
K:bmw 330 ci õlivõtu kohta
Jees... plaanis ongi varsti vahetada(kui uuesti küsib)Ilves kirjutas:Üle 15KKM ühe õliga sõita on mulle vähemalt vastuvõetamatu. Rääkigu UM, mida tahab. Ja UM-i e huvita mis su mootorist peale garantiilõppu saab, sind jälle peaks huvitama.
Kui natuke tausta uurida, siis on ka selge miks bmw vahetusvälbad ulmepikaks on venitanud.
Miks välbad siis pikad on?
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
ma ei oleks küll sellega nõus!Ilves kirjutas:Et inimesed jõuaksid endale uut Bmw-d liisida. Arvestades seda, et alla 3.5kilo nad õlivahetust ei tee on see 3.5 kilo säästu kui 2x harvemini õli vahetada.Markii7 kirjutas:Jees... plaanis ongi varsti vahetada(kui uuesti küsib)
Miks välbad siis pikad on?
osadel markidel on see välp ka suurem (30 tkm)
Pelae selle ei ole E46 õlivälp reeglina 25tkm. Kuigi ta seda numbrit alguses näitab siis reaalsuses saabub õlivahetus kiiremini! Ise sõitsin koguaeg kompuutri järgi ja ei juhtunud sel mootoril küll midagi!
Aga otseloomulikult oma südamerahuks võib ju ka sagedamini õli vahetada.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
sellepärast ma vaatasingi et õe autole pandi 5W-30...enda bemmile mäletan et läks veel 0W-30!Markii7 kirjutas:Nii, käidud siis ja sisse valati mootoriõli SLX 5W-30 LL-04...
"Kõik on korras. Lihtsalt Castrol 0W-30 SLX-i me enam ei paku.
Uus õli on Bmw poolt heaks kiidetud 5W-30 LL-04, mis sobib Teie autole, viskoossus ja kvaliteet on samad, mis 0W-30 SLX"
Vaatame kaua see sees seisab...
ja vahet pole ka kui võtab, mõlemat läheb sama paljuMarko_J kirjutas:sellepärast ma vaatasingi et õe autole pandi 5W-30...enda bemmile mäletan et läks veel 0W-30!Markii7 kirjutas:Nii, käidud siis ja sisse valati mootoriõli SLX 5W-30 LL-04...
"Kõik on korras. Lihtsalt Castrol 0W-30 SLX-i me enam ei paku.
Uus õli on Bmw poolt heaks kiidetud 5W-30 LL-04, mis sobib Teie autole, viskoossus ja kvaliteet on samad, mis 0W-30 SLX"
Vaatame kaua see sees seisab...

Võtmesõna on äkki sama, mis M mudelitel - low friction piston rings?aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õlimis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
Veel üks põhjus diislit osta

sa mõtled N54?aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õlimis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
ei ma mõtlen e60 530i ja e90 330i näiteks.ryan kirjutas:sa mõtled N54?aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õlimis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
mis nende rõngastega siis on? kuluvad liiga kiirelt?Ilves kirjutas:Võtmesõna on äkki sama, mis M mudelitel - low friction piston rings?aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õlimis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.
Veel üks põhjus diislit osta
e60 530i ju 2 erineva motoga N54 ja õlikulu poolest hiilgav M54aise kirjutas:ei ma mõtlen e60 530i ja e90 330i näiteks.ryan kirjutas:sa mõtled N54?aise kirjutas:täiesti haige värk ikka selle R6 bensukate õlikuluga, isegi uud e60, e90´d söövad õlimis toimub ****, BMW on kuskil mingi kena möödalaskmise teinud. seoses sellega on tõsine hirm uuesti BMW´d osta. kui osta siis peab enne 20k km sõitma, et kindel olla.

Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
N54 on see topeltturboga benamootor, mis on 535i ja 335i. nendel vist seda probleemi pole, just vabalthingavad M54 baasil olevad on selle hädaga.ryan kirjutas:e60 530i ju 2 erineva motoga N54 ja õlikulu poolest hiilgav M54aise kirjutas:ei ma mõtlen e60 530i ja e90 330i näiteks.ryan kirjutas: sa mõtled N54?
mis sulle UM´is öeldi siis lõpuks? kas sa tegid mootoridiagnostikat seal? või lihtsalt uuriti.
Krt. eluaeg bemmi fänn olnud ja isegi mõnda omanud , aga praegu foorumit lugedes langeb küll mõte ära uuema bemmi ostmisest
. Hetkel sõidan Jaapani " bemmiga " , töömahtu pm. poole vähem , 2silindrit ka vähem . Eestis pole sellega veel kordagi sõitnud , suht sageli huilgab 7000 rpm ligidal ja õlikulu on 0,75L 3000 kildi kohta , Castroli poolsünt on sees , aga masin on aastast 92. Kui teil läheb tsiviilsõidu peale selline õlikogus , siis peab küll mootor ikka täiesti kohvi olema , või hakkan tõesti uuematest bemmidest kaugemale hoidma
Tulin 1000 versta 10-ne tunniga , sellest 125 versta Norra mägedes 



Re: K:bmw 330 ci õlivõtu kohta
Kuidas õlikulu vähendada. Paksem õli 10w60 näol annab minimaalse vahe õlikulus, kuna meil külm ka siis pole mõtet sellist õli kasutada.
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=431442
Sellise õlipüügipurgi saab ka valmistoodanguna osta. Miinuseks sellise süsteemi puhul see, et peab jälgima täitumist.
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=431442
Sellise õlipüügipurgi saab ka valmistoodanguna osta. Miinuseks sellise süsteemi puhul see, et peab jälgima täitumist.
Re: K:bmw 330 ci õlivõtu kohta
Minul olnud mootor M60B30 ja õlikulu oli 1,5L 10 000km kohta
Hetkel M54b20 mootor ja olen sõitnud 6000 km ja õlikulu on 0. Isal on M52b28 ja õlikulu hetkel 1 L 10 000 km kohta arvestades sellega et läbisõit üle 350 000km. Ei oskagi öelda mis õlikulust siin rägitakse imo kõik OK)))) Vb ma ise pole kokku saanud selle asjaga aga selle juttu järgi kohutav
Äkki mootorid kohvi:D:D


F31 320d M Performance
- Jan
- Huviline
- Postitusi: 565
- Liitunud: 19.10.2007 02:58 27
- Peamine sõiduk: BMW F800GS TOURATECH ADVENTURE
- Asukoht: Tallinn
Re: K:bmw 330 ci õlivõtu kohta
mul endalgi M54B30 motoga masin... minu õlikulu jääb 1 liitri kanti 10 tuhande kilomeetri peale
ise olen väga rahul... mingeid selliseid probleeme nagu siin räägitud on pole minu masinal kordagi esinenud.
istu sisse ja aint sõida, kõik on väga tiptop.
terv
jan
ise olen väga rahul... mingeid selliseid probleeme nagu siin räägitud on pole minu masinal kordagi esinenud.
istu sisse ja aint sõida, kõik on väga tiptop.
terv
jan
Re: K:bmw 330 ci õlivõtu kohta
viimasel ajal läheb 1L ~700km peale... M54 the most reliable BMW engine ever built
peab vist hakkama mineraaliga sõitma, tuleb odavam.

- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: K:bmw 330 ci õlivõtu kohta
Mina rahul ja ei kiru küll seda M54, ei kao midagi ära, üle aasta silma peal hoidnud kuna foorumist hirmulugusid lugenud. Läbisõit ka suht väike alles 115 000km.
On the 8th day, God created boost.
- Jan
- Huviline
- Postitusi: 565
- Liitunud: 19.10.2007 02:58 27
- Peamine sõiduk: BMW F800GS TOURATECH ADVENTURE
- Asukoht: Tallinn
Re: K:bmw 330 ci õlivõtu kohta
isegi ei nurise... nüüd talvel oli pisut suurem kulu u 1l 5000 km peale kuid suvel piaks 10kilo km vast ära tulema 1 liitrigaZipp kirjutas:Mina rahul ja ei kiru küll seda M54, ei kao midagi ära, üle aasta silma peal hoidnud kuna foorumist hirmulugusid lugenud. Läbisõit ka suht väike alles 115 000km.
läbisõit 200000+