K: M20B20 Hingest kinni ja muud jamad
K: M20B20 Hingest kinni ja muud jamad
Tere. M20B20 95 Kw Bens-kat
Mure siis järgmine: Sai võetud kütet väga khatlasest puka tanklast ja peale seda hakkas auto tõsiselt jamama. kusagil 3000-4000rpm on tõsiselt hingest kinni ja peale 4000 rpm`i läheb metsikult hästi jälle. Kütusekulu trassipeal on hetkel 10 sajale...see on 95 km/h 2800 rpm sõites......kui vähe äkilisemalt kiirendada 100ni siis yhtlaselt sõites nõksutab......aga sujuvalt ja vaikselt kiirendad siis ei nõksuta. Panin alla ka mazda bensu filtri(1,8 oma vist oli) mingi aeg kuna polnud originaali käepärast ja vana filter oli nagu sõelapõhi(ajutine-igavene).
Võtsin ka õhulugeja kaane maha ja puhastasin selle seest ära ning ei paistnud et midagi julmalt kulunud oleks ning hariliku kh ei olnud siis käepäerast et proovida...aga rajad paistsid enamvähem. aa ja kui kohapeal seistes hoiad pöördeid 3000 rpm siis summutist tuleb müts-müts vaikselt...Ühesõnaga mida kuradit tal viga võib olla....kui bensu filter kinni siis kas võib olla et mingist maast hakkab jälle ilusti astuma? Siin suur vihmasadu oli siis sai ka küünlajuhtmete(jagaja vbolla) pärast teepeale jäädud...wd 40 peale ning siis sai koju ära. Ootan igasugu tarkasid vastuseid.
Mure siis järgmine: Sai võetud kütet väga khatlasest puka tanklast ja peale seda hakkas auto tõsiselt jamama. kusagil 3000-4000rpm on tõsiselt hingest kinni ja peale 4000 rpm`i läheb metsikult hästi jälle. Kütusekulu trassipeal on hetkel 10 sajale...see on 95 km/h 2800 rpm sõites......kui vähe äkilisemalt kiirendada 100ni siis yhtlaselt sõites nõksutab......aga sujuvalt ja vaikselt kiirendad siis ei nõksuta. Panin alla ka mazda bensu filtri(1,8 oma vist oli) mingi aeg kuna polnud originaali käepärast ja vana filter oli nagu sõelapõhi(ajutine-igavene).
Võtsin ka õhulugeja kaane maha ja puhastasin selle seest ära ning ei paistnud et midagi julmalt kulunud oleks ning hariliku kh ei olnud siis käepäerast et proovida...aga rajad paistsid enamvähem. aa ja kui kohapeal seistes hoiad pöördeid 3000 rpm siis summutist tuleb müts-müts vaikselt...Ühesõnaga mida kuradit tal viga võib olla....kui bensu filter kinni siis kas võib olla et mingist maast hakkab jälle ilusti astuma? Siin suur vihmasadu oli siis sai ka küünlajuhtmete(jagaja vbolla) pärast teepeale jäädud...wd 40 peale ning siis sai koju ära. Ootan igasugu tarkasid vastuseid.
niih täna siis tekkis juurde veel tyhimik 5000 rpm`i juures ning 20 min pärast mõtles saale et keerutab ennast nii nagu tahab ja mootor kotis
Ma ise arvan et vänta pole lihvida vaja kuna saale häält kuulda 2500 rpm või natuke enama juures(sedagi väga vaikselt)......tühikäigul ei ole kõrvaga midagi kuulda(lasin töötada maksimum 4-5 Sek peale õlitule syttimist.
Mida peab tegema kui rõngad ka ära vahetad(ma mõtlen silindri(hülsi) seintega vms)? Ühesõnaga soovitused suht kap rem kh
(alumise poole)

Ma ise arvan et vänta pole lihvida vaja kuna saale häält kuulda 2500 rpm või natuke enama juures(sedagi väga vaikselt)......tühikäigul ei ole kõrvaga midagi kuulda(lasin töötada maksimum 4-5 Sek peale õlitule syttimist.
Mida peab tegema kui rõngad ka ära vahetad(ma mõtlen silindri(hülsi) seintega vms)? Ühesõnaga soovitused suht kap rem kh

-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Noh asi selles et pärast saan samasuguse juustu mis võib suht kähku alla andahanzvonkazak kirjutas:odavam tuleb uus mootor osta ja vana varuosadeks jätta.

-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
vänt lihvida, uued saaled, hülsid üle hoonida, remont kolvid sisse, kaan lihvida, klapid vahetada, sooveldada, vahetada kõik semmerid ja tihendid. ja ongi valma kogu see kupatus läheb üle 10k ja mõttekam on vaadata mõni uuem mootor. selline kasutaja nagu lynx pakub ja mootorit hetkel, mis väga hea aastakäiguga.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Pigem üle 20kilohanzvonkazak kirjutas:vänt lihvida, uued saaled, hülsid üle hoonida, remont kolvid sisse, kaan lihvida, klapid vahetada, sooveldada, vahetada kõik semmerid ja tihendid. ja ongi valma kogu see kupatus läheb üle 10k ja mõttekam on vaadata mõni uuem mootor. selline kasutaja nagu lynx pakub ja mootorit hetkel, mis väga hea aastakäiguga.
niih mootor korras. Hingest kinni jama sain nagu ära(põhjust ei tea siiamaani). Puhastasin jagaja kontaktid ära, teised küünlajuhtmed, teine õhulugeja....Ps keegi 95kw 90 a 2.0`i õhulugeja koodi saab anda ja mis nr motoori plokipeal peab olema.
Ainuke jama on jäänud...tühikäigul nüüd lonkab külmastpeast
Tühikäigumootor suriseb...ja kui pistik tagant võtta siis pöörded kukuvad ja lonkab natuvähem.
Ainuke jama on jäänud...tühikäigul nüüd lonkab külmastpeast

-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Oligi. sai eemaldatud.hanzvonkazak kirjutas:kuskilt mõni lõdvik annab lisaõhku.
Ma nagu ebaõnne ryytel selle autoga. Kaks asja mis tõsiselt närvi ajavad veel....kiirendade 4500rpm ja siis kukub tahokas nulli....ja kui moto pöörded langevad hakkab auto jälle tööle....täielik müstika. esimese käiguga ei ole ja teisega ka samuti mitte....3-5 käiguni teeb nii. õlutlesid ja asju armatuuris põlema ei lää aga tahokas kukub nulli nii kui 4500 rpm on...ja alla 4400 toimib.
Kütusekulu on järgmine jama. No täiesti hull kulu on ikka.....ylirahulikult 90 km/h sõites alla 8-8,5 ei saa....nõks kiiremini ning kohe on 10 vähemalt. Mida selega ette saab võtta et seda naatukene madalamaks s aada...õhulugejat tuunida


Ega see M20B20 mingi ökomootor ei olegi ... keskmise alla 10L saamine on ikka meelitamine.M20b20 kirjutas:Kütusekulu on järgmine jama. No täiesti hull kulu on ikka.....ylirahulikult 90 km/h sõites alla 8-8,5 ei saa....nõks kiiremini ning kohe on 10 vähemalt. Mida selega ette saab võtta et seda naatukene madalamaks s aada...õhulugejat tuunida?(mingit asja kruttida seal näiteks
)
Mul sama mootoriga 5-ne ja maanteel seier ühtlaselt kulgedes näitab jah 8L/100km ise olen pikemate maanteeotste puhul saanud keskmiseks mingi 9,2L/100km.
Üldiselt keskmine nii suvel kui talvel umbes 10L/100km.
Indrek
No mul keskmine tuleb vastg 15l sajaleIndrek_M kirjutas:Ega see M20B20 mingi ökomootor ei olegi ... keskmise alla 10L saamine on ikka meelitamine.M20b20 kirjutas:Kütusekulu on järgmine jama. No täiesti hull kulu on ikka.....ylirahulikult 90 km/h sõites alla 8-8,5 ei saa....nõks kiiremini ning kohe on 10 vähemalt. Mida selega ette saab võtta et seda naatukene madalamaks s aada...õhulugejat tuunida?(mingit asja kruttida seal näiteks
)
Mul sama mootoriga 5-ne ja maanteel seier ühtlaselt kulgedes näitab jah 8L/100km ise olen pikemate maanteeotste puhul saanud keskmiseks mingi 9,2L/100km.
Üldiselt keskmine nii suvel kui talvel umbes 10L/100km.

Oleneb kui pikki otsi sõita - kui ikka ainult linnas ja lühikesed otsad külma mootoriga ja tallata ka siis ...M20b20 kirjutas:No mul keskmine tuleb vastg 15l sajale![]()
No minu rekord on suvel keskmine 13L/100km ja talvel 18L/100km selle mootoriga

Indrek
Võta truumuga ühendust, pane aeg kinni ja käi tema juures diagnostikas ära, siis enam ei pakuta mis võiks olla vaid öeldakse mis on. Truumu tel number tema nime all kirjas.
(Küttekulust antud mootori puhul rääkides, siis minul 90 km/h maanteel sõites on alla 7L ja 110km/h 8L kandis. Tänu truumule muidugi ja mootor on saanud ka korraliku hooldust.)
(Küttekulust antud mootori puhul rääkides, siis minul 90 km/h maanteel sõites on alla 7L ja 110km/h 8L kandis. Tänu truumule muidugi ja mootor on saanud ka korraliku hooldust.)
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Jagaja rootor...hmmm rootoril piiraja jah peal.....6500 ja hakkab piirajasse pexma......ma ütlen et tühikäigul väga hea aga sõites yle 4500 ei lase....samas mootor blötutab tühikäigul vahepeal... 90a e30 2.0 95 Kw
Vaatan kuidas järgmine nädal kulgeb finantsi kohapealt ehk peaks sinu juurde tulema jah(Truumu).
Vaatan kuidas järgmine nädal kulgeb finantsi kohapealt ehk peaks sinu juurde tulema jah(Truumu).