Sai siis kindluse/raha raiskamise mõttes UM-ist üks 500 eeqne
A-termostaat soetatud...kui midagi muutus, siis ikka hullemuse poole, või oli süüdlaseks veelgi külmem ilm, kes teab.
Talvist termostaati pole võimalik Eestist osta, Rootsist aga ehk leian, külmad talved on seal ehk tekitanud pakkumise.
Senini sai probleem lahendatud:
Erinevalt teisest 325-st, millel oli alajahtumisega võitlemiseks radikast 75 % kinni kaetud ning õhtal termosidur andis endast parima, oli puuduseks pikad 80 km/h alad. Seal suutis ikka temperatuur langeda tublisti alla normi. Uudse lahendusena sai neerud eta(kinnised) omad ning ülejäänud auto kiirusest sõltuv õhuvoog piiratud võrede kinnikatmisega. Radikas jäi enamvähem isoleerituks. Tuksis termosidur jäi aga siinkohal jänni. El.vent + 50% radika kinnikatmine lubas lõpuks näha seierit seal kus vaja, sõltumata kas seisan või sõidan. El. vent on suure ringi korral lakkamatult taga, esiteks automaatkasti õli läbijooksmine radikast(või on õli jaoks jahutus liiga intensiivne?), teiseks lülituva el. vendi miinusena olev mootori rikkumine suurte jahutusvedeliku temperatuuri kõikumistega.
Kõik peaks nagu läbimõeldud olema? Või jääb mul midagi väga olulist märkamata?
Käreda pakase korral pean vist aga varuma termokotte, radikas tuleb tõenäoliselt sellega katta, et kuidagi seda külma eest kaitsta
