kas nuhtlus või sõidurõõm
kas nuhtlus või sõidurõõm
nagu juba kirjutatud sai olen nüüd õnnelik bmv-320 110kw 93a. omanik. siit ka hulga küsimusi. kuidas see isend meie soolatud teedele ka vastu peab. (praegu korralik nii ülevalt kui alt).kuidas see mootor ka vastu peab.(pragu kerge tõukurite plagin ainult vähemalt 6 tunnisel seismisel ja sedagi ainult korraks). ja mida üldse jälgida selle isendi juures. kõik arvamused oleks teretulnud kuna ei tea sellest (BMV) autost suurt midagi. enne oli mazda ja ford. tean ainult seda et tutvus ringkonnas mõned isendid hakkasid imelikult käituma. et nagu bmv pidi ja on ainult teatud meeste auto. mina nii ei arva või kuidas teie.
soolale peab vastu nii nagu ise hoiad. kui ütleme, et talvel iga 1.5 nädala tagant pesed, siis on täitsa hea.
mootori koha pealt mina ei nurise (endal ka 110kw mootor) ja ainuke asi, mis 2.5 aasta jooksul vahetanud olen on olnud veepump..aa ja muidugi geneka rihm
klapide puhul soovitaks sul need lasta üle kontrollida ja kui ise pole õli vahetanud, siis seda soovitaks ka teha..kindluse mõttes kasvõi.
üldiselt on nii, et kui hooldad ilusti, siis ei teki ka suuremaid kulutusi. muidugi teatud vanuses autod lihtsalt hakkavad lagunema ja peale uute osade paigaldamist kestab veel tükk-tükk aega - vähemalt BMW puhul küll

mootori koha pealt mina ei nurise (endal ka 110kw mootor) ja ainuke asi, mis 2.5 aasta jooksul vahetanud olen on olnud veepump..aa ja muidugi geneka rihm

üldiselt on nii, et kui hooldad ilusti, siis ei teki ka suuremaid kulutusi. muidugi teatud vanuses autod lihtsalt hakkavad lagunema ja peale uute osade paigaldamist kestab veel tükk-tükk aega - vähemalt BMW puhul küll


E82
Endal on küll 1.8l 83a.
Klapid tuleb selle pärast yle kontrollida, et äkki nad on kõverad või ei ole tihedad( ise kontrollisin nii et võtsin ploki kaane maha keerasin tagur pidi ja valasin bensiini klappide peale siis oli näha kas lasevad läbi või mitte aga loomulikult tuleb keerata klapid kinnisse asendisse) aga ise ma ei soovitaks neid kontrollida kuna töö on aega nõudev ja kui klapp peaks läbi laskma siis on selleks spets. asjad millega tihedaks teha. Kui just pole klapi kulumis äär liiga suur (ca 1mm) siis oleks parem rääkida spetsidega, kas teha täielik vahetus või freesimine. Iga tahes see oli 1.8l kohta. aga erilist vahet pole.

Klappide pidavust on vast kergem kompressiooni mõõtmisega kontrollida?ollo kirjutas:Endal on küll 1.8l 83a.Klapid tuleb selle pärast yle kontrollida, et äkki nad on kõverad või ei ole tihedad( ise kontrollisin nii et võtsin ploki kaane maha keerasin tagur pidi ja valasin bensiini klappide peale siis oli näha kas lasevad läbi või mitte aga loomulikult tuleb keerata klapid kinnisse asendisse) aga ise ma ei soovitaks neid kontrollida kuna töö on aega nõudev ja kui klapp peaks läbi laskma siis on selleks spets. asjad millega tihedaks teha. Kui just pole klapi kulumis äär liiga suur (ca 1mm) siis oleks parem rääkida spetsidega, kas teha täielik vahetus või freesimine. Iga tahes see oli 1.8l kohta. aga erilist vahet pole.
Odavam ehk, kui mootorit lammutama hakata
