E46, liiga uimane
E46, liiga uimane
auto siis 320, 2.0 110kW.
Ütleks et väga uimane on. Sajani alla 15 seki kudagi ei saa, (passi järgi peaks 9 olema), 2 käiguga 6000 pöördega mingi 70 km/h, ja ikka tükk aega tuleb kiirenduda.
Proovisin autoplatsil huvi pärast teise 318 ringe teha - PALJU teravam.
Õhu ja bensufilter vahetatud.
Käisin 3 firmat läbi (ka UM) , ehk 3 korda diagnostikat tehti - räägitakse kõik korras ja pole seal midagi viga.
Sõidan siis nii rahulikult kui vähegi võimalik, bensu võtab linnas ikka vähemalt 12,5L. (Trassi peal siis 6-7 ringis, aga 95% sõidan linnas).
On see normaalne? Või milles võib viga olla?
Natukene tõmbleb kah neutraal/1/2 käigu vahetamisel, nagu siduriga mingi jama oleks, aga see vist teine viga ja eriti ei sega. Vähemalt diagnostika peaks midagi ütlema kui oleks mingi elektiviga või küünlad.
Ütleks et väga uimane on. Sajani alla 15 seki kudagi ei saa, (passi järgi peaks 9 olema), 2 käiguga 6000 pöördega mingi 70 km/h, ja ikka tükk aega tuleb kiirenduda.
Proovisin autoplatsil huvi pärast teise 318 ringe teha - PALJU teravam.
Õhu ja bensufilter vahetatud.
Käisin 3 firmat läbi (ka UM) , ehk 3 korda diagnostikat tehti - räägitakse kõik korras ja pole seal midagi viga.
Sõidan siis nii rahulikult kui vähegi võimalik, bensu võtab linnas ikka vähemalt 12,5L. (Trassi peal siis 6-7 ringis, aga 95% sõidan linnas).
On see normaalne? Või milles võib viga olla?
Natukene tõmbleb kah neutraal/1/2 käigu vahetamisel, nagu siduriga mingi jama oleks, aga see vist teine viga ja eriti ei sega. Vähemalt diagnostika peaks midagi ütlema kui oleks mingi elektiviga või küünlad.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
täna proovisin täpsemalt ja mitu korda,
15.5 sek sajani.
Kui sõidad rahulikult 4 käiguga 2000 pööret - kuskil 70km/h, paned gaasi põhja (või sujuvalt juurde vahet eriti pole), siis 3000 pöördeni läheb 7 sekundit. Ehk 1000 pööret tuleb juurde 7 sekundiga. Kiirus vastavalt juurde kuskil ~ 20 km/h. Minu arust küll pöördeid võtab väga aeglaselt juurde.
15.5 sek sajani.
Kui sõidad rahulikult 4 käiguga 2000 pööret - kuskil 70km/h, paned gaasi põhja (või sujuvalt juurde vahet eriti pole), siis 3000 pöördeni läheb 7 sekundit. Ehk 1000 pööret tuleb juurde 7 sekundiga. Kiirus vastavalt juurde kuskil ~ 20 km/h. Minu arust küll pöördeid võtab väga aeglaselt juurde.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
antud momendil ei usu, et aitab aga mine tea
gaasi pedaali tuimuse saad ära resettida. Nimelt jätab meelde sõidustiili.
---
All you do is get in your car turn the key to the second on position, but dont turn your engine on. Keep it in that position for 10 seconds. Then turn your key to the off position for another 10 seconds without taking the key out. Then turn your car on and it is all done.
-----
Minu autol oli üsna suur viivitus.Enam ei pea üldse nii palju gaasi vajutama ;
Reset peaks toimuma ka aku lahti ühendamisel vähemalt 20 sekundit
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw