E36 7-nupulise kompuutri probleem!
E36 7-nupulise kompuutri probleem!
Otsustasin 7 nupulise kompuutri taha ühendada temperatuuri anduri.
Anduril kaks juhet. Kompust tuleb üks juhe anduri jaoks PRUUN/HALL.
Ühendasin PRUUN/HALLI kompuutrist tuleva juhtme anduri taga oleva ühe juhtmega, teise juhtme anduri tagant ühendasin massi. Aga kompuuter näitab ikka -37 kraadi.
Sai kontrollitud Anduri takistust, näitas et kõik on korras. PRUUN/HALL juhtmest mõõtsin 3.54 volti,anduri ühendamisel massi näitas 1,72 volti.
Katsetasin veel sellist meetodit, et võtsin käega andurist kinni ja voldid hakkasid ükshaaval langema, kuna teadagi käesoojus andis takistust juurde.
Kõik peaks ju töötama aga kompuuter näitab ikka -37 kraadi.
Milles viga?
NB!
Kui kellelgi on samasugune 7 nupuline kompuuter, koos töötava temperatuuri näiduga siis oleks soov oma kompuutrit proovida.
Võib-olla on tõesti kompuutris mingi kala sees.
Anduril kaks juhet. Kompust tuleb üks juhe anduri jaoks PRUUN/HALL.
Ühendasin PRUUN/HALLI kompuutrist tuleva juhtme anduri taga oleva ühe juhtmega, teise juhtme anduri tagant ühendasin massi. Aga kompuuter näitab ikka -37 kraadi.
Sai kontrollitud Anduri takistust, näitas et kõik on korras. PRUUN/HALL juhtmest mõõtsin 3.54 volti,anduri ühendamisel massi näitas 1,72 volti.
Katsetasin veel sellist meetodit, et võtsin käega andurist kinni ja voldid hakkasid ükshaaval langema, kuna teadagi käesoojus andis takistust juurde.
Kõik peaks ju töötama aga kompuuter näitab ikka -37 kraadi.
Milles viga?
NB!
Kui kellelgi on samasugune 7 nupuline kompuuter, koos töötava temperatuuri näiduga siis oleks soov oma kompuutrit proovida.
Võib-olla on tõesti kompuutris mingi kala sees.
Viimati muutis olemas, 13.05.2007 22:33 21, muudetud 1 kord kokku.
"Mu BMW märk kui eesti lipp, sinimustvalge"
Mina olen aru saanud, et kui andur takistust ei anna siis katki. Kui juhtmed ühendatud siis voolutestriga saab kontrollida. Soojendad andurit(käesoojusega) siis peaks voolutugevus langema hakkama. Käe ära võtad siis peab hakkama voolutugevus tõusma.TimoIS kirjutas:Nii mul ei aidanud et ta seal paar tundi taga oli ega ka see et võtsin kompu tagant juhtmed ära![]()
Kuidas tuvastada et andur katki ?
"Mu BMW märk kui eesti lipp, sinimustvalge"
Sai nüüd natuke testrit kasutatud. Anduri juhtmetes mis kapoti all on voolu polnudolemas kirjutas:Mina olen aru saanud, et kui andur takistust ei anna siis katki. Kui juhtmed ühendatud siis voolutestriga saab kontrollida. Soojendad andurit(käesoojusega) siis peaks voolutugevus langema hakkama. Käe ära võtad siis peab hakkama voolutugevus tõusma.TimoIS kirjutas:Nii mul ei aidanud et ta seal paar tundi taga oli ega ka see et võtsin kompu tagant juhtmed ära![]()
Kuidas tuvastada et andur katki ?


TimoIS kirjutas:Mina olen aru saanud, et kui andur takistust ei anna siis katki. Kui juhtmed ühendatud siis voolutestriga saab kontrollida. Soojendad andurit(käesoojusega) siis peaks voolutugevus langema hakkama. Käe ära võtad siis peab hakkama voolutugevus tõusma.
Järeldan siit vist et mõlemad andurid on mul läbi?
Mis värvi juhtmed kompuutri tagant temperatuuri andurile kuuluvad?
Kompuutri tagant tuleb üks juhe PRUUN/HALL. See mõõda ka testriga üle, peaks tulema 3.57 vms volti.
Takistust mõõdad nii: ühendad PRUUN/HALLi anduri ühe juhtmega(vahet ei tohiks olla,kumb juhe), anduri teise juhtme viid massi. Testri pluss juhtme paned anduri ja kompuutri juhtme ühenduskohta, miinuse massi. Ja siis paned anduri peopessa ning käesoojuse abil peaks voldid langema hakkama.
Niimoodi olen mina asjast aru saanud.
"Mu BMW märk kui eesti lipp, sinimustvalge"
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... erid=56200
Siin pakub pruun/valget
Siin pakub pruun/valget