K: E36 ja kati eemaldamine
K: E36 ja kati eemaldamine
Tekkis selline m6te, et l6igata vahelt välja katalysaator aga kuna see on koos resonaatoriga siis pana mingi suvaline reskos palja toruga sinna asemele ja lamda auk teha ka kuhugi sinna torusse. Sooviks teada kas v6imsuse kasvu on loota v6i mitte ja kas asi hakkab normaalselt toimima? (just m6tlen seda lamda asja)
Sellisele m6ttele tulin kuna olen palju lugenud, et kui kat eemaldada bensiini kulu väheneb ja kw tuleb juurde.
NB: tean et ylevaatuselt siis enam puhtalt läbi ei saa
Autoks 318i 83kw M40
Sellisele m6ttele tulin kuna olen palju lugenud, et kui kat eemaldada bensiini kulu väheneb ja kw tuleb juurde.
NB: tean et ylevaatuselt siis enam puhtalt läbi ei saa
Autoks 318i 83kw M40
tere
aga mix sa e36 eemaldada tahad
ei juhtu midagi natuke jõudu tuleb ainult juurde ja kui sa kat alt ära võtad siis ei ole enam lambdast ka kas e sa võid mõlemad ära võtta minu 318 küll midagi ei juhtunud 2 a juba ilma kati ja lambdata
ei juhtu midagi natuke jõudu tuleb ainult juurde ja kui sa kat alt ära võtad siis ei ole enam lambdast ka kas e sa võid mõlemad ära võtta minu 318 küll midagi ei juhtunud 2 a juba ilma kati ja lambdata
Re: tere
oot oot... nii loll jutt n yyd suhu tagasi... lambda ju ikka enne kat'iktmracer2 kirjutas:aga mix sa e36 eemaldada tahad
ei juhtu midagi natuke jõudu tuleb ainult juurde ja kui sa kat alt ära võtad siis ei ole enam lambdast ka kas e sa võid mõlemad ära võtta minu 318 küll midagi ei juhtunud 2 a juba ilma kati ja lambdata
vähemalt audil oli mul enne kati ja kolmel hondal ka enne kat'i olnud bemmi alla pole veel vaadanud aga ma arvan, et ega ta sealgi erinev ei ole.... lambda ju annab ajule signaali kas segu on rikas või lahja... aga kui kat. jahutab need gaasid maha siis saab lambda ju valesti asjast aru ja annab ajule vale signaali...
lambda jäta kindlasti alles... kui sul kat. terve, siis jäte ka see alles... kui ta katki või umbes, siis võta kat. ära... resonaatori võid täpselt sama valuga äravisata sealt vahelt... kat.i eemaldamisega kytusekulu tiba suureneb ja jõudu peaks iba juurde tulema... aga ma arvan, et pepuga sa seda ei tunne
kat jahutab katis just temp tõuseb kui sa tallad siis tõuseb kati temp kuni 1000 kraadini
ja kütuse kulu langeb minul langes sest lambda oli läbi
aga erilist võimsuse kasvu ei tule
aga korralik reso peab olema et hääle ära summutab mul olid alguses mosse hääled
aga alguses võta korra lambda juhe lahti ja vaata kas midagi muutub
ok ok.. ma ei viitsi igaltyhelt erinevat juttu kuulata.. k6ikide jutt on umbes nagu naised saunas rääkisid, palun vabandust kui kedagi solvasin ja kes kindlalt teab.
sõna v6iks v6tta keegi selline isik kes t6esti asja jagab ja on ka teistel hea lugeda ja targemaks saada
Muide kust selle lamda juhtme leida v6in?
sõna v6iks v6tta keegi selline isik kes t6esti asja jagab ja on ka teistel hea lugeda ja targemaks saada
Muide kust selle lamda juhtme leida v6in?
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kütusekulu koha pealt ei julge kommenteerida. Enda meelest ei muutunud see eriti üldse selle peale kui M43B16 sai kat minema visatud. Lambda jäta kindlasti alles. Selle eemaldamise jutt stockmootori puhul on mõttetu jutt.
Väidetavalt peaks kati eemaldamisega võitma veidi kõrgetel pööretel ja kaotama madalatel. Ehk siis linnasõiduauto puhul kaheldava väärtusega liigutus. Rinkapüssi puhul samas mõistlik.
Väidetavalt peaks kati eemaldamisega võitma veidi kõrgetel pööretel ja kaotama madalatel. Ehk siis linnasõiduauto puhul kaheldava väärtusega liigutus. Rinkapüssi puhul samas mõistlik.
Sellist asja tasub kindlasti teha sest iga asi mis takistab autol hingamist on ka sõidus tuntav. Pole ühtegi asja autol millega saab korraga palju kw-si juurde. Lõpuks tuleb neist pisiasjadest suur asi kokku. Siis hakkab ka juba koonusfilter tööle.Kui väljalase on stock siis pole seda õhku lihtsalt kuskile panna. Tuli pikk ja segane jutt kuid loodan, et saad aru.
E 39 535 1997.a.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Inimesed... kas keegi on siin kuulnud sellisest asjast nagu backpressure? Võrdlemisi tähtis asi, kui tahad madalal pöördel väändemomenti mootorist saada. Samas kõrgel pöördel hakkab takistama. Kati eemaldades antud backpressure kaob suuremal või vähemalt määral ära. Sealt ka võimsusekadu madalatel pööretel ja kasv kõrgematel. Numbrid küll väga suured ei ole, millest jutt käib. Tõenäoliselt küll kaotab madalalt rohkem kui kõrgelt võidab.
Kütusekulu koha pealt sa küll midagi ei võida.
Ja M40 mootori tuunimine on tõesti selline kahtlase väärtusega tegevus, oleks siis is, saaks veel aru.
Endal olid ka samasugused mõtted alguses peas M43B16 mootoriga, kuid mõistus tuli siiski pähe.
Kütusekulu koha pealt sa küll midagi ei võida.
Ja M40 mootori tuunimine on tõesti selline kahtlase väärtusega tegevus, oleks siis is, saaks veel aru.
Endal olid ka samasugused mõtted alguses peas M43B16 mootoriga, kuid mõistus tuli siiski pähe.
Julgen vaielda selle tagasisurve osas. Mida vabam on hetgaaside väljumine,seda parem. Stock mootoril pole karta ka seda,et segu muutuks lahjaks tühikäigul. Iga mootorit tasub teha.Kui muud ei saa siis vähemati kogemusi. summuti ehitus on kaunis keeruline asi.Sellepeale maetakse miljoneid. Sportmotol on selline asi,et segu jääb lahjaks madalatel pööretel kui pole sumpat ja see resokas nüüd müra küll palju ei suurenda. Lisaks ka veel seda, et sportautodel on lubatava müra piir etteantud. Tehn. komisjon märgistab ka tavaliselt sumpad.meph kirjutas:Inimesed... kas keegi on siin kuulnud sellisest asjast nagu backpressure? Võrdlemisi tähtis asi, kui tahad madalal pöördel väändemomenti mootorist saada. Samas kõrgel pöördel hakkab takistama. Kati eemaldades antud backpressure kaob suuremal või vähemalt määral ära. Sealt ka võimsusekadu madalatel pööretel ja kasv kõrgematel. Numbrid küll väga suured ei ole, millest jutt käib. Tõenäoliselt küll kaotab madalalt rohkem kui kõrgelt võidab.
Kütusekulu koha pealt sa küll midagi ei võida.
Ja M40 mootori tuunimine on tõesti selline kahtlase väärtusega tegevus, oleks siis is, saaks veel aru.
Endal olid ka samasugused mõtted alguses peas M43B16 mootoriga, kuid mõistus tuli siiski pähe.
E 39 535 1997.a.
aga meph milleks on vaja lambda andurit
kui sa lambda vahelt ära võttad siis ta määrab küttesegu kesmise kui lambda on küljes siis hakkab ta kord andma rikast kord lahjat segu et katalisaator töödada saaks muidu kui ühtalne segu on siis see ei tööda sest pole kõiki ohtlike ained mis regeeriks omavahel katalisaatoris
kui sa lambda vahelt ära võttad siis ta määrab küttesegu kesmise kui lambda on küljes siis hakkab ta kord andma rikast kord lahjat segu et katalisaator töödada saaks muidu kui ühtalne segu on siis see ei tööda sest pole kõiki ohtlike ained mis regeeriks omavahel katalisaatoris
nahksisu panen sellepärast et juhi iste on läbi kulunud tagumiku alt ja mujaltki väheke.. k6ravlistuja iste 6mblusest lahti umbes 20-30cm ja tagas samuti 6mblusest lahti umbes 10cm.
Kati arvasin, et v6tan lihtsalt vahel ära, et vb saan ka natuke v6imsust juurde. See ei ole mingi väljaminek, mingil vennal rellekaga alt ära l6igata ja uus alla keevitada, ma usun et yle 3-400 ei lähe. (Kat on täiesti korras).
Aga mootorit vahetan ainult siis kui keegi minu oma ära ostab ja pean lisama max 5k (muidu jääb see projekt katki).
Kati arvasin, et v6tan lihtsalt vahel ära, et vb saan ka natuke v6imsust juurde. See ei ole mingi väljaminek, mingil vennal rellekaga alt ära l6igata ja uus alla keevitada, ma usun et yle 3-400 ei lähe. (Kat on täiesti korras).
Aga mootorit vahetan ainult siis kui keegi minu oma ära ostab ja pean lisama max 5k (muidu jääb see projekt katki).
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Täpselt... maetakse miljoneid... seega kas sa tõesti arvad, et nii lihtne see summutiehitus ongi, et paneme ühe pika toru, mida vähem kola vahel on, seda võimsam? Ehk siis ilma summutita oleks hoopis püss või?kollerimees kirjutas:ulgen vaielda selle tagasisurve osas. Mida vabam on hetgaaside väljumine,seda parem. Stock mootoril pole karta ka seda,et segu muutuks lahjaks tühikäigul. Iga mootorit tasub teha.Kui muud ei saa siis vähemati kogemusi. summuti ehitus on kaunis keeruline asi.Sellepeale maetakse miljoneid.
Lisaks tagasisurvele on summuti ehitamise juures veel n erinevat näitajat mida jälgima peab. tqhq's oli selle kohta mingis teemas päris hea jutt. Fakt on selles, et backpressure annab madala pöörde väänet, täpsemalt ei ole viitsimist kirjutama hakata.
Kas sa arvad siis seda, et kui mootor töötab avariirezhiimis ning kasutab küttesegu tegemiseks mingeid ohutuid keskmiseid väärtuseid, töötab ta optimaalselt või? Vaevalt. Lambdaandur on autol selleks, et kütusesegu jooksu pealt hoida optimaalsena, mitte selle jaoks, et katalüsaatorit käimas hoida.ktmracer2 kirjutas:aga meph milleks on vaja lambda andurit
kui sa lambda vahelt ära võttad siis ta määrab küttesegu kesmise kui lambda on küljes siis hakkab ta kord andma rikast kord lahjat segu et katalisaator töödada saaks muidu kui ühtalne segu on siis see ei tööda sest pole kõiki ohtlike ained mis regeeriks omavahel katalisaatoris
Ühesõnaga Ceed mina ütlen seda, et minu 318-el (M10) ei olnud ostes kati all (ette nähtud on, kuna on olemas ka lambda), oli mingi resonaator seal ja see tegi ikka koledat häält küll, mingit mehist häält polnud lootagi, üks igavene plärin ja lörin oli, nii et kõrvul valus kuulata. Samuti ei olnud tunda mitte mingisugust võimsuse lisa, lasin siis uue kati alla panna ja autol hääl nii mõnus, et lausa lust kuulata ja madalamatel pööretel oleks nagu võimu juures, aga see on ehk petlik.
Ja veel kütusekulust, ilma katita ja katiga- mingit vahet pole, võtab täpselt samapalju (välja arvutatud)
Ja veel kütusekulust, ilma katita ja katiga- mingit vahet pole, võtab täpselt samapalju (välja arvutatud)
BMW= Sõidurõõm
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Oot... et katalüsaator tuli enne lambdat... okei arusaadav.. aga mis lambda siis asjasse puutub?truumu kirjutas:Kusjuures peamiselt selle jaoks ta valmis mõeldigi...meph kirjutas: Lambdaandur on...mitte selle jaoks, et katalüsaatorit käimas hoida.
Enne tuli autodele katt(passiivne) ja siis alles lambda
Ta võidi omal ajal ju selleks otstarbeks välja mõelda, kuid tänapäevastel mootoritel on siiski lambdal ka muu otstarve ju.