Mootori vahetus bmw 320 110 kw 92 a 325 141 kw vastu
- Bmw....;)
- Huviline
- Postitusi: 1027
- Liitunud: 07.11.2006 18:36 05
- Peamine sõiduk: Bmw e60 530 2005
- Asukoht: Keila
Mootori vahetus bmw 320 110 kw 92 a 325 141 kw vastu
tahaks vahetada peaks ju täielikult võimalik olema. ei tohix vist midagi segada või kuidas..... äkki keegi on juba teinud... oleks hea nõu andeid saada
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Esiteks- selliseid teemasid on siin varemgi olnud.
Teiseks- nagu keegi kord ütles- kui sellised küsimused on, et kas miski segada võiks- siis ei tasu üldse selle peale mõeldagi- seal on muid asju, mis tähtsamad on kui see, kas miski midagi segaks...
Kolmandaks- odavam on osta uus auto.
Neljandaks-
Teiseks- nagu keegi kord ütles- kui sellised küsimused on, et kas miski segada võiks- siis ei tasu üldse selle peale mõeldagi- seal on muid asju, mis tähtsamad on kui see, kas miski midagi segaks...
Kolmandaks- odavam on osta uus auto.
Neljandaks-
kimmo kirjutas: 3. Foorumi ametlik keel on eesti keel. "Eesti keel" nende reeglite mõistes tähendab ametlikku kirjakeelt vastavalt ametlikele õigekeelsusnormidele. Internetijututubade slängi (ks = x, ü = y, ts = c, s = z, a la teeks yhe zuicu) kasutamine Foorumis on äärmiselt ebasoovitav.
2.0 ---> 2.5 teha ei tohiks olla mega kirves juuu...15k? või ma eksin?
osta 2.5 moto koos jubinatega ja ümbertõstmine ei tohiks olla nii kallis?
Terv
peedu
osta 2.5 moto koos jubinatega ja ümbertõstmine ei tohiks olla nii kallis?
Terv
peedu
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
nu jah...aga ega ma mega kindel kah pole aga ma ise umbes vaimusilmas näen, et moto + kast + aju + juhtmed 10k pluss siis mõned vidinad veel ja töö siis . aga jah..pead ma ei anna. kui auto on väga kallis, ex siis teeb selle 50k kah ära. aga minu arvates lihtsam on siis juba turbot peale aretama hakata.
terv
terv
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Mephil läks kallimaks kuna tal oli r4 mootor vahelAARE530 kirjutas:Küsige mephi käest- tema oskab teile täpselt öelda, kui palju tuulekohinat rahakotis ja peavalu mootori vahetus võib valmistada... Ka Ain on selles staadiumis ja Henrik88-l läbitud etapp, tõsi küll E30ga ja M20>M50...
ja ta vahetas ka tagumised trummel pidurid ketaste vastu, mis 2.0 il ära jääks.
Põmst on minuteada vahetada vaja mootor, aju, õhulugeja.
Mootor 6000.-
Käigukast 1500.-
Kardaan 500.-
Differ 3000.-
Veovõllid 3000.-
Aju 1000.-
Õhulugeja 1500.-
Lugeja lõdvik koos õhufiltri korpusega 1000.-
Vahetus 2000-4000.-
Selle raha eest saab sõitva auto juba
Samas 325 maksab ca 10 000.- 320-ist rohkem
Muidugi saad osa raha tagasi oma juppide eest, kuid see võtab aega
Käigukast 1500.-
Kardaan 500.-
Differ 3000.-
Veovõllid 3000.-
Aju 1000.-
Õhulugeja 1500.-
Lugeja lõdvik koos õhufiltri korpusega 1000.-
Vahetus 2000-4000.-
Selle raha eest saab sõitva auto juba
Samas 325 maksab ca 10 000.- 320-ist rohkem
Muidugi saad osa raha tagasi oma juppide eest, kuid see võtab aega
On siis 2,5-ne mootor pikem/lühem et kardaan ka vahetusse?truumu kirjutas:Mootor 6000.-
Käigukast 1500.-
Kardaan 500.-
Differ 3000.-
Veovõllid 3000.-
Aju 1000.-
Õhulugeja 1500.-
Lugeja lõdvik koos õhufiltri korpusega 1000.-
Vahetus 2000-4000.-
Selle raha eest saab sõitva auto juba
Samas 325 maksab ca 10 000.- 320-ist rohkem
Muidugi saad osa raha tagasi oma juppide eest, kuid see võtab aega
Ja miks veovõllid teised lähevad?Pole küll kindel aga arvasin et reduktoril on ainult ülekanne erinev aga muu sama?
Bmw 520 i 110kw
Tänud!!!! Jälle loll targem!hollow kirjutas:320i reduktori ylekanne on liiga aeglane 325 jaos
veovõllid on peenemad
325 käigukasti otsamuhv on paksem ja kardaan on jämedam
320 ja 325 mootori juhtmestik on sama
ära tuleb vahetada kogu väljalase kuna 320il on põhja all 1 toru 325 on 2 toruga
Bmw 520 i 110kw
- Bmw....;)
- Huviline
- Postitusi: 1027
- Liitunud: 07.11.2006 18:36 05
- Peamine sõiduk: Bmw e60 530 2005
- Asukoht: Keila
Oi...oi...oi...oi lihtsalt mõtlesin aga nägu näha polegi see nii kerge, seda muidugi teatsin et kallis see on aga auto on nagu seda väärt . kuid mitte nii palju 20 000 max mitte rohkem. aga tulemus oleks hea ma arvan savi et vahe n.... aga asi on seda väärt. Ega keegi ei müü avariilist 325-te Proovix äkki tuleb sellest midagi head välja.....
ma võin enda korras tehnikaga aga lisadevaese masina sulle maha müüa... mingi aha saad tagasi kui myyd maha asjad mis kogu operatsioonist yle jäävad... kuna mul raha hetkel kiiresti vaja, siis ilma musa ja valuvelgedeta on hind 31000Bmw.... kirjutas:Oi...oi...oi...oi lihtsalt mõtlesin aga nägu näha polegi see nii kerge, seda muidugi teatsin et kallis see on aga auto on nagu seda väärt . kuid mitte nii palju 20 000 max mitte rohkem. aga tulemus oleks hea ma arvan savi et vahe n.... aga asi on seda väärt. Ega keegi ei müü avariilist 325-te Proovix äkki tuleb sellest midagi head välja.....
ma igaksjuhuks panen siis kirja ka mis sa selle rahaeest saad
terve korraliku mootori millel kõik tihendid, vedelikud simmerlingid, vahetatud... veepump, termastaat, kummivoolikud vahetatud, sidur täies koosseisus vahetatud. Manuaal kastiga isend. täiesti korras väljalaskesüsteem (ülevaatusel mõõdeti 0,0009 CO'd)
korrliku tagavedrustusega masin (amordid ja vedrud vahetatud 4k km tagasi)
kuna tegemist on 1991 aasta masinaga, siis kerel on roostekohti... läbiroostetanud kohad on ära keevitatud aga värvikahjustusi on ja seal on ka pindmist roostet. Autol on 4x el. aknad ja el. katuseluuk ja el. peeglid ja peeglid päikesesirmides koos valgustitega (viimased ei ole küll autole kylge pandud aga annan kaasa kui on soovi)
samuti annan kaasa esimesed madaldusvedrud ja esimeste amortide ylemised tugilaagrid (need mis autol peal on nendel on loks sees)
Esiklaas on tiba yle aasta tagasi vahetatud. autol on manuaal käigukast... st. sa saad sealt masinapeale kõik mida vaja ,et enda masinale ymber tõsta.... ja see tasub ära ainult juhul kui sul on tõesti auto kere nii korras et seal pole kuskil mingit roostet... muidu see ära ei tasu
ise olen ka mõelnud, et minna leetu või poola... osta sealt üks itaaliast toodud 320 millel kere korras ja sidur läbi nagu tavaliselt... saab kätte max 1400euriga ja siis tõsta kogu tehnika ringi
igaljuhul fakt on see, et yha raskem on leida korraliku tehnikaga 325te maarjamaalt
kerekohapealt ma oma arvamusega nii kriitiline ei oleks... 91-92 aasta autod on praeguseks enamasti yhed roostekäkid aga mingi 95 aasta masina saab juba täitsa kobeda kerega... mootor aga yldjuhul on kohvi
EDIT2: nüüd kui sa myyd maha kogu mootori mis sinu autost yle jääb... 5000.-
juhtmestik 500
õhukulumõõtja 1000.-
aju 1000.-
syytepoolid 1000.-/6tk
redutor 1500.-
väljalase 1500
ylejääva kerepealt klaasid (talvel ja sygisel minev kaup) ja kereplekid ja yleliigse kere viid emexisse, siis saad oma 15k tagasi veel