330i X

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
karwic
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 08.12.2005 18:30 10

330i X

Postitus Postitas karwic »

mida arvate 330 ix -ist
rullnoka kerega ja no täpsemalt ma isegi aastat ei tea.
aga mida tulex uurida enne ostmist ja mida vaadata täpsemalt
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

selline asi on olemas ? :shock:
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Kui pead silmas E46-te siis selle kohta teemad olemas.
http://foorum.bmw-club.ee/search.php
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

Aimar kirjutas:Kui pead silmas E46-te siis selle kohta teemad olemas.
http://foorum.bmw-club.ee/search.php
karwic kirjutas: rullnoka kerega j
arvatavasti e30 ....
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

losto kirjutas:
Aimar kirjutas:Kui pead silmas E46-te siis selle kohta teemad olemas.
http://foorum.bmw-club.ee/search.php
karwic kirjutas: rullnoka kerega j
arvatavasti e30 ....
e30 on olemas 3.0 mootoriga? :shock:
karwic
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 08.12.2005 18:30 10

E 30 jah

Postitus Postitas karwic »

ja sellel nagu sis 530-i mootor vahel ehitatud vist ma ka ei uskunud a nii ta on
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E 30 jah

Postitus Postitas Leho »

karwic kirjutas:ja sellel nagu sis 530-i mootor vahel ehitatud vist ma ka ei uskunud a nii ta on
nu pmst peaks istuma küll kui e30-le ka 5L vahele pandud...aga nelivedu kah ? :shock:
karwic
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 08.12.2005 18:30 10

Postitus Postitas karwic »

no ees olid ka poolassid jah a ei tea kas asi korralikult toimib kah.
kuid see tüüp rääkis küll et ehitatud vahekast on 50:50 vedu jne... ei tea lähen varsti uurin lähemalt
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

jah, M20B25 mootori saab ka kolmeliitriseks teha :)
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
karwic
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 08.12.2005 18:30 10

Postitus Postitas karwic »

ning nüüd kuulsin külajuttu et seal oopis 2.7 vahel pole ise kohale jõund ei tea...
karwic
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 08.12.2005 18:30 10

Postitus Postitas karwic »

mis mootor see M20B25 on ???
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

2.7 on tunduvalt tõenäolisem. See läheb suht üksühele vahele sinna ilma mingi ümberehituseta.
karwic
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 08.12.2005 18:30 10

Postitus Postitas karwic »

aga mootor 2.7 ei ole ju V vaid on rida??
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

karwic kirjutas:aga mootor 2.7 ei ole ju V vaid on rida??
R6 ikka jah
karwic
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 08.12.2005 18:30 10

Postitus Postitas karwic »

kuid kuidas teha vahet 2.5-el ja 2.7-el
kui tokumentides on tal 2.5 a ise räägib muud juttu kudas saan vahet teha?
ning mingi shnitseri pea ja koonus filrter??? oskab keegi nende kohta ka midagi öölda?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

meph kirjutas:2.7 on tunduvalt tõenäolisem. See läheb suht üksühele vahele sinna ilma mingi ümberehituseta.
ei lähe! iX plokk on teistsugune, tagaveolise plokki sinna kasti otsa naljalt ei pane.

2,5 ja 2,7 saab vahet teha pöörete järgi. 2,5 läheb 6200rpm ja 2,7 mingi 5000rpm
pakun et ilmselt on tegu siiski hübriidiga 2,5 mootorist, milles on kasutatud 2,7 mootori väntvõlli ja kepse.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
karwic
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 08.12.2005 18:30 10

Postitus Postitas karwic »

no ma korra olen selle olendiga sõitnud ja noh 525 iX-ile teeb ika pika puuga ära :P
kui pöörete kohapealt ei tea sest kui lapatsi põhja vajutasin sis tuli ennem piiraja kui tahokas lõppu jõudis
kuskil 5000 ringis oli juba piiraja !
aga mida peaks seal veel vaatama nagu et kus need E30 nõrgad kohad on?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Nooh, kui sa võrdled neid autosid selle mätta otsast, et kumb kumale ära teeb ja kusmaal piiraja vastu tuleb vms, siis pole nagu üldse vahet, mis need nõrgad kohad on- nagunii oleks see auto poole aasta pärast otsas...
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

karwic kirjutas: kui pöörete kohapealt ei tea sest kui lapatsi põhja vajutasin sis tuli ennem piiraja kui tahokas lõppu jõudis
kuskil 5000 ringis oli juba piiraja !
Täpselt sama jutt, mida su postitusele eelnevast postitusest lugeda võis.
karwic kirjutas: aga mida peaks seal veel vaatama nagu et kus need E30 nõrgad kohad on?
Lugemist:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... hlight=e30
Vasta