E36 Coupe on väike mure seoses talvega.
E36 Coupe on väike mure seoses talvega.
Tere tere.
Selline lugu ,et olen esmakordselt bmw coupe omanik ja ei tea eriti nende eripäradest ja muret teevab mulle see akna "ülesse alla ,ust avades asi", nimelt nüüd külmaga kipub aken kinni külmuma ja siis teen ukse lahti ja aken ei lähe alla, kuigi peaks. Et kas selline värk tuksi ei keera neid mootoreid mis seda akent liigutavad??? Ja kas äkki annab selle vastu midagi teha??
Tänades ette.
Selline lugu ,et olen esmakordselt bmw coupe omanik ja ei tea eriti nende eripäradest ja muret teevab mulle see akna "ülesse alla ,ust avades asi", nimelt nüüd külmaga kipub aken kinni külmuma ja siis teen ukse lahti ja aken ei lähe alla, kuigi peaks. Et kas selline värk tuksi ei keera neid mootoreid mis seda akent liigutavad??? Ja kas äkki annab selle vastu midagi teha??
Tänades ette.
ma tegin ka asja nagu kenasti ilusti puhtaks lumest ja jääst, tegin isegi kenasti kuivaks ,et siis ei läheks pärast nagu jäässe kui kuivand lumi veeks muutub ja sinna (akna ja tihendi) vahele ei läheks. Aga mõne ajapärast, kui piparkoogid tehtud olid ,läksin uksi avama aga ikka kiskus asi jäässe...
uurin siis seda otsingu asja.
aga kui keegi oskab kohe midagi selle kohta öelda, oleksin tänulik.
uurin siis seda otsingu asja.
aga kui keegi oskab kohe midagi selle kohta öelda, oleksin tänulik.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Akna tõstukimootorile ei tohiks see küll midagi teha aga minuarust läheb klaas alla selleks, et tihendid ei avaldaks liiga suurt mõju klaasile (piita ju pole), et klaas ust kõvasti kinni lüües puru ei läheks (eriti külmaga) ja oleks parem kui süsteem toimiks. Sulamise vastu tuleks kuskilt autopoest küsida vastavaid tooteid, ise ei oska kohe hoobilt midagi välja pakkuda.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kui aken kinni külmunud, siis mootor proovib mingi hetke seda alla lasta ja kui avastab, et takistus on, siis lööb käega, seega midagi seal otseselt sisse ei põle ega katki ei lähe. Head muidugi ka ei tee.
Aken käib avades/sulgedes üles-alla selle pärast, et tihendiga saada korralik side, et sul akna ja tihendi vahelt vett sisse ei tuleks. Puruks midagi seal ei löö, kui aken üles-alla ei liigu.
Aken käib avades/sulgedes üles-alla selle pärast, et tihendiga saada korralik side, et sul akna ja tihendi vahelt vett sisse ei tuleks. Puruks midagi seal ei löö, kui aken üles-alla ei liigu.
aga mis arvad sellest vahendi värgist, tasub?meph kirjutas:Kui aken kinni külmunud, siis mootor proovib mingi hetke seda alla lasta ja kui avastab, et takistus on, siis lööb käega, seega midagi seal otseselt sisse ei põle ega katki ei lähe. Head muidugi ka ei tee.
Aken käib avades/sulgedes üles-alla selle pärast, et tihendiga saada korralik side, et sul akna ja tihendi vahelt vett sisse ei tuleks. Puruks midagi seal ei löö, kui aken üles-alla ei liigu.
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
Mis puutub kupee akendesse talvel, sis soovitan aeg-ajalt tihendid KORRALIKULT silikoonmäärdega üle käia. Samuti oleks mõistlik klaasi ääred, mis tihendiga külgnevad, silikooniga määrida. Ja nautke abiks on ka see, kui lasete klaasi täitsa alla, siis see kummiäär väljaspool ukse küljes silikooniga üle määrida.
Enda kupeel reeglina akna liikuvusega probleeme pole olnud talvel. Enne autosse sisenemist soovitaks käega klaasi ääred puhtaks teha ja nähtavad taksitused jää näol eemaldada.
Ja kui ongi kinni jäänud ja klaas alla ei liigu, siis avage ettevaatlikult uks ning katsuge klaasi natuke liigutada, seejärel võib uuesti ukse sulgeda ja vaadata, kas hakkas liikuma...
Enda kupeel reeglina akna liikuvusega probleeme pole olnud talvel. Enne autosse sisenemist soovitaks käega klaasi ääred puhtaks teha ja nähtavad taksitused jää näol eemaldada.
Ja kui ongi kinni jäänud ja klaas alla ei liigu, siis avage ettevaatlikult uks ning katsuge klaasi natuke liigutada, seejärel võib uuesti ukse sulgeda ja vaadata, kas hakkas liikuma...
Minu arust ei tasu küll eriti ukseposti tihendit silokoonida.
Klaas võib just halvemini liikuma hakata, kuna klaasi ja silokoonitatud tihend ei anna vabalt liikuda
ja akent alla lastes võib ta uuesti üles minna ja vastupidi üles minnes alla uuesti sõita kuna akna mootorile tekib takistus, sama mis liikuvale klaasile käega vastu surudes.
See on kõigest minu arvamus
Klaas võib just halvemini liikuma hakata, kuna klaasi ja silokoonitatud tihend ei anna vabalt liikuda
ja akent alla lastes võib ta uuesti üles minna ja vastupidi üles minnes alla uuesti sõita kuna akna mootorile tekib takistus, sama mis liikuvale klaasile käega vastu surudes.
See on kõigest minu arvamus

Väga efektiivselt aitab silikon. Ennem tihendi asjad korralikult kuivatada lapiga ja siis kanda peale silikoni. Ja sea ika aegajalt teha mitte et talve alguses panin ja et nüüd aitab. Kui ika on suuremat sula ka siis uuesti üle käia ja ei ole miskit häda. Endal täiesti toimib. ja siis kui ongi kinni külmunud teed ukse lahti ja vajutad vaikselt klaasi alla ja siis läheb ise edasi. ei näe küll nüüd asjas nii suurt probleemi. vahendeid igasuguseid. Minge ja tutvuge natuke autopoes nendega. 

2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.