Bmw e 36 sooja probleem
Bmw e 36 sooja probleem
Mul on selline probleem et kas keegi oskab öelda kui kaugele peab minema sooja näidik (millise kipsuni). Autoks on 318 1995. Ja miks ei tule sisse sooja. Termostaat peaks töötama õigesti, jahutusvedelik on vahetatud. Ja kas kuskil võibolla mingi klapp mis ei lase jahutusvedeliku soojaradikasse. Ette tänades
1. näidik peab sisuliselt keskele jääma, siis on ok (mõni mm paremal keskelt on mul)
2. kas korralikult õhutasid ära?
3. tükk aega kohapeal käies peaks vasakpoolne radika lõdvik soojaks minema, kui ei siis termostaat ei funka - arvatavasti
4. kapoti all on külma-kuuma klapp, mis minul endal peavalu tekitas. nimelt suvi otsa oli külma asendis ja kui talv tuli siis kuuma peale lülitades ta enam klappi ei avanud. võtsin lahti, määrisin ja töötab. Klapp ise detail nr 1
5. see äärmuslik olukord aga lihtsalt mainin, kuna siin ennegi olnud, t kuuma ei puhu. Kui õhk on suunatud puhuma näo suunas, siis sealt tuleb ainult külma, muudes suundades tuleb sooja kaa.
Mõned mõtted mis pähe tulid.
2. kas korralikult õhutasid ära?
3. tükk aega kohapeal käies peaks vasakpoolne radika lõdvik soojaks minema, kui ei siis termostaat ei funka - arvatavasti
4. kapoti all on külma-kuuma klapp, mis minul endal peavalu tekitas. nimelt suvi otsa oli külma asendis ja kui talv tuli siis kuuma peale lülitades ta enam klappi ei avanud. võtsin lahti, määrisin ja töötab. Klapp ise detail nr 1
5. see äärmuslik olukord aga lihtsalt mainin, kuna siin ennegi olnud, t kuuma ei puhu. Kui õhk on suunatud puhuma näo suunas, siis sealt tuleb ainult külma, muudes suundades tuleb sooja kaa.
Mõned mõtted mis pähe tulid.
BMW 325 93' coupe - Oopis teine maailm
soojendus
Mul endal on selline probleem: kui maanteel sõidan ja soojendust natukene alla keeran läheb külmaks ja tagasi keerates enam soojaks ei lähe aga kui paar korda järsemini kaasi annan tuleb tagasi, probleem on kas termostaadis või radiaatoris.
olge normaalsed...
e36 2.0
Kuidas kellelgi on nüüdseks sooja asjad lahenenud ,mul sama jama mootori temp näitab nati üle sinise ja kui kaks korda käigud peeneks sõtkusin läks osuti juba keskele ,muidu kui küla vahel sõidan on sinises võiks nagu paremini puhkuda.Kas on võimalik et auto kuskilt lõuna saksamaalt tulnud ja termostraat mingi teiste tingimuste jaoks loodud?
Bmw 320 95
- Kristjan.K
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 17.10.2006 16:33 22
Ma ise olen mõelnud, et kui seisma jätad auto ja hakkab külmemaks minema õhk, samas pöördeid andes lääb soojemaks tagasi, on veepump äkki koolemas, sest tühikäigul ei pumpa nii aktiivselt enam...vaevalt, et kuskil ca 2000rpm mingid klapid paremini tööle hakkavad või releed kui 600 rpm 

Original BMW Teile
Suure tõenäosusega ikkagi soojaklapp. Endal samade sümptomite puhul Patriku abiga hiljuti vahetatud ning see mis mudru seal klapis kümne aastaga tihenditest järel oli, oli ikka õudne. Nõelasuurune auk oli järel ainult.Kristjan.K kirjutas:Ma ise olen mõelnud, et kui seisma jätad auto ja hakkab külmemaks minema õhk, samas pöördeid andes lääb soojemaks tagasi, on veepump äkki koolemas, sest tühikäigul ei pumpa nii aktiivselt enam...vaevalt, et kuskil ca 2000rpm mingid klapid paremini tööle hakkavad või releed kui 600 rpm
Kui oled Tallinna kandis, soovitan soojalt Patriku poole pöörduda, teab kust viga otsida kui sooja ei tule salongi kui pöördeid ei ole.
520 Touring
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
mul oli probleemiks siseringluse klappe reguleeriv hoob, mis oli kinnitusest lahti tulnud..asub juhi poolt minnes paremal keskkonsooli taga..oli sedasi et kui siseringile panin, siis tuli õrnalt sooja ja jäigi tulema, kui keerasin jahedama poole tuli sooja-külma läbisegi..võttis õhku nii seest kui väljast, nüüd probleem lahendatud ja kõik töötab.ehk saite aru mida mõtlesin


Küsimus kas detail nr.10(termostat) mõjutab salongi tempratuuri?www.realoem.com/bmw/showparts.do?model= ... g=11&fg=35
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
http://img.eautopartscatalog.com/live/G ... 986OES.JPG
Ma mõtlesin seda n.n termostaati.
Ma mõtlesin seda n.n termostaati.
Mul sama jama....ei lää soojax....reostaat on vahetatud, ilusti on ka õhutatud.....ja kas viga võib olla veepumbas, sest kuskile kaob ka tosool ära.üks tark mees oskas öelda et see on veepumba viga kui tosool ka kaob.
Aga ja kui annad korralikult sooja mootoriga pöördeid, siis naq natuke tuleb sooja. kui keegi oskab siis andku ka oma tarka nõu....
Aga ja kui annad korralikult sooja mootoriga pöördeid, siis naq natuke tuleb sooja. kui keegi oskab siis andku ka oma tarka nõu....
a veepumbas ei saa viga olla we?
madalate pööretega viliseb ja, aga rihmad on normaalselt pingul.
Ja võtsin soojendus ploki salongis lahti kuna kiiruse astme regul. töötab ainult viimane aste...ja klemmide juures lööb särtsu ainult selle 4 astme juures....segane jutt, aga kui ostan uue ploki ei ole sellest kasu....sest ei saanud neid juhtmeid mis sinna läävad lahtigi....
madalate pööretega viliseb ja, aga rihmad on normaalselt pingul.
Ja võtsin soojendus ploki salongis lahti kuna kiiruse astme regul. töötab ainult viimane aste...ja klemmide juures lööb särtsu ainult selle 4 astme juures....segane jutt, aga kui ostan uue ploki ei ole sellest kasu....sest ei saanud neid juhtmeid mis sinna läävad lahtigi....