E46 käivitus probleem - midagi hakkas ilmnema...
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27.03.2005 00:06 18
E46 käivitus probleem - midagi hakkas ilmnema...
Autoks on 2001a. 316i automaat.
Probleem selline, et aegajalt auto ei käivitu. Ei olene sellest, kas mootor või ilm on soe või külm... Süüte keeramisel kostub armatuurist ja ka mootori juurest klõpsumist, kuid auto ei käivitu. Oma peaga ei julge pakkuma hakata, mis võiks klõpsumist tekitada. Seni on lahenduseks olnud juhtmetega voolu võtmine teise auto akult ja mootor käivitub.
Katsetasin selliselt, et pärast teise aku abiga mootori käivitamist jätsin kohe mootori seisma ja proovisin omaljõul käivitamist - mootor ei käivitunud. Mootor käivitub järgmistel kordadel normaalselt, kui pärast abistavat käivitust mootor mõnda aega töötab ja siis käivitub mootor probleemideta orienteeruvalt 10 käivitust umbes kahe päeva jooksul ja siis on jälle "tore hetk" kui mootor enam ei käivitu.
Ühel korral seni neljast probleemsest olukorrast on auto käivitunud pärast tunni ajalist seismist...
Üks minu arvates auto "akundust" tundev inimene jõudis seadmetega mõõtes järeldusteni, et aku ei ole nõrk ja genekas laeb normaalselt, kuid see oli ka kõik mida ta julges väita minu probleemi otsides.
Mida võiks sellise kirjelduse põhjal arvata?
Probleem selline, et aegajalt auto ei käivitu. Ei olene sellest, kas mootor või ilm on soe või külm... Süüte keeramisel kostub armatuurist ja ka mootori juurest klõpsumist, kuid auto ei käivitu. Oma peaga ei julge pakkuma hakata, mis võiks klõpsumist tekitada. Seni on lahenduseks olnud juhtmetega voolu võtmine teise auto akult ja mootor käivitub.
Katsetasin selliselt, et pärast teise aku abiga mootori käivitamist jätsin kohe mootori seisma ja proovisin omaljõul käivitamist - mootor ei käivitunud. Mootor käivitub järgmistel kordadel normaalselt, kui pärast abistavat käivitust mootor mõnda aega töötab ja siis käivitub mootor probleemideta orienteeruvalt 10 käivitust umbes kahe päeva jooksul ja siis on jälle "tore hetk" kui mootor enam ei käivitu.
Ühel korral seni neljast probleemsest olukorrast on auto käivitunud pärast tunni ajalist seismist...
Üks minu arvates auto "akundust" tundev inimene jõudis seadmetega mõõtes järeldusteni, et aku ei ole nõrk ja genekas laeb normaalselt, kuid see oli ka kõik mida ta julges väita minu probleemi otsides.
Mida võiks sellise kirjelduse põhjal arvata?
Viimati muutis Riksaraksa, 03.01.2007 01:10 01, muudetud 2 korda kokku.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27.03.2005 00:06 18
Hakkab ka tunduma, et äkki on mingi juhtme ühenduse viga ja olemasolev vool ei lähe vajalikul määral "mingist punktist" edasi või läbi. Kui kasutada lisa voolu teise aku pealt - ju siis läheb vigasest kohast võimsam vool läbi ja mootor käivitub...
Aku enda indikaator on ka "roheline", mis peaks märku andma aku korrasolekust.
Äkki on võimalik, et starteris on midagi liialt kulunud? Kahjuks ma ei tumme starteri hingeelu...
Midagi teeb käivitamisel ka tõmberelee...?
Aga enne kui viga ei ole leidnud, ootan "kaasvõitlejate" arvamusi.
Aku enda indikaator on ka "roheline", mis peaks märku andma aku korrasolekust.
Äkki on võimalik, et starteris on midagi liialt kulunud? Kahjuks ma ei tumme starteri hingeelu...
Midagi teeb käivitamisel ka tõmberelee...?
Aga enne kui viga ei ole leidnud, ootan "kaasvõitlejate" arvamusi.
Viimati muutis Riksaraksa, 31.12.2006 14:23 22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27.03.2005 00:06 18
Puhastasin liivapaberiga nii aku klemmid kui ka aku juhtmed - midagi ei muutunud.
Püüan leida käivituva auto pealt akut. Proovin siis ainult teise akuga või jällegi koos teise akuga - saab siis näha, kas viga on minu akus või vajab süsteem tõesti mingi sügavama vea tõttu kõvemat voolu et käivituda...
Samas püüan siis oma akuga teist autot käivitada
Püüan leida käivituva auto pealt akut. Proovin siis ainult teise akuga või jällegi koos teise akuga - saab siis näha, kas viga on minu akus või vajab süsteem tõesti mingi sügavama vea tõttu kõvemat voolu et käivituda...
Samas püüan siis oma akuga teist autot käivitada

-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
mul endal oli ka samasugune jama ford c-maxiga, et lihtsalt vahepeal ei võtnud enam starteritki taha vaid plõgises ainult. appi tulid võtta krokodillid ja vopsti käis. teeninduses mehed väitsid, et aku viga ja seda ei esine ainult minul vaid paljudel teistel ka. aga teenindus ei saa garantiikorras akut vahetada kuna puudub vastav veateade
. ise ka ei hakanud akud vahetama ja müüsin lihtsalt edasi.

520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27.03.2005 00:06 18
HEAD UUT AASTAT!
Ma ei ole veel jõudnud oma katsetusi teha, aga mis puutub aku vanusesse, siis hetkel kasutuses oleva aku ostsin 09.sept.2006.
Uut akut sundis ostma teadmine, et vana aku oli tõesti väsinud (võis olla aastast 2001) ja möödunud talve külmadega oli paar korda käivitamise probleeme.
Ülejäänud aasta jookul ei olnud plusskraadidega probleeme ja nüüd püüüdsin olla ettenägelik...
Ma ei ole veel jõudnud oma katsetusi teha, aga mis puutub aku vanusesse, siis hetkel kasutuses oleva aku ostsin 09.sept.2006.
Uut akut sundis ostma teadmine, et vana aku oli tõesti väsinud (võis olla aastast 2001) ja möödunud talve külmadega oli paar korda käivitamise probleeme.
Ülejäänud aasta jookul ei olnud plusskraadidega probleeme ja nüüd püüüdsin olla ettenägelik...
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Tuttav lugu.Masinaks küll Citr. aga sümptomid sarnased.
Viga oli aku massis(kere ja klemmi vahel rooste).
Avastasin siis kui käivitamisel hakkas kapoti alt suitsu ajama.
Kärssama hakkas plokisoojenduse maandusjuhe(käivitusel oli kõige parem mass läbi selle peene juhtme).
Sai ka kirutud starterit ja akut.Nii et ...
Viga oli aku massis(kere ja klemmi vahel rooste).
Avastasin siis kui käivitamisel hakkas kapoti alt suitsu ajama.
Kärssama hakkas plokisoojenduse maandusjuhe(käivitusel oli kõige parem mass läbi selle peene juhtme).
Sai ka kirutud starterit ja akut.Nii et ...
'90 E34 M50B25
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27.03.2005 00:06 18
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27.03.2005 00:06 18
Sain oma koduse katse läbi viia ja tulemus oli olemas.
Sõbra auto minu akuga ei käivitunud ja minu auto tema akuga käivitus.
Läksin "Autopartnerisse", sest sealt ma aku ostsin.
Pärast 15min. kohale sõitu ei olnud seal viga loomulikult kohe näha.
Mõõtmised näitasid, et genekas laeb ja akus on vool. Õnneks pärast nelja-viit käivitust kostus mootorist vaid "tuttavat" klõpsumist...
Seejärel mõtiskleti mõtteid juba starterist, kuid ma mainisin kogemustest, et anname nüüd lisavoolu või paneme teise aku.
Akule pandi lisavool taha ja mootor käivitus. Pärast paari omaljõul käivitust oli jälle tuttav olukord. Seejärel võeti välja uuesti test aparaat ja selleks hetkeks näitas mõõtmine, et aku on TÜHI!!! Lihtinimese jaoks näitas aku enda indikaator jätkuvalt "rohelist" (aku on OK).
Otsus oli selline, et probleem on akus ja garantii korras vahetati aku välja.
Uus aku hetkel töötab
.
Jääb vaid loota, et vool jääb pidama.
Sõbra auto minu akuga ei käivitunud ja minu auto tema akuga käivitus.
Läksin "Autopartnerisse", sest sealt ma aku ostsin.
Pärast 15min. kohale sõitu ei olnud seal viga loomulikult kohe näha.
Mõõtmised näitasid, et genekas laeb ja akus on vool. Õnneks pärast nelja-viit käivitust kostus mootorist vaid "tuttavat" klõpsumist...
Seejärel mõtiskleti mõtteid juba starterist, kuid ma mainisin kogemustest, et anname nüüd lisavoolu või paneme teise aku.
Akule pandi lisavool taha ja mootor käivitus. Pärast paari omaljõul käivitust oli jälle tuttav olukord. Seejärel võeti välja uuesti test aparaat ja selleks hetkeks näitas mõõtmine, et aku on TÜHI!!! Lihtinimese jaoks näitas aku enda indikaator jätkuvalt "rohelist" (aku on OK).
Otsus oli selline, et probleem on akus ja garantii korras vahetati aku välja.
Uus aku hetkel töötab

Jääb vaid loota, et vool jääb pidama.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27.03.2005 00:06 18