on veojou kontrolliga autol survelaagri vahetamine keerulise
on veojou kontrolliga autol survelaagri vahetamine keerulise
tegu e36 325 tds...survelaager vist läbi...aeg-ajalt mida kolista auto keskel, umbes käigukasti kohal???
veojõukontroll pidi kulutama pidureid, seega on ta vist piduritega seotud. Täiendkoolitusel loengust jäi meelde.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.f1technical.net/articles/7aise kirjutas:veojõukontroll ja stabiilsuskontroll on mõlemad pidurite õlgadel, kuskohast see süüte ja kütuse jutt tulebTom kirjutas:Veojõukontroll töötab süüte/kütusega. Stabiilsuskontroll piduritega ja differ võib ka sekkuda.
Aga sidur? Mõtle loogiliselt, ta põletaks sul selle talvel kohe ära ju.
näiteks

Milleks koormata pidureid kui tänapäeva mootorid on niikuinii elektrooniliselt juhitud.
Viimati muutis Tom, 04.09.2006 16:18 54, muudetud 1 kord kokku.
opel vectra, autol veojõu kontroll peal, tõstsime tõstukil rattad maast lahti, käik sisse ja nagu gaasipedaali puutud tõmbab mootorilhinge kinni
..... kohapeal gaasiandes normaalne, ühtlaselt kiirendades ka normaalne, aga tõstukil ei toimi mootor.

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
On sel vahet? Piduritega nad ju seotud on, kuigi jah võiks olla pigem kütuse poolt juhitud, ju siis piduritega see värk efektiivsem.toom kirjutas:Mis koolitus see selline oli, midagi humanitaarvallast?
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Veojõukontroll tähendabki seda, et kui mootoril hakkab jõudu üle jääma, tõmmatakse teda tagasi (vähendatakse momenti). M50-l ja M60-l kasutatakse selleks nt. nii süüte hilistamist kui ka täiendavat seguklappi et õhku kinni keerata. See hoiab ära rataste läbilibisemise kui mootor veab.
Pidurite kaudu töötavad erinevad stabiilsuskontrollid.
PS sidurit ei või elektroonika sõidu ajal ise näppida, see põhjustaks ju ettearvamatu katkestuse jõuülekandes.
Pidurite kaudu töötavad erinevad stabiilsuskontrollid.
PS sidurit ei või elektroonika sõidu ajal ise näppida, see põhjustaks ju ettearvamatu katkestuse jõuülekandes.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!