
E36 318 TDS
E36 318 TDS
Niisiis sai ka lõpuks automarki vahetatud ja Bemmi usku end pööratud. Niisiis käsiraha sai makstud 1995 aasta 318 TDS-i eest. Siit ka küsimus, millele peaksin erilist tähelepanu selle auto omanikuna enam pöörama. Kas mootoris on kett või rihmülekanne? Mis on veel head ja vead? Palju selline isend kütet võiks võtta? Automüüja sõnul võib sellega peaaegu tasuta sõita
Vastab see mingil määral ka tõele?

Viimati muutis ok, 06.03.2007 22:37 49, muudetud 2 korda kokku.
Nüüdseks siis mõned head kuud selle isendiga sõidetud. Ei taha küll ära sõnuda aga pole väga viga. 20 külmakraadiga läks kenasti isegi kenasti käima. Küsimust tekitab kütusekulu, sest saan ikka väga erinevaid tulemusi. Ja tundub et mnt-l jääb 7l/100 -le kanti küttekulu? Samas tundub, et linnas jääb kulu ikka alla 8 l. Niisiis kellel sama isend on, ehk kommenteerite, palju ta teil joob?
Ja veel...ega kellelgi ei ole sellist probleemi, et kütusenäidik ei tööta ja kuidas seda kõige parem remontida oleks? Arvatavasti on ujuk kuskile kinni jäänud vms.
Ja veel...ega keegi ei oska öelda, mis jama võib olla, et mootor käivitub külmalt ideaalselt, kuid soojalt vajab tunduvalt pikemat käijamist, kuid lõpuks siiski käivitub?
Ja veel...ega kellelgi ei ole sellist probleemi, et kütusenäidik ei tööta ja kuidas seda kõige parem remontida oleks? Arvatavasti on ujuk kuskile kinni jäänud vms.
Ja veel...ega keegi ei oska öelda, mis jama võib olla, et mootor käivitub külmalt ideaalselt, kuid soojalt vajab tunduvalt pikemat käijamist, kuid lõpuks siiski käivitub?
- J1anno
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
- Peamine sõiduk: e61
- Telefon: 56203430
- Asukoht: Tartu
Kui kütusenäidik ei tööta, siis on variante palju. Kui üldse midagi ei näita, siis proovi võtta aku klemm maha mingi 5-10 min. Ja vaata kas hakkab tööle...kui ei hakka, siis ilmselt midagi kuskilt mäda. Ujukile saad ligi, kui tõstad tagaistme alumise osa välja, keerad sealt mõlemad kaaned maha ja siis on võimalik kogu kupatus välja tõsta ja uurida lähemalt. Aga enne proovi akuklemmi eemaldamist.
Kui soojalt käiata tahab, siis väga suure tõenäosusega ei ole kõrgsurvepump enam esimeses nooruses.
Kütet võtab endal maanteel sõites kuskil 5-6 vahel. Linnas liiter kaks rohkem.
Suurte külmadega panna veel liitrike kaks juurde eelmistele numbritele.
igatahes kui auto heas seisus, siis Super auto pikkadeks sõitudeks
Kui soojalt käiata tahab, siis väga suure tõenäosusega ei ole kõrgsurvepump enam esimeses nooruses.
Kütet võtab endal maanteel sõites kuskil 5-6 vahel. Linnas liiter kaks rohkem.
Suurte külmadega panna veel liitrike kaks juurde eelmistele numbritele.
igatahes kui auto heas seisus, siis Super auto pikkadeks sõitudeks
endal ka siis selline ökopüss
hea masin on kui hästi hoitud.. endal oli ka juba 6,5 kanti vahepeal küttekulu maanteel aga natuke nokitsemist (filtrid puhtaks ja muud väikesed asjad) ja jälle küttekulu alla 6.
mul ka muidu selline probleem et ei käivitu nagu öeldakse poolelt pöördelt.. ei sooja ega külma mootoriga, aga ei ole sellele eriti tähelepanu pööranud.

hea masin on kui hästi hoitud.. endal oli ka juba 6,5 kanti vahepeal küttekulu maanteel aga natuke nokitsemist (filtrid puhtaks ja muud väikesed asjad) ja jälle küttekulu alla 6.
mul ka muidu selline probleem et ei käivitu nagu öeldakse poolelt pöördelt.. ei sooja ega külma mootoriga, aga ei ole sellele eriti tähelepanu pööranud.
kusjuures selle kütusenäidikuga on selline lugu, et ta näitab küll, kuid täiesti valesti...st kui paak täis panna, siis üle poole paagi ei näita ja kui näidiku kollane tuli hakkab juba põlema, siis on veel ca pool paaki kütet järgi
Aga eks ma proovin ka seda akuklemmi asja. Vähemalt nüüd sain teada, kus tal bensiinipaak asub 


kusjuures selle kütusenäidikuga on selline lugu, et ta näitab küll, kuid täiesti valesti...st kui paak täis panna, siis üle poole paagi ei näita ja kui näidiku kollane tuli hakkab juba põlema, siis on veel ca pool paaki kütet järgi
Aga eks ma proovin ka seda akuklemmi asja. Vähemalt nüüd sain teada, kus tal kütusepaak asub 

