panin uue radika, nüüd lööb armatuuris punase tule üsna pea põlema kui mootor soojaks läheb!
kas on õhutuse viga?
lasin suurest korgist õhu välja,aga vist peaks sealt kõrvalolevast väiksest?
see on ka vist probleem, miks vedeliku tase langeb?
p.s. välja ei jookse!!!
Tänud!
e46 jahutuse probleem Lukku
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 04.08.2006 14:49 03
- Asukoht: Tallinn
e46 jahutuse probleem Lukku
Viimati muutis performance, 03.01.2007 22:35 55, muudetud 1 kord kokku.
Uued radiaatorid&kereosad BMW-dele
Tel.53541104
Tel.53541104
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 04.08.2006 14:49 03
- Asukoht: Tallinn
Tänud sulle infi eest!AndresS kirjutas:BMW jahutussüsteemi õhutamine pidavat olema pikemaajalisem protsess. Ei piisa, kui vaid korra korki päästad ja õhu välja lased. Seega pole ilmselt paanikaks põhjust - tegemist ilmselt ikkagi süsteemis oleva õhu väljumisega.
Targemad vast oskavad täpse protseduurikirjelduse ka lisada.
Kas keegi oskaks veidi kirjeldada, kuidas antud olukorras oleks õige toimida?
Esimesi kokkupuuteid Bmw-ga ja pole asjast eriti selgust.
Uued radiaatorid&kereosad BMW-dele
Tel.53541104
Tel.53541104
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27.03.2005 00:06 18
Minu kogemused jahutusvedelikuga:
Targema mehe õpetuse järgi tuleb vedeliku taset kontrollida külma mootoriga.
Vedeliku valamisel keerasin "nipli" (vist ongi õhutusventiil - radika juures lõdviku peal) ka küljest ära. Valasin radika nii pilgeni täis, et vedelik tuli ka "niplist" välja. Siis "nippel" ja radika kork tagasi. Üleliigse vedeliku pidi mootor ise välja keetma.
Äkki saad selliselt oma mootori jahutusvedelikku täis?
Võib-olla pead sellist protseduuri tegemia mitu hommikut...
Minu küsimus veel siia juurde - millise punase tule Sul armatuuris põlema lööb?
Targema mehe õpetuse järgi tuleb vedeliku taset kontrollida külma mootoriga.
Vedeliku valamisel keerasin "nipli" (vist ongi õhutusventiil - radika juures lõdviku peal) ka küljest ära. Valasin radika nii pilgeni täis, et vedelik tuli ka "niplist" välja. Siis "nippel" ja radika kork tagasi. Üleliigse vedeliku pidi mootor ise välja keetma.
Äkki saad selliselt oma mootori jahutusvedelikku täis?
Võib-olla pead sellist protseduuri tegemia mitu hommikut...
Minu küsimus veel siia juurde - millise punase tule Sul armatuuris põlema lööb?
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 04.08.2006 14:49 03
- Asukoht: Tallinn
to:Riksaraksa
temper.näidiku punase tule!
räägiti, et e46 1.9 mootorisse läheb 6-7L vedelikku!
mul läks aga ainult 3, mis oli hämmastav.
eks sellest läkski tuli põlema, et vedelikku vähe oli, aga nüüd probleem lahendatud.
ja tänud postituste eest!!!
räägiti, et e46 1.9 mootorisse läheb 6-7L vedelikku!
mul läks aga ainult 3, mis oli hämmastav.
eks sellest läkski tuli põlema, et vedelikku vähe oli, aga nüüd probleem lahendatud.
ja tänud postituste eest!!!

Uued radiaatorid&kereosad BMW-dele
Tel.53541104
Tel.53541104