320 TD 100Kw E46 suur mure

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Morris20
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 16.02.2007 09:39 11

320 TD 100Kw E46 suur mure

Postitus Postitas Morris20 »

Soojalt käivitub ideaalselt. -27 kraadises pakases käivitub hommikul ideaalselt, aga kui auto on seisnud näiteks tund aega ja temp. näidik on langenud sinise peale siis tahab väga pikka ketramist enne kui käivitub(20 sek.)
Diagnostika vigu ei näita, eelsüüteküünlad kõik originaalid ja uued. Kütus alla ei vaju. Milles viga võib olla? Autol läbisõit 180 000km
BMW esindus midagi mõistliku ei oska öelda.
E46
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Re: 320 TD 100Kw E46 suur mure

Postitus Postitas guardvv »

Morris20 kirjutas:Soojalt käivitub ideaalselt. -27 kraadises pakases käivitub hommikul ideaalselt, aga kui auto on seisnud näiteks tund aega ja temp. näidik on langenud sinise peale siis tahab väga pikka ketramist enne kui käivitub(20 sek.)
Diagnostika vigu ei näita, eelsüüteküünlad kõik originaalid ja uued. Kütus alla ei vaju. Milles viga võib olla? Autol läbisõit 180 000km
BMW esindus midagi mõistliku ei oska öelda.
heh mul just sama viga oli ja asja lahendas eelsüüteküünalde(4tk-i) ja starteri(kuna ei jõudnud ilmselt soojalt piisavalt kiiresti vedada) vahetus.
ka diagniostika midagi ei näidanud! aga muidugi siiski iga auto erinev :D aga soovitan UM-i sest mul igast jama kokku keerati sesose selle remondiga CARSTOPis
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Morris20
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 16.02.2007 09:39 11

Postitus Postitas Morris20 »

Nu jah, aga UM-ist ma tulengi praegu. Ja nemad ei oskagi midagi tarka öelda.
E46
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

Morris20 kirjutas:Nu jah, aga UM-ist ma tulengi praegu. Ja nemad ei oskagi midagi tarka öelda.
teadmiseks muidugi see, et eelsüüteküünlaid pole võimalik kontrollida ilma maha võtmata! aga starter veab sul muidu kiirelt ikka või?

aga rõhutan veel vältige selliseid asutusi nagu tartus turu tänava Carstop mul sellest pikk blogi juba kirjutatud ja tõenäoliselt proovin asja ka tartu linnalehte suruda - eks valgustan siin ka siis kaasvõistlejaid :evil:
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2110
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

guardvv kirjutas:teadmiseks muidugi see, et eelsüüteküünlaid pole võimalik kontrollida ilma maha võtmata! aga starter veab sul muidu kiirelt ikka või?

aga rõhutan veel vältige selliseid asutusi nagu tartus turu tänava Carstop mul
Huvitav, kas see on mingi vanema mootori teema, aga mul küll UM luges ajust konkreetse eelsüüteküünla veakoodi, vahetas ära ja korras.

Ja üldiselt remondikohta tasub hoolikalt valida, kas siis UM või tunnustatud spetsialistid ;)
erx888
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 17.01.2007 20:16 14
Asukoht: tartu

Postitus Postitas erx888 »

Kontrolli starterisse tulevad juhtmed(klemmid) üle :roll: , endal (küll viiesel aga diisli) oli kunagi sama pobleem külmalt käivitus soojalt mitte ja aitas ainult ühe klemmi uuendus :cool:
Morris20
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 16.02.2007 09:39 11

Postitus Postitas Morris20 »

Tegemist 2001a mudeliga. Ja tõesti sellel diagnostika ei näita kas küünlad on korras või mitte. See selleks. Küünlad 4x uued UM-i paigaldusega.

Ja käivitumismure ei ole soojamootoriga, ega ka külmaga. Probleem just vahepeal.

Starter veab hästi, aku tutikas.
E46
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

Morris20 kirjutas:Tegemist 2001a mudeliga. Ja tõesti sellel diagnostika ei näita kas küünlad on korras või mitte. See selleks. Küünlad 4x uued UM-i paigaldusega.

Ja käivitumismure ei ole soojamootoriga, ega ka külmaga. Probleem just vahepeal.

Starter veab hästi, aku tutikas.
igaks juhuks võid küttefiltri ära vahetada kui see sul juba tehtud ei ole! aga jah mul lahenes täpselt sama mure kui said vahetatud 4 küünalt ja remonditud starter(kuna starter neelas kogu energia ja ei saanud anda mootorile seda hetkelist just diislil vaja olevat kiiret pööret)
Viimati muutis guardvv, 17.02.2007 12:36 46, muudetud 1 kord kokku.
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Morris20
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 16.02.2007 09:39 11

Postitus Postitas Morris20 »

Põhimõtteliselt on ka filter vahetatud paar kuud tagasi oroginaal varuosana.

Seni ühtegi pakutud versiooni tõenäoliseks küll ei pea.

Filtri probleem pole, aku tutikas, küünlad tutikad, starter veab korralikult ei teki voolu probleme.

Kas tõesti pump kulunud? Mingit pööretekõikumist ega muud pole tähendanud. Ja külmalt ja soojalt käivitub matsult. Probleemne ainult käivitamine siis kui mootor täitsa maha jahtunud(niipalju siis et küünlad veel taha ei tule).
E46
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

Morris20 kirjutas:Põhimõtteliselt on ka filter vahetatud paar kuud tagasi oroginaal varuosana.

Seni ühtegi pakutud versiooni tõenäoliseks küll ei pea.

Filtri probleem pole, aku tutikas, küünlad tutikad, starter veab korralikult ei teki voolu probleme.

Kas tõesti pump kulunud? Mingit pööretekõikumist ega muud pole tähendanud. Ja külmalt ja soojalt käivitub matsult. Probleemne ainult käivitamine siis kui mootor täitsa maha jahtunud(niipalju siis et küünlad veel taha ei tule).
ei usu pumba viga küll, pump kas töötab või ei tööta ... on küll seal vist mingid tagasivoolu klapid vms mis võivad paska täis olla aga see ka vähetõenäoline -- teadmiseks ka see et bmw-s on esinenud palju probleeme ka sellega, et tutikad eelsüüteküünlad on juba uuena peetis - aga sul seda problet pole sest niissuur praagi % ka ei saa olla et 4-st 3 ei tööta :)

kui oleksid tartu inimene siis soovitaksin DIA autodiagnostikat seal ennegi igasugu huvitavaid kalu püütud :)
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Kas sellel mootoril annab ainult külmalt eelsüüdet? Kui jah siis võin olla nii, et mootor on juba maha jahtunud, kui mitte veel niipalju, et annaks eelsüüdet. Ja tekib efekt nagu käivitaks külma mootorit ilma eelsüüteta ja seepärast tahab pikemalt käiata. Vanemal viiesel hakkab alles siis uuesti eelsüüdet andma kui osuti langeb sinisesse alasse kuid kui kasvõi natuke üle sinise on siis ei anna.
525 TDS´a EXECUTIVE
Morris20
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 16.02.2007 09:39 11

Postitus Postitas Morris20 »

Täpselt see sama teema ongi. Küünlad lähevad taha ainult siis kui mootor täitsa maha jahtunud.

UM-is tööde vastuvõtja ütles(mitteametlikult), et osad "kangialused töökojad" teevad nii, et panevad relee vahele mis siis koguaeg küünlad taha võtaks kui käivitada.

Küsimusele et mis mu autol viga on siis, ei osanud nad konkreetset midagi öelda. Ütlesid et pihusteid kontrollida nad ei saa ja tõenäoliselt on pump kulunud.

Pumba teemat ei usu ise.
E46
Morris20
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 16.02.2007 09:39 11

Postitus Postitas Morris20 »

Romkem ideid pole?
E46
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Proovi mõnel soojemal hommikul kohe ilma küünaldeta käima panna ja vaata kaua kedrata tahab.
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
guardvv
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 10.06.2005 22:12 31
Asukoht: Emajõe city

Postitus Postitas guardvv »

kas oled oma veale lahenduse leidnud ... anna teada, paneks ise ka kõrva taha !
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Vasta