E46 tuleb vesi kuskilt sisse
E46 tuleb vesi kuskilt sisse
sõbral siis selline probleem e46-el, et kui autot pesed või vihma sajab väljas siis tuleb kuskilt vesi juhi ja juhi tagaistuja mattide alla.riie on sealt täiesti märg.äkki kellelgi ka sama probleem olnud või oskab keegi öelda milles viga?
E46-el tuleb vesi kuskilt sisse
minu autol oli sama kõrvalistuja poolel, vahetasin ukseakende all servas asuvad välimised tihendid (need, mis on vastu klaasi). ennem ikka kontrolli, tee uks lahti, lase vett ukseklaasile ja vaata kas polstri vahelt tuleb vett.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: E46-el tuleb vesi kuskilt sisse
ega sa hiljuti pole toonklaasi pannud???SirLouis kirjutas:sõbral siis selline probleem e46-el, et kui autot pesed või vihma sajab väljas siis tuleb kuskilt vesi juhi ja juhi tagaistuja mattide alla.riie on sealt täiesti märg.äkki kellelgi ka sama probleem olnud või oskab keegi öelda milles viga?
Re: E46-el tuleb vesi kuskilt sisse
ei ole pannud....a mul on tunne et see vesi tuleb nagu kapotti ja ukse mingi tihendi vahelt sisse....täpselt ei tea kabmw98 kirjutas:ega sa hiljuti pole toonklaasi pannud???SirLouis kirjutas:sõbral siis selline probleem e46-el, et kui autot pesed või vihma sajab väljas siis tuleb kuskilt vesi juhi ja juhi tagaistuja mattide alla.riie on sealt täiesti märg.äkki kellelgi ka sama probleem olnud või oskab keegi öelda milles viga?
ma nagu ise ei ole seda toonklaasi küll pannud....aga ei usu et see selle viga on...ma arvan et kuskilt on tihend läbi....peaks vist vett valama katuse peale ja siis seest jälgima kust seda sisse tuleb....endale tundub et see tuleb mööda esiklaasi alla ja siis voolab sealt kuskilt tihendi vahelt sisse...aga ei ole kindel ka...ja huv on see et ainult juhipool on see jama!bmw98 kirjutas:aaa.. tavaline viga on see et toonklaasi panejad jätavad polstri tagasipanekul mõne ääre seest lahti ja ongi olemas
ermoe39 kirjutas:46 juhitakse esiklaasilt vesi esitiiva koopasse, selleks on tehtud plastosadest renn, olen selle üle elanud, otsisin pool aastat, kust vesi tuleb, arvasin samuti, et esiklaasi juurest. pärast avastasin, et ukseklaasi tihendid.
et nagu mis siis teha või mida kontrollida ja kuidas!!!
tänud
kui palju seda vett sulle sinna tuleb?
minu auto salongis oli peale vihma sadu esimesel ja tagumisel matil vett päris palju, olenes millise nurga all vihma sadas. sama ka peale auto pesu, siis oli vett küll vähem.
tegin nii-kuivatasin auto seest ära ja panin põrandale paberrätikud (näitab kus kohast vesi tuleb), lasin voolikuga vett ukseklaasi alumise tihendi peale (kataloogis Outer weatherstrip 51338194707) ning vesi jooksis uksepolstri vahelt salongi.
muidugi võib probleem olla ka mujal:
kas põhja all olevad kummist korgid on kõik alles.
võtad lahti salongifiltri, selle vanni esiserva nurkades on vee ära jooksu voolikud, need peava olema seest puhtad.
esiklaasilt jookseb vesi alumiseserva nurkades asvutasse plastikuga vooderdatud rennidesse ja sealt edasi esitiiva sisse, need peavad olema puhtad.
kas uksetihendid on korras- näiteks tolmusel teel sõites on näha, kui ukse tihendite vahelt tolmu sisse pressib.
vaata üle uste käepidemete tihendid, kas on olemas ja terved, kas uste all servas olevad vee ära jooksu kanalid on vabad.
need teised variandid on minu arust vähe tõenäolised aga neid ei saa ka välistada.
lõpetuseks-võimalusi on veelgi.
minu auto salongis oli peale vihma sadu esimesel ja tagumisel matil vett päris palju, olenes millise nurga all vihma sadas. sama ka peale auto pesu, siis oli vett küll vähem.
tegin nii-kuivatasin auto seest ära ja panin põrandale paberrätikud (näitab kus kohast vesi tuleb), lasin voolikuga vett ukseklaasi alumise tihendi peale (kataloogis Outer weatherstrip 51338194707) ning vesi jooksis uksepolstri vahelt salongi.
muidugi võib probleem olla ka mujal:
kas põhja all olevad kummist korgid on kõik alles.
võtad lahti salongifiltri, selle vanni esiserva nurkades on vee ära jooksu voolikud, need peava olema seest puhtad.
esiklaasilt jookseb vesi alumiseserva nurkades asvutasse plastikuga vooderdatud rennidesse ja sealt edasi esitiiva sisse, need peavad olema puhtad.
kas uksetihendid on korras- näiteks tolmusel teel sõites on näha, kui ukse tihendite vahelt tolmu sisse pressib.
vaata üle uste käepidemete tihendid, kas on olemas ja terved, kas uste all servas olevad vee ära jooksu kanalid on vabad.
need teised variandid on minu arust vähe tõenäolised aga neid ei saa ka välistada.
lõpetuseks-võimalusi on veelgi.
ermoe39 kirjutas:kui palju seda vett sulle sinna tuleb?
minu auto salongis oli peale vihma sadu esimesel ja tagumisel matil vett päris palju, olenes millise nurga all vihma sadas. sama ka peale auto pesu, siis oli vett küll vähem.
tegin nii-kuivatasin auto seest ära ja panin põrandale paberrätikud (näitab kus kohast vesi tuleb), lasin voolikuga vett ukseklaasi alumise tihendi peale (kataloogis Outer weatherstrip 51338194707) ning vesi jooksis uksepolstri vahelt salongi.
muidugi võib probleem olla ka mujal:
kas põhja all olevad kummist korgid on kõik alles.
võtad lahti salongifiltri, selle vanni esiserva nurkades on vee ära jooksu voolikud, need peava olema seest puhtad.
esiklaasilt jookseb vesi alumiseserva nurkades asvutasse plastikuga vooderdatud rennidesse ja sealt edasi esitiiva sisse, need peavad olema puhtad.
kas uksetihendid on korras- näiteks tolmusel teel sõites on näha, kui ukse tihendite vahelt tolmu sisse pressib.
vaata üle uste käepidemete tihendid, kas on olemas ja terved, kas uste all servas olevad vee ära jooksu kanalid on vabad.
need teised variandid on minu arust vähe tõenäolised aga neid ei saa ka välistada.
lõpetuseks-võimalusi on veelgi.
no ikka on seda vett sees.....kui vajutad mati peale siis vesi tuleb mati peale....aga tolmusel teel küll aknatihendite vahelt tolmu ei tule....mul ikkagi selline tunne et see tuleb sealt esitiiva juurest...sest kui tuleks see läbi aknatihendi siis oleks ukse alumine piit ka märg aga sealt täitsa kuiv....ma pean ikkagi uurima seda esitiiva kanaleid....vb seal midagi umbes:D
aga tänud sulle ja läheb uurimiseks!
oled sa ikka kindel, et on kuiv. mõtle ise, vesi valgub allapool ja päris kiiresti. peab väga tähelepanelikult uurima, vett võid leida ukse tihendite ja lävepaku kaitse alt.
minu autol olid kuivanud vee randid näha ka uksepolstril, alguses ei saanud aru, mis need on, kuid hiljem põhjuse teada saades oli asi selge.
kui võtsin autol põhjamati lahti, siis alt leidsin vett minimaalselt.
vesi võib tulla eestpoolt aga siis peab olema kas puudu mingi kaablite kummitihend või tekkinud (tekitatud) ava.
autot lammutades ja erinevaid võimalusi katsetades jõudsin järeldusele, et eest vee matile jooksmise võimalus on suht väike, kui keegi just midagi totaalselt valesti kokku ei ole pannud. seal on liigsel veel ärajooksmiseks lihtsalt rohkem võimalusi.
minu autol olid kuivanud vee randid näha ka uksepolstril, alguses ei saanud aru, mis need on, kuid hiljem põhjuse teada saades oli asi selge.
kui võtsin autol põhjamati lahti, siis alt leidsin vett minimaalselt.
vesi võib tulla eestpoolt aga siis peab olema kas puudu mingi kaablite kummitihend või tekkinud (tekitatud) ava.
autot lammutades ja erinevaid võimalusi katsetades jõudsin järeldusele, et eest vee matile jooksmise võimalus on suht väike, kui keegi just midagi totaalselt valesti kokku ei ole pannud. seal on liigsel veel ärajooksmiseks lihtsalt rohkem võimalusi.
Kas said korda? ? Mul sama asi ja olen 100% kindel et meil yks teema.Ukse servad kuivad ,aga mati alune ikka m6nusalt ujutab.Pean otsima kah yles need rennid,aga ma ei tea kas leian ise oma m6istusega voi viin spetside k2tte.SirLouis kirjutas:ermoe39 kirjutas:kui palju seda vett sulle sinna tuleb?
minu auto salongis oli peale vihma sadu esimesel ja tagumisel matil vett päris palju, olenes millise nurga all vihma sadas. sama ka peale auto pesu, siis oli vett küll vähem.
tegin nii-kuivatasin auto seest ära ja panin põrandale paberrätikud (näitab kus kohast vesi tuleb), lasin voolikuga vett ukseklaasi alumise tihendi peale (kataloogis Outer weatherstrip 51338194707) ning vesi jooksis uksepolstri vahelt salongi.
muidugi võib probleem olla ka mujal:
kas põhja all olevad kummist korgid on kõik alles.
võtad lahti salongifiltri, selle vanni esiserva nurkades on vee ära jooksu voolikud, need peava olema seest puhtad.
esiklaasilt jookseb vesi alumiseserva nurkades asvutasse plastikuga vooderdatud rennidesse ja sealt edasi esitiiva sisse, need peavad olema puhtad.
kas uksetihendid on korras- näiteks tolmusel teel sõites on näha, kui ukse tihendite vahelt tolmu sisse pressib.
vaata üle uste käepidemete tihendid, kas on olemas ja terved, kas uste all servas olevad vee ära jooksu kanalid on vabad.
need teised variandid on minu arust vähe tõenäolised aga neid ei saa ka välistada.
lõpetuseks-võimalusi on veelgi.
no ikka on seda vett sees.....kui vajutad mati peale siis vesi tuleb mati peale....aga tolmusel teel küll aknatihendite vahelt tolmu ei tule....mul ikkagi selline tunne et see tuleb sealt esitiiva juurest...sest kui tuleks see läbi aknatihendi siis oleks ukse alumine piit ka märg aga sealt täitsa kuiv....ma pean ikkagi uurima seda esitiiva kanaleid....vb seal midagi umbes:D
aga tänud sulle ja läheb uurimiseks!
t2itsa v6imalik,aga ma jumala kindel et minu omal on p6hjamati all basseinermoe39 kirjutas:oled sa ikka kindel, et on kuiv. mõtle ise, vesi valgub allapool ja päris kiiresti. peab väga tähelepanelikult uurima, vett võid leida ukse tihendite ja lävepaku kaitse alt.
minu autol olid kuivanud vee randid näha ka uksepolstril, alguses ei saanud aru, mis need on, kuid hiljem põhjuse teada saades oli asi selge.
kui võtsin autol põhjamati lahti, siis alt leidsin vett minimaalselt.
vesi võib tulla eestpoolt aga siis peab olema kas puudu mingi kaablite kummitihend või tekkinud (tekitatud) ava.
autot lammutades ja erinevaid võimalusi katsetades jõudsin järeldusele, et eest vee matile jooksmise võimalus on suht väike, kui keegi just midagi totaalselt valesti kokku ei ole pannud. seal on liigsel veel ärajooksmiseks lihtsalt rohkem võimalusi.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=35kiiirus kirjutas:Kas kondika vesi ei saa sisse joosta p6hjmati alla??
Teoorias saab, kui tegemist peaks olema "leedu autotehase" autoga, siis ma selle üle ei imestaks. Pildil äravoolu lõdvik nr.9 reaalis on küll väheke teise kujuga (ülalt lehtri moodi) ja asuma peaks käigukastitunneli peal. Selle vahetus/paigaldus pole just väike töö, nii et tee enne kindlaks kust vesi ikkagi tuleb. Ise autosse ja naisele voolik kätte, las kastab autot ka vahelduseks lilledele.
`93 525i M50
tagumine iste tuleb ära võtta ning siis hakata liiste eemaldama uksepostilt ja ukse äärest ning nii saadki juba polstrit tõsta.liistude tagasi panemisega ole ettevaatlik,kuna seal sellised tobedad plastikust kõrvad,mis väga lihtsalt ära võivad murduda.bagus kirjutas:Mul krt. sama probleem, tagaistuja matt on täitsa märg. laurts, kuidas sa seda polsteri üles tõstsid?
Statistika huvides võin öelda, et ka minu e46 oli peale ostmist esimene "viga", mida likvideerima pidin vesi juhiistme ja selle taga põranda all oleva vee likvideerimine.
Kuivatamiseks tuli välja võtta nii esimene (ettevaatust airbagi anduritega!) kui ka tagumine iste, kõik juhipoolsed külgmised plastikliistud, rooli all pedaalide juures olevad detailid - seda kõike selleks, et põranda vaiba äär üles saada. Igaljul lõpuks jõudsin põrandani (loe kereni) välja, kus juhiistme ees põrandavaiba ja polstri alt tuli lagedale vees ligunev penoplastist plaat. Viimane oli päris huvitab detail, kuna vastupidiselt penoplastile oli see suhteliselt raske st ju see oli sinna kaalujaotuse parandamiseks sisse pandud.
Kokkuvõttes sai kogu juhipoolne põrandakate ja polsterdus jõuga üles väänatud ja toed alla pandud, et õhk korralikult läbi käiks. Lisaks sai alguses ka polstrit pressides mõnusalt vett välja soristatud. Äravooluks sai kasutada põrandas olevaid avasid, mis peaksid standardselt olema kaetud kummist troppidega. Koge see kuivamine suvistes oludes võttis aega umbes 2-3 päeva ja sinna juurde kuulus veel ka soojapuhuri kasutamine.
Kuivatamiseks tuli välja võtta nii esimene (ettevaatust airbagi anduritega!) kui ka tagumine iste, kõik juhipoolsed külgmised plastikliistud, rooli all pedaalide juures olevad detailid - seda kõike selleks, et põranda vaiba äär üles saada. Igaljul lõpuks jõudsin põrandani (loe kereni) välja, kus juhiistme ees põrandavaiba ja polstri alt tuli lagedale vees ligunev penoplastist plaat. Viimane oli päris huvitab detail, kuna vastupidiselt penoplastile oli see suhteliselt raske st ju see oli sinna kaalujaotuse parandamiseks sisse pandud.
Kokkuvõttes sai kogu juhipoolne põrandakate ja polsterdus jõuga üles väänatud ja toed alla pandud, et õhk korralikult läbi käiks. Lisaks sai alguses ka polstrit pressides mõnusalt vett välja soristatud. Äravooluks sai kasutada põrandas olevaid avasid, mis peaksid standardselt olema kaetud kummist troppidega. Koge see kuivamine suvistes oludes võttis aega umbes 2-3 päeva ja sinna juurde kuulus veel ka soojapuhuri kasutamine.
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
laurts
Lisaks minu näitele oman sarnast näidet ka Omega B-ga, millel konkreetselt oli üks põhjaklapp (samuti juhipoolne) puudu ja talvistes oludes hakkas põranda vaip mullitama. Peale uue paigaldamist veeprobleem kadus.
Kokkuvõttes peab vist edaspidi kasutatud sõidukit ostes hakkama rohkem tähelepanu pöörama ka selle veepidavusele
, soovitavalt välispidiselt.
Otseselt mitte, aga väikest kahtlust tekitas üks põhjaklapp, mis ei olnud mingil põhjusel oma pesas ning lisaks sellele oli veel ka katki. Igaljuhul peale viimase asendamist ma muud tarka ette ei võtnud. Seni (umbes aasta peale kuivatamist) pole rohkem probleemi täheldanud.Raxman aga kas lekkiva koha ka üles leidsid?
Lisaks minu näitele oman sarnast näidet ka Omega B-ga, millel konkreetselt oli üks põhjaklapp (samuti juhipoolne) puudu ja talvistes oludes hakkas põranda vaip mullitama. Peale uue paigaldamist veeprobleem kadus.
Kokkuvõttes peab vist edaspidi kasutatud sõidukit ostes hakkama rohkem tähelepanu pöörama ka selle veepidavusele

12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
kas põhja all olev punn oli vigane või polstri all olev?bagus kirjutas:Mul probleem oli kummipunnis põhjal. Panin uue ja korralikult kuivatasin polstri. Nüüd on kõik korras.
sai täna auto üles tõstetud ja samuti oli juhipoolse tagaistuja põhjaalune punn kuidagi kahtlane.natuke sai seda näpitud ja siis hakkas sealt vett korralikult immitsema.sai punn hetkel ära võetud ning vesi jooksis sirinal välja.arvatavasti viga ka seal,eks paistab kui polster kuivaks saab ja uus punn põhja alla.
Jah, põhja all olev punn oli vigane. Ostsin UM'is (~20 eek).laurts kirjutas:kas põhja all olev punn oli vigane või polstri all olev?bagus kirjutas:Mul probleem oli kummipunnis põhjal. Panin uue ja korralikult kuivatasin polstri. Nüüd on kõik korras.
sai täna auto üles tõstetud ja samuti oli juhipoolse tagaistuja põhjaalune punn kuidagi kahtlane.natuke sai seda näpitud ja siis hakkas sealt vett korralikult immitsema.sai punn hetkel ära võetud ning vesi jooksis sirinal välja.arvatavasti viga ka seal,eks paistab kui polster kuivaks saab ja uus punn põhja alla.
E46, M54B22, 2002, 320i
Mis roll sellel punnil on siis?Et s6ites loobib sisse ve v6i ma ajan segastbagus kirjutas:Jah, põhja all olev punn oli vigane. Ostsin UM'is (~20 eek).laurts kirjutas:kas põhja all olev punn oli vigane või polstri all olev?bagus kirjutas:Mul probleem oli kummipunnis põhjal. Panin uue ja korralikult kuivatasin polstri. Nüüd on kõik korras.
sai täna auto üles tõstetud ja samuti oli juhipoolse tagaistuja põhjaalune punn kuidagi kahtlane.natuke sai seda näpitud ja siis hakkas sealt vett korralikult immitsema.sai punn hetkel ära võetud ning vesi jooksis sirinal välja.arvatavasti viga ka seal,eks paistab kui polster kuivaks saab ja uus punn põhja alla.
