E36 M-amort koos tavalise (pehme) vedruga?
E36 M-amort koos tavalise (pehme) vedruga?
Nimelt kuidas võib M-Paketi amort käituda, kui panna alla tavaline vedru. Kas hakkab amorti lõhkuma (töökäik ju pikem)? Hetkel siis autol amordid ja vedrud mõlemad M-Pakett.
kes see amorti sööb 
m-paketi vedru on vist 15mm madalam? sellega ei juhtu mitte midagi, enamus sõidab siin tavaamordi ja natuke kõrgema/madalama vedruga vastavalt vajadusele. kui amort kooleb, kooleb ta nagunii.
võid ju ka aftermarket madalama vedru osta.

m-paketi vedru on vist 15mm madalam? sellega ei juhtu mitte midagi, enamus sõidab siin tavaamordi ja natuke kõrgema/madalama vedruga vastavalt vajadusele. kui amort kooleb, kooleb ta nagunii.
võid ju ka aftermarket madalama vedru osta.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kunagisel naabrimehel oli E39-le tehtud miski "Balti Jaama Turu" madaldus ehk pandud 30-40mm madalam vedru ja jäetud tavaline amort. Neid amorte läks siis ikka kord kvartalis.
15mm pole palju, aga kui ta süstemaatiliselt vales piirkonnas töötab, siis kindlasti midagi head sellest pikas perspektiivis ei tule. Seda peaks siis tegelt amorditootja ütlema, kas sobib või ei.
Juhitavuse koha pealt pole jäik amort ja pehmem vedru üldsegi nii halb kui jäik vedru ja pehmem amort - siis ei suuda amort vedru võnkumist summutada ja ratta kontakt teega läheb üsna nadiks.
15mm pole palju, aga kui ta süstemaatiliselt vales piirkonnas töötab, siis kindlasti midagi head sellest pikas perspektiivis ei tule. Seda peaks siis tegelt amorditootja ütlema, kas sobib või ei.
Juhitavuse koha pealt pole jäik amort ja pehmem vedru üldsegi nii halb kui jäik vedru ja pehmem amort - siis ei suuda amort vedru võnkumist summutada ja ratta kontakt teega läheb üsna nadiks.