imelik jubin e36 kapoti all
imelik jubin e36 kapoti all
Jama selles et juba teine auto mille ostnud olen on kapotiall imelik jubin mille vajalikkusest või otstarbest mulle siiani veel keegi pole rääkida osanud.
Pildid: http://beta.album.ee/album/30016856/50044426
Sellel autol jookseb sinna mingisugune pistik ka külge,eelmisel ei jooksnud. Sooviks väga teada mis asi see on ja mida se paremaks/halvemaks teeb.
Pildid: http://beta.album.ee/album/30016856/50044426
Sellel autol jookseb sinna mingisugune pistik ka külge,eelmisel ei jooksnud. Sooviks väga teada mis asi see on ja mida se paremaks/halvemaks teeb.
jääb mulje, et tegu oleks nagu mingi ise aretatud tyhikäigu mootoriga... või mingi tuulutusklapiga
EDIT: samas kui ma hakkan mõtlema, siis yhel carboon filtri kopsikul oli kyljes samasugune vidinas... minu masinal ei ole kumbagi varianti... sul tundub, et on selle karboon filtri kopsiku küljest ära võetud ja mujale tõstetud
EDIT: samas kui ma hakkan mõtlema, siis yhel carboon filtri kopsikul oli kyljes samasugune vidinas... minu masinal ei ole kumbagi varianti... sul tundub, et on selle karboon filtri kopsiku küljest ära võetud ja mujale tõstetud
sest järelikult võtab ta siit http://beta.album.ee/node/9782185/50044426 vaakumi.
Ja siin http://beta.album.ee/node/9782187/50044426#browse otsas oli mingi filter
aga millejaoks se hea on
Ja siin http://beta.album.ee/node/9782187/50044426#browse otsas oli mingi filter
aga millejaoks se hea on

-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Äkki on midagi vaakumiga juhitud, õhu voolu klapid salongis või midagi sellist. Filter siis selle jaoks et sodi sisse ei tõmba kui vaakum maha lastakse.
Sellele mõttele tulin kuna ühel vanal 7-sel 83a või sinnakanti oli päris palju asju vaakumiga juhitud.
Aga proovi kisu juhe küljest ära vaata mis muutub, räägi siis meile ka
Sellele mõttele tulin kuna ühel vanal 7-sel 83a või sinnakanti oli päris palju asju vaakumiga juhitud.
Aga proovi kisu juhe küljest ära vaata mis muutub, räägi siis meile ka

Paistab siiski, et seesama tuttav EURO2 / D3 heitmenormile uppimise süsteem - GAT EGS. Annab saksas maksueelise.
http://www.gat-kat.de/
http://www.auto-bottke.de/aktuell/gat.htm
http://www.autoteile-neubert.de/gat-egs.htm
http://www.gat-kat.de/
http://www.auto-bottke.de/aktuell/gat.htm
http://www.autoteile-neubert.de/gat-egs.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Viimasena viidatud lehelt ma sain aru, et see on klapp, mis juhib väljalaskekollektorisse lisaõhku. Sisendsignaaliks on mootori temperatuur ja lambdaanduri väljund. Kas see lisaõhk tekitab mingi järelpõletuse?
Ja veel: "erfolgreiche Kälteteste bei Minus 20°". See ka mõni näitaja eestlaste jaoks
Ja veel: "erfolgreiche Kälteteste bei Minus 20°". See ka mõni näitaja eestlaste jaoks

Sõidurõõm
Seda mitte, sest asi toimub ju maks 120 sek peale mootori käivitamist. Toimub heitgaaside lisaoksüdeerimine ja kat hakkab varem tööle.Svenp kirjutas:Viimasena viidatud lehelt ma sain aru, et see on klapp, mis juhib väljalaskekollektorisse lisaõhku. Sisendsignaaliks on mootori temperatuur ja lambdaanduri väljund. Kas see lisaõhk tekitab mingi järelpõletuse?
Uutel mootoritel on see juba tehasest peal, alul ainult USA versioonidel, nüüd juba kõigil.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Oksüdeerumine ongi ju põlemine.
Oo, seal oli isegi skeem Technische Beschreibung lingi all.
Aga väitest
"schnelle Regelabstände zwischen der Auswertung der Signale und dem EGS-Steuergerät gewährleisten die gleichbleibenden Laufeigenschaften im Kaltzustand (Startphase) sowie im warmen Zustand (Fahrbetrieb)."
saan ma aru, et töötab nii külma kui sooja mootoriga.
Oo, seal oli isegi skeem Technische Beschreibung lingi all.
Aga väitest
"schnelle Regelabstände zwischen der Auswertung der Signale und dem EGS-Steuergerät gewährleisten die gleichbleibenden Laufeigenschaften im Kaltzustand (Startphase) sowie im warmen Zustand (Fahrbetrieb)."
saan ma aru, et töötab nii külma kui sooja mootoriga.
Sõidurõõm
Svenp kirjutas:Oksüdeerumine ongi ju põlemine.

Jah, sellest peab nii aru saama küll. Ilmselt töötab nende oma teisiti. Originaal-lisaõhupump töötab küll vaid esimesed 120sek.Svenp kirjutas:Aga väitest
"schnelle Regelabstände zwischen der Auswertung der Signale und dem EGS-Steuergerät gewährleisten die gleichbleibenden Laufeigenschaften im Kaltzustand (Startphase) sowie im warmen Zustand (Fahrbetrieb)."
saan ma aru, et töötab nii külma kui sooja mootoriga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!