lambi põlema panna, mis tünga eest hoiatab. 50k on põhimõtteliselt alles 2 õlivahetus, niikaua võiks ju kannatada esinduses käia.
Suhteliselt kurb info, mida ma täna UM-st sain on see, et meie kohalikud kuliibinid on võimelised ükskõik kui uuel bmw-l ette manama täpselt sellise läbisõidu nagu tellija soovib. Nii displeil, ajus kui ka kõikidel võtmetel. Ja UM-i diagnost seda ei tuvasta. Lihtsalt hind on veidi teine, kui tavakruvimisel. Lisaks mainiti, kuidas neil käis 24p testis koos õhinas ostjaga 30k läbisõitnud masin. Auto pealt kui maasikas ja alt kui ämmatoss. Keevitatud sillatalad ja muu pudi padi, mis tekib kui kodustes tingimustes kõva paugu üleelanud autot remontida.
Seega. Kui palju raha pole, tuleb mõistusega osta. Autol peab olema tõestatud ajalugu ja testid peavad seda ka kinnitama.
Suhteliselt kurb info, mida ma täna UM-st sain on see, et meie kohalikud kuliibinid on võimelised ükskõik kui uuel bmw-l ette manama täpselt sellise läbisõidu nagu tellija soovib. Nii displeil, ajus kui ka kõikidel võtmetel. Ja UM-i diagnost seda ei tuvasta. Lihtsalt hind on veidi teine, kui tavakruvimisel. Lisaks mainiti, kuidas neil käis 24p testis koos õhinas ostjaga 30k läbisõitnud masin. Auto pealt kui maasikas ja alt kui ämmatoss. Keevitatud sillatalad ja muu pudi padi, mis tekib kui kodustes tingimustes kõva paugu üleelanud autot remontida.
Seega. Kui palju raha pole, tuleb mõistusega osta. Autol peab olema tõestatud ajalugu ja testid peavad seda ka kinnitama.
105 kw tundub õige, 318 e46 oligi 4-silindriline ja 143-hobujõuline (105 kw)
kinnituseks link:
http://www.bmwinfo.com/23480.html
kinnituseks link:
http://www.bmwinfo.com/23480.html
Re: E46 105kw mootor.
Kuna otsing ei andnud tulemusi, siis tõstan selle vana teema üless. Huvitaks siis info selle 105kw-se mootori kohta. Kas on mingeid tüüpvigu? Eriti neid müügis pole, kas tasuks eelistada klassikalist 2.0 110kw või erilist vahet pole? Kellel kokkupuuteid mootoriga siis võiksite jaga oma kogemusi.
Ette tänades!
Ette tänades!
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 105kw mootor.
Otsi N42