E30 2.0iA -87 - erinevad küsimused

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Tänud.
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Küsimus salongiventilaatori kohta, nimelt suri ära teine peale pikka piinlemist. Kiuksus teine juba mitu kuud ja käis üha aeglasemalt kuni nüüd lõpuks ei liiguta üldse enam. Mis võib viga olla, kas piisab ventika mootori puhastamisest/õlitamisest või tasub teine mootor juba tagavaraks osta? Ventikale pääseb ligi salongist juhipoolt, right?

Tõnu
Driven by goa
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Otsing abiks!

Teemat lahatud iga aasta.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

ikka kapotialt.

Selle mootori taga oleva seina võtad ära ja voilaa
ongi ventika mootor näha.


Kinnitub mingi 4 või 6 mutriga
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Tarmo kirjutas:ikka kapotialt.

Selle mootori taga oleva seina võtad ära ja voilaa
ongi ventika mootor näha.


Kinnitub mingi 4 või 6 mutriga
Khmm...


See nö sein ära (4 mutriga), mootorile ligipääsemiseks ka ennem ikka plastikust õhukanalid ära võtta. Tagasi panna ka väga ettevaatlikult, et pärast midagi labadele ette ei jääks. Mootor ise ikka klambriga kinni.

Ja kui oled juba selle seinakese eest ära võtnud puhasta juba ka kohe vee äravoolu kanalikesed igast mudast ja florast.

Miks soovitasin otsingut kasutada sest ühed räägivad õlitada, teised et laagrid panna ja kolmandad, et romulast 100 eegiga uus osta. Valikuvõimalusi kui palju... lihtsalt pikemalt lahti seletatud mis miskiks kasulik on. Lugemist kui palju.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Ventilaator nüüd korras, viga oli selles, et rootori kontaktid olid mustad ja ei andnud ühendust. Lapiku kruvikeeraja otsaga sai need ära puhastatud ja asi töötab jälle. Huvitav on see, et see klobisev hääl kadus ka ära (nagu millegi vastu oleks ventika labad enne käinud). Mõni pilt ka:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Tõnu
Driven by goa
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

võisidki vastu käia, nendele platikust õhukanalitele.
Omal oli kunagi sama jama. Eriti andis tunda pöördel.
Need plastikud olid kehvasti paika pandud ja siis liikusid seal.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Mõned uued küsimused:
1) kui pikad on E30 tagaamordid?
2) kas vana kerega E30 320 amordid sobivad uue kerega E30-le?
3) hetkel on autol all 4.1 differ, milline on ülekandelt lähim differ, mis E30 alla sobib - 3.xx? Kas automaat- vs manuaalkastiga 320-l on difrid erinevad või samad?

Tõnu
Driven by goa
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

MantaOwner kirjutas: 3) hetkel on autol all 4.1 differ, milline on ülekandelt lähim differ, mis E30 alla sobib - 3.xx? Kas automaat- vs manuaalkastiga 320-l on difrid erinevad või samad?
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00023.htm
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Väga hea tabel!

Tõnu
Driven by goa
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Kuidas autol uksi lahti saada, kui aku tühi on ja kesklukk ei tööta? Ukselukud samuti ei tööta.
Mingist varasemast teemast on meeles, et kuskile stange juurde peaksid juhtmed jooksma või oli see mingil teisel BMW mudelil nii?

Tõnu
Driven by goa
Kristjan
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 30.10.2002 19:26 49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan »

Mõned uued küsimused:
1) kui pikad on E30 tagaamordid?
2) kas vana kerega E30 320 amordid sobivad uue kerega E30-le?
3) hetkel on autol all 4.1 differ, milline on ülekandelt lähim differ, mis E30 alla sobib - 3.xx? Kas automaat- vs manuaalkastiga 320-l on difrid erinevad või samad?
1) mitu cm? garaazi nurgas on ühed võin ära mõõta
2) jah sobivad
3) teoorias võid panna sinna ükskõik mida aga atm kast vähe tundlikum vast sellele. minul oli 84a 320ia all 3,64 näiteks kannatas sõita küll


keslukk siis hakkaks tööle kui aku voolu saaks? kui hakkab siis kapote lukustus asub vasaku "prilli" juures. julmem variant on see lõhkuda, aga võid proovida ka kruvikaga usada ehk saad pihta

talvel sai ise taga klaasi kaudu paar korda "sees käidud" (lukud külmunud) kangutad selle palastiku ära ja klaas tuleb suht lihstalt võtem või noa otsaga kätte
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Soovitage mingit värvi, millega kummist tagaspoilerit värvida, kust sellist värvi saab?

Tõnu
Driven by goa
Vasta