Kas see on 60mm diameetriga?patrik kirjutas:puksid ainult um-ist ja sellised: 31129069035
või ära vaheta üldse!
E36 õõtshoova pukside vahetamine
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
1. Tekkis küsimus, kuidas te selle puksi koos kronsaga sinna õõtshoova otsa saite, tegite mingi spetsiaalse rakise?
2. Kui need mõlema poole omad on korraga alla pandud, siis miks peab auto kiiresti maapinnale tagasi laskma?
3. Kas kronsad keeratakse kohe täiesti kinni , või alles siis kui auto mingi aeg omal raskusel on maapinnal olnud?
2. Kui need mõlema poole omad on korraga alla pandud, siis miks peab auto kiiresti maapinnale tagasi laskma?
3. Kas kronsad keeratakse kohe täiesti kinni , või alles siis kui auto mingi aeg omal raskusel on maapinnal olnud?
Puksid keeratakse kinni loomulikult nii, et auto on ratastel.
Muidu on esimese ratastele laskmisega puksid puruks väänatud.
Seda ma küll ette ei kujuta, kuhu see kumm paakuma peaks. Kui kumm juba paakub, siis aeg puks minema visata. Silla külge kinnituse kohtadel on puks ikka metallist ju.
Muidu on esimese ratastele laskmisega puksid puruks väänatud.
Seda ma küll ette ei kujuta, kuhu see kumm paakuma peaks. Kui kumm juba paakub, siis aeg puks minema visata. Silla külge kinnituse kohtadel on puks ikka metallist ju.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Küsiks hoopis tagasilla kohta, mis millegi levinumad nimed on?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=30
Kas nr. 4 = tagumine õõtshoova puks? Nimelt see puks vajab vahetust
nr. 5 ja nr. 7 kuidas nimetatakse "kalakont". Vist mitte.
Et post täiesti OT ei oleks siis esimesi õõtshoova pukse on on lihtne vahetada kui lõikad puksi katki, välimine ring tuleb ära(lasin noa peale silikon õli lihtsam lõigata), saed sisemise puksi lõhki. Välimise saagisin ka lõhki oli kõige lihtsam aga väga ettevaatlikult tuleb saagida et kronsteini ei vigastaks.
Uus puks "kruustangide" vahel sisse ja silikon õliga läheb suht lihtsalt külge tagasi.(lihtne on muidugi suhteline aga mina sain ühe inimjõuga hakkama ilma jõuõlga kasutamata)
Auto oli koguaeg ratastel, natuke ratas küll nihkus ette või taha aga läks pärast väikese jõuga tagasi õigele kohale.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=30
Kas nr. 4 = tagumine õõtshoova puks? Nimelt see puks vajab vahetust
nr. 5 ja nr. 7 kuidas nimetatakse "kalakont". Vist mitte.
Et post täiesti OT ei oleks siis esimesi õõtshoova pukse on on lihtne vahetada kui lõikad puksi katki, välimine ring tuleb ära(lasin noa peale silikon õli lihtsam lõigata), saed sisemise puksi lõhki. Välimise saagisin ka lõhki oli kõige lihtsam aga väga ettevaatlikult tuleb saagida et kronsteini ei vigastaks.
Uus puks "kruustangide" vahel sisse ja silikon õliga läheb suht lihtsalt külge tagasi.(lihtne on muidugi suhteline aga mina sain ühe inimjõuga hakkama ilma jõuõlga kasutamata)
Auto oli koguaeg ratastel, natuke ratas küll nihkus ette või taha aga läks pärast väikese jõuga tagasi õigele kohale.
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
mina olen asjast aru saanud nii, et mõlemad puksid koos kronsaga tuleks suruda õõtsa otsa nii kiirelt kui suudad, need mõlema poole omad tuleks kohe poltidega kinni tõmmata ja ratastele lasta vähemalt pooleks tunniks, pärast seda vajuvad puksid paika, ja jäävad sellesse asendisse , nii nagu ette nähtud..
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
kui sõita järsust konarusest üle, siis nagu viskaks rattaid vasakule paremale, samas rooliga natuke järsemaid liigutusi teha/sõites, siis ei tunne et mingi lõtk oleks.
Kunagi olid sportvedrud ja amordid all, sel ajal sellist ujumist polnud, nüüd on esiots kõrgem, tava vedrud,-amordid alla pandud,--ja ei saa üldse sõita normaalselt, linnas eriti nn. vagused kulgemine täiesti üle mõistuse
Kuidas kontrollida kõige efektiivsemalt rooliotsi??
Kunagi olid sportvedrud ja amordid all, sel ajal sellist ujumist polnud, nüüd on esiots kõrgem, tava vedrud,-amordid alla pandud,--ja ei saa üldse sõita normaalselt, linnas eriti nn. vagused kulgemine täiesti üle mõistuse

Kuidas kontrollida kõige efektiivsemalt rooliotsi??
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
need originaalid on jah nadid... parem ikka M'i puksid panna. ma vahetasin ka need puksid ära, neli päeva hiljem sai käidud UM's silla kontrollis- öeldi, et puksid läbi
ütlesin, siis neile, et kuidas nad juba läbi saavad olla, et alles vahetatud?!
kasutatud sai A osa. vastuseks tuli: " ahjaa, need pididki lödid olema". 



-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54