K: 325td elektri skeem.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

K: 325td elektri skeem.

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Et siis mida tähendavad tuled armatuuris, diislil nimelt (enamus küll samad mis bensul aga ikkagi)

Ja diisli kohta manuali, repair manual v.m.s ei leidnud (kusjuures ma otsisin ja mitte ühe õhtu :) ) Elektri skeeme ka ei leidnud(disla mootori kohta siis)
Sümboolse tasu olen nõus ka välja käima asjalike materjalide eest

autoks siis 325td 95a sedaan manuaal.
Viimati muutis BigMoneyWaste, 07.03.2007 22:51 37, muudetud 1 kord kokku.
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Ise küsin, ise vastan :lol:

Üks elektriskeeme sisaldav ASI, parim mis siiani leidnud olen kui keegi teab mõnda paremat ärgu häbenegu seda teadmist jagada.

Teab keegi midagi pumba ja gaasipedaali vahelistest ühendustest, skeemi näol ma mõtlen. Tahaks turvalisus tõsta ja aretaks sinna mingi katkestuse vahele.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

BigMoneyWaste kirjutas:Teab keegi midagi pumba ja gaasipedaali vahelistest ühendustest, skeemi näol ma mõtlen. Tahaks turvalisus tõsta ja aretaks sinna mingi katkestuse vahele.
Sinu skeem on originaal ja ongi parim, mis saada. Gaasipedaali ühenduse leiad DDE2.1 skeemilt, täpsemalt lehelt 1360.2-05.
NB! Gaasipedaali ja pumba vahel on ikka DDE, diiselmootori juhtarvuti, arvesta sellega.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Sinu skeem on originaal ja ongi parim, mis saada. Gaasipedaali ühenduse leiad DDE2.1 skeemilt, täpsemalt lehelt 1360.2-05.
NB! Gaasipedaali ja pumba vahel on ikka DDE, diiselmootori juhtarvuti, arvesta sellega.
Natuke on häbi küll jah et ise ei leidnud :oops:

Aga nüüd lähemalt sellest asjast, seal lehel 1360.2-05. R10 millest otsad 1 ja 2 on DDE poole.
Mina sain aru et 1 on poteka ots ja kui seal pinget pole jääb pinge peale ainult otsale 2 mille järgi mootor teab et on tühikäigul.

Et siis kui panen otsale 1 lüliti vahele saan muuta gaasipedaali kasutuks või???
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Nr 1 on jah pinge tagasi A/D muundurisse. Alternatiiv oleks ka 2 klemm lahti võtta, see on +5V toitepinge DDE-st.
Samas, mõlemal juhul saad Sa veakoodi mällu. Mõistlikum oleks DDE sisendil 37 mingit konstantset pinget hoida, nt. 0,5V (täitsa lambist praegu, ma ei oska peast öelda, mis see lubatud vahemik on seal) nii, et DDE mootorit ainult tühikäigul hoiaks, sõltumata pedaali asendist.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Mõistlikum oleks DDE sisendil 37 mingit konstantset pinget hoida, nt. 0,5V (täitsa lambist praegu, ma ei oska peast öelda, mis see lubatud vahemik on seal) nii, et DDE mootorit ainult tühikäigul hoiaks, sõltumata pedaali asendist.
See on küll hea mõte, vajaliku pinge saab mõõta.
Alternatiiv oleks ka 2 klemm lahti võtta, see on +5V toitepinge DDE-st.
Kas siis tühikäik ka ära ei kao või???

Veakood mällu? Et kui täpselt see kood viga kirjeldab, et kui on kirjeldusega "probleem gaasipedaaliga" siis las ta olla, kui diagnosti tegema lähen siis võin neile mainida et viga gaasipedaaliga on mu enda põhjustatud :D

Üks loll küsimus ka kus see box asub või kus on need pistikud/juhtmed autos. (no seda kus see potekas on mõtlen ilmselt välja) :)
truumu

Postitus Postitas truumu »

Jätke ükskord ometi aju juhtmestik rahule! :evil:
Kui vaja on mootorit blokeerida, pange el.magnetklapp kütusesüsteemile ja asi vask
Liiga palju on olnud autosid, kus otsid ennast vigaseks tänu igatsugu kodukootud "Kulibinitele"...
Kellel vaja, viib auto niikuinii minema, kasvõi treilaga
Milleks siis veel auto juhtsüsteeme lolliks ajada?
Geniaalsus peitub lihtsuses!
:evil: :evil: :evil:
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Kui vaja on mootorit blokeerida, pange el.magnetklapp kütusesüsteemile ja asi vask
Olen mõelnud selle peale.
Need üsna kallid jullad(1000-1500eeki võrreldes 30eegise releega mis ajule vahele paneks, tahaks ma niipalju turvalisusele kulutada oleks veel 500.- otsa pannud ja 2-way alarmi lasknud panna) ja kanalid seal sees suht väikesed ja panema pean ta ennem filtrit e. sinna hakkab igasugu paska korjama.
Kui suure külmaga talvel küte natuke paksemaks tõmbab on see ilmselt esimene koht mis kinni jääb.

Öelge et need on asjatud kartused ja kust ma saan klapi odavamalt ja ma jätan aju rahule :lol:
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

eks igaüks ise otsustab kui palju maksab kindlusetunne et tema auto jääb alles. mõnele 30 teisele 1500 eeku.
aju ära kindlasti rahule jäta, tee ikka lõpuni. siis hea pärast öelda et vaatamata pessimistide hoiatustele....


tehtud!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Vaatasin järgi, gaasipedaali signaali lubatud vahemik on 0,3V (tühikäik) kuni 4V (täisgaas). Alla selle saad vea "lühis massi" ja üle selle "lühis plussi".
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

eks igaüks ise otsustab kui palju maksab kindlusetunne et tema auto jääb alles. mõnele 30 teisele 1500 eeku.
aju ära kindlasti rahule jäta, tee ikka lõpuni. siis hea pärast öelda et vaatamata pessimistide hoiatustele....


tehtud!
Kui see oli sarkastilise märkusena mõeldud siis ei ole ma veel autol ühtegi juhet pooleks lõiganud ja võibolla ei lõikagi. Selleks et aru saada milline lahendus parim on ongi vaja ka halbu lahendusi lahata, et need ei esineks lõpuks valituks osutunud lahenduses või mis?
Vaatasin järgi, gaasipedaali signaali lubatud vahemik on 0,3V (tühikäik) kuni 4V (täisgaas). Alla selle saad vea "lühis massi" ja üle selle "lühis plussi".
Seega 0,3v vaja aga kuidas seda teha LM317 pingeregulaator algab alles 1,2v-s, esimene mis pähe tuli. (googli avarustest leian ilmselt ise ka lahenduse aga kui tead.....säästad mind väikesest vaevast)
Liiga palju on olnud autosid, kus otsid ennast vigaseks tänu igatsugu kodukootud "Kulibinitele"...
Täpselt!!! Varas läheb ka hulluks ennem kui minema saab sõita :lol:
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

mina teeks selle elektroonilise klapi sidurivoolikule vahele.... ma tahaks näha kuidas varas kohapeal seistes ilma sidurit alla vajutamata liikvele saab... teine võimalus on muidugi ka piduri voolikutele see vahele teha... siis kestab ärandamine kuni esimese kurvini kus vaja pidurdada
truumu

Postitus Postitas truumu »

Täpselt!!! Varas läheb ka hulluks ennem kui minema saab sõita
Varas lolliks ei lähe, viib auto minema treilaga või slepis
Ja pärast tal käivitada enam pole vaja
Need blokeeringud mõeldud poisikeste vastu, kes lõbusõitu tahavad teha
Tõsist varast need ei heiduta
Lihtsalt tekitad endale ja remondimehele liigset peavalu
Iga liigne ühendus või juhtmete pikkuse muutmine võib juhtploki segi ajada
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Need blokeeringud mõeldud poisikeste vastu, kes lõbusõitu tahavad teha
Tõsist varast need ei heiduta
Väga masendav jutt aga ilmselt tõsi :( . Tegelikult ma tahangi teha blokeeringu nende vastu kes kuskilt titaan võtme saanud ja oskavad odavama otsa alarme kahjutuks teha.
Iga liigne ühendus või juhtmete pikkuse muutmine võib juhtploki segi ajada

Ok et juhtploki tööd ei maksaks segada(aga kui ma ikka tahaks seda teha, annad äkki soovitusi kuidas või kust oleks seda kõige ohutum teha), aga kas on mõni mehaaniline lülitus mis juhitud küll juhtploki poolt aga tagasisidet ei anna.
Tean et mehaanilise juhtimisega pumpadel on normaalselt suletud magnet klapp millest mootor seisma jäetakse. El. juhtimisega pumbal ilmselt seda ei ole, või on???
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Pumbal on magnetklapp täitsa olemas.
525 TDS´a EXECUTIVE
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Pumbal on magnetklapp täitsa olemas.
Sinna peaks küll olema turvaline katkestus teha, või mis aravate?
Kuidas sinna ligi pääseb, et kas pumbal on oma juhtplokk ja sealt läheb tollele klapile pinge peale või jookseb see juhe kuskile pumbast eemale ka kuhu saaks midagi vahele panna.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Juhe tuleb sinna mootori juhtmete kimbust, aga edasi ei oska ma küll sind juhatada.
525 TDS´a EXECUTIVE
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Pumbal on magnetklapp täitsa olemas.
Sa mõtlesid äkki "solenoid injection timing device" mida see klapp täpselt teeb.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

BigMoneyWaste kirjutas:Sa mõtlesid äkki "solenoid injection timing device" mida see klapp täpselt teeb.
Muudab pritseheke väntvõlli suhtes.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

M.P kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Mina mõtlesin klappi number 3
too peaks olema suretusklapp.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Tundub et täiesti eraldi toitega???

Pumbal on siis üks pistikuga juhtmepunt ja kaks magnetklappi milleni viivad ainult toitejuhtmed on nii või?
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Ehk keegi seletab rumalale, mida tähendab näiteks el. skeemis lehel 1360.2-05 x69-ga tähistatud asi.

Ise mõtlen et see on pistik, kui nii siis kuidas ma aru saan kus ta autos asub.
Ok piirkonda aiman aga kas tarija poolses otsas või lüliti pool või kuskil keskel ühesõnaga kuidas ma tean kus miski el. jupp asub.

Tänud kui keegi võtab vaevaks selgitada......
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

X-ga on tähistatud tõesti pistikud.
Asjade asukoha kohta autos on eraldi alajaotused:
7000.0 Component location chart
7100.0 Component location views
8000.0 Solder connector location views
8500.0 Connector views

PS nagu maakaartidel, on ka BMW elektriskeemidel olemas legend, kust saab teada märkide tähenduse:
0140.0 Symbols
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
BigMoneyWaste
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas BigMoneyWaste »

Deem, arva ära mis oli esimene asi mis pdf readeris otsingusse x69 kirjutades ette tuli :oops:
(tuli pilt kahest pistikust pidurivedeliku anuma kõrval millest üks oli tähistatud x69-ga)
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

milleks ise foorumis jalgratast leiutada. lihtsam võtta pädev elektrik kel räägid oma ideed ja ettekujutuse ning ehitab süsteemi peale, ja varsti kirjutad et panin pumba magentklapile lüliti vahele ja nüüd vargakinnel. :shock: :shock:
Vasta