Niisiis külmemad ilmad jälle kätte jõudnud ning tosooli hakkab haihtuma samamoodi nagu eelmine talv. (Suvel kõik tip-top muidugi)
Niisiis probleem peitub arvatavasti soojendusradika juures, nagu mulle on eri inimesed selgeks teinud, sest kui autos soojendust timmida, kaob ka tosool.
Küsimus selline: Mis seal soojendusradika juures siis läbi on? Kas peab terve radika välja vahetama või piisab mingi tihendist? Või ei saa seda enne teada, kui lahti kiskuda? Palju uus jupp maksta võiks ning kuskohast sinna üleüldse ligi pääseda? )kas jutud sisekonsooli eemaldamisest vastavad tõele vms?)
Suured tänud vastajaile!
E: Auto siis 1998'a 318 87kw, ilma kliimata
E 46 Tosooliprobleem
Enne kui viga pole kindlaks tehtud, ei ole vaja midagi vahetada. Märgatav jahutusvedeliku -- Tosool on veneaegne toode, mille kvaliteet ei vasta BMW jahutusvedelikule seatule, seega loodetavasti ei ole sul Tosool sees -- jätab salongi jälje. Eeldades, et viga salongis on, eemalda keskkonsooli kate/katted, so jalgaderuumis küljed, et salongiradikas ja veeklapp ja regulaator jmt näha oleks. Sõida ringi, kui viga seal on, siis kuskile peavad vedeliku tilgad ilmuma. Kahtlusta plastliiteid.
Sõidurõõm
Svenp kirjutas:Enne kui viga pole kindlaks tehtud, ei ole vaja midagi vahetada. Märgatav jahutusvedeliku -- Tosool on veneaegne toode, mille kvaliteet ei vasta BMW jahutusvedelikule seatule, seega loodetavasti ei ole sul Tosool sees -- jätab salongi jälje. Eeldades, et viga salongis on, eemalda keskkonsooli kate/katted, so jalgaderuumis küljed, et salongiradikas ja veeklapp ja regulaator jmt näha oleks. Sõida ringi, kui viga seal on, siis kuskile peavad vedeliku tilgad ilmuma. Kahtlusta plastliiteid.
Terve keskkonsooli plastik oli ühes jupis

Niipalju kui lahti kiskudes näha oli, paistsid kõik alum iinumtorud kuivad olema. Samuti on kuiv jalgade alune matt. Mootoriruumis ei paista samuti kuskil midagi lekkivat. On's ikkagi võimalik et mootor põletab selle kuskil ära?P.S, mootor võtab samuti ka õli, kuus peab umbes pool liitrit peale kallama.