E36 320i puterdab kiirendusel.
E36 320i puterdab kiirendusel.
Probleem seisneb siis selles, et E36 320i 91´ puterdab kiirendades ja tuuride ülesvõtmise ajal.
Nimelt tühikäigul gaasi vajutades järsemalt tõmbab nagu hetkeks hinge kinni, sellesmõttes, et alguses nagu mõtleb vähekene ja siis teeb tutut ning siis läheb ilusti edasi pöördesse.
Esimese käiguga nagu viga eriti ei tunneta, vb siis käib jõud veel üle, ainult vahepeal kohapealt minnes kakub.
Teise käiguga sõites rahulikult pöörded alla 1000 ja järsult kiirendades täielik pidur peal, nagu ei vajutakski gaasi, eest õhulugeja juurest (tundub nii) kostub sellist paukumist või turtsumist vahepeal. Alles mingi aja peale kui pöörded vahest seal 1500-2000 kanti jõuavad hakkam masin astuma.
Kolmanda käiguga sama jama pööretel alla 2500 kiirendades hakkab kakkuma, poob hinge kinni.
Nagu välja loete siis ilmneb probleem pööretel alla 2500...3000.
Vahetatud on küünlad mitmeid kordi ning uus õhufilter on ka. Milles viga võib olla? Ilma õhufiltrita toimub sama asi, nn turtusb ja paugub.
Ning kuna külma mootoriga tühikäigul autol käia lasta, siis oleks selline tunne, justkui üks silinder jätaks vahele. Auto kohati lausa väriseb ning pöörded tunduvad suisa 500...600 ning 700...800.
Oskate välja pakkuda midagi? Milles võib probleem seisneda. Kuskilt kakub õhku? Mõni süütepool läbi? Pihustid?
Tänan.
Nimelt tühikäigul gaasi vajutades järsemalt tõmbab nagu hetkeks hinge kinni, sellesmõttes, et alguses nagu mõtleb vähekene ja siis teeb tutut ning siis läheb ilusti edasi pöördesse.
Esimese käiguga nagu viga eriti ei tunneta, vb siis käib jõud veel üle, ainult vahepeal kohapealt minnes kakub.
Teise käiguga sõites rahulikult pöörded alla 1000 ja järsult kiirendades täielik pidur peal, nagu ei vajutakski gaasi, eest õhulugeja juurest (tundub nii) kostub sellist paukumist või turtsumist vahepeal. Alles mingi aja peale kui pöörded vahest seal 1500-2000 kanti jõuavad hakkam masin astuma.
Kolmanda käiguga sama jama pööretel alla 2500 kiirendades hakkab kakkuma, poob hinge kinni.
Nagu välja loete siis ilmneb probleem pööretel alla 2500...3000.
Vahetatud on küünlad mitmeid kordi ning uus õhufilter on ka. Milles viga võib olla? Ilma õhufiltrita toimub sama asi, nn turtusb ja paugub.
Ning kuna külma mootoriga tühikäigul autol käia lasta, siis oleks selline tunne, justkui üks silinder jätaks vahele. Auto kohati lausa väriseb ning pöörded tunduvad suisa 500...600 ning 700...800.
Oskate välja pakkuda midagi? Milles võib probleem seisneda. Kuskilt kakub õhku? Mõni süütepool läbi? Pihustid?
Tänan.
Mul 318i M43B18 mootoriga sarnane jama. Nimelt esimese käiguga kohalt minnes jõnksutab ja mitte vähe. Teiste käikudega ei tee midagi ja tühikäik ka täiesti normaalne. Hakkas nii tegema peale seda, kui auto üle katuse käis. Siduris ega kastis ei tundu viga olevat, sest teiste käikudega nii ei tee, ainult esimesega kohalt minnes. Kui piitsa anda, st mingi 4000 pöördega kohalt minna, nii et rehvid vilisevad, siis ei ole midagi viga.
Estbmw: Tõenäoliselt sul viga süütepoolides. Vaata ka http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
330d E46
320i E36
318i E30
528i E28
320i E36
318i E30
528i E28
Ise kahtlustan ka süütepoole või siis pihusteid, aga katsetada pole saanud kuskil. Peab siis need yle vaatama.Vana kirjutas:Estbmw: Tõenäoliselt sul viga süütepoolides. Vaata ka http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Aga see nukvõlli otsa andur, mis sellega. Võib ka probleem selles olla?
Kardaani järele? Millest sa seda järeldad? Kõrgematel pööretel ju korras.elm kirjutas:Kuda ta siis sarnane, kui sul jõnksutab, aga teisel mehel poob mootor
kinni ja puterdab kah veel takkapihtalõhnab kardaani järele.
estbmw - benafilter/pump mis olukorras?
Benafilter ja pump vahetatud, samuti lamba andur ning kolvirõhud on väga head. Diagnostikas käidu, viga seal ei leitud.
Oskab keegi veel midagi öelda, mida kontrollida või mis põhjus võiks olla.
Kas õhulugeja ei või siin mingit rolli mängida?
Diagnostikas on käidud kordi mitmeid aga ei midagi. Lambda vahetatud! Ei aita midagi, sama jama.kaaps kirjutas:endal oli ka sama mure et külmalt madalatel hakkas pooma . dia diagnost. näitas lambta veateatet. oli ka co ja hc madalatel mitu korda üle lubatud normi kuid pööretel korras . Arvan et paras aeg diagnosti minna . autoks oli 320i 94 a
-
- Huviline
- Postitusi: 599
- Liitunud: 11.03.2007 16:15 07
- Asukoht: tallinn
auto korras? mis siis viga oli?kuidas likvideerisid selle? mul vist sama jama.
kui rahulikult sõita, siis pole hullu miskit aga kui gaas põhja vajutada, siis hakkab turtsuma ja paukuma ja ei liigu kohe üldse..
autoks siis ka 92aasta 320...
kui rahulikult sõita, siis pole hullu miskit aga kui gaas põhja vajutada, siis hakkab turtsuma ja paukuma ja ei liigu kohe üldse..

'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
nii, sain enda oma korda, piirdus asi vaid ühe süütepooli vahetusega(süütepooli alt oli VÄGA julmalt tahmane, sellest järeldasingi et süütepool/see vahelüli pooli ja küünla vahel läbi) sai mõlemad uued pandud ja autot ei tunne äragi
olin juba 5potiga harjunud, mitte et sellega mingeid jubedaid maid maha sõitsin.... 


'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
E36 320i puterdab kiirendusel
Sõiduk tuleb viia mootori diagnostikasse, siis saab öelda, mis tal
viga!
------>estbmw
viga!
------>estbmw