E30 temperatuur kõigub

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Elmut
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 09.04.2007 16:28 39

E30 temperatuur kõigub

Postitus Postitas Elmut »

E30 temperatuur kõigub keskimse pulgajuures,milles viga?
Milles võib viga olla,masin läheb liiga kuumaks,vesi jne kõik olemas.Kas termosidur? kuidas saaks selle töökindlust testida?
pang
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.07.2006 23:38 54
Asukoht: Vantaa-Maardu

Postitus Postitas pang »

e30 tüüpviga et temp seier tõmbleb edasi-tagasi
Kasutaja avatar
ruts
Huviline
Postitusi: 497
Liitunud: 19.02.2004 11:45 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ruts »

Kui mootor tõõsoe , võta ajaleht ja proovi ventikat peatada , saad kohe aru , kas tal on kuigipalju jõudu , et edasi käia .
Minu 325 - l tõmbleb temp näidik , kui tuled peale tõmbad , liigub näidik paar nõksu kohe punase poole ja siis veel salongi ventika põhja lülitada siis on näidik täiesti põhjas . Pole veel teist näidikute plokki jõudnud katsetada .
Elmut
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 09.04.2007 16:28 39

Postitus Postitas Elmut »

Väga imelik,mul oli alguses kah nii,koguaeg oli punasepeal,kuigi mootor oli jumalast külm.Nüüd on enamvähem,aga ikkagi temp suht tihti keskel,vent tööle siis muutub seieri asukoht,tulesid muutes jne.
Elmut
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 09.04.2007 16:28 39

Postitus Postitas Elmut »

Ei aita,kuumaks läheb ikka:S Õhk vahel ,ei saa ära:S
Kasutaja avatar
Kalmer K.
Huviline
Postitusi: 1095
Liitunud: 10.03.2004 22:54 18
Asukoht: Võrumaa

Postitus Postitas Kalmer K. »

Mis mootor sul seal vahel on?
E90 325I LCI´10 M-Tech
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

mingi kahtlane vanakooli mootor mis armastab igasuguseid vigu :D :D Masin on 1.8i 89a mootoriga e30.
zius
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 27.07.2007 23:01 00

Postitus Postitas zius »

vaata andurit
Kasutaja avatar
ruts
Huviline
Postitusi: 497
Liitunud: 19.02.2004 11:45 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ruts »

Siis niipalju oma 325-est , et tegemist oli hoopis termostaat klapiga , mille vedru ajapikku ära väsib ja ei lase jahutusvedelikku suurele ringile minna . Vahetasin termostaadi ära , õhutasin ja nüüdseks jälle kõik OK , näidiku seier püsib ilusti paigal ( ulme ! ) , aga siiski kahtlustan veel mingit elektri kammi . Voolutarbimise suurenemisel ei tohiks siiski ükski näidik oma asukohta muuta. Vanal Ford sierral vilkusid kõik tagumised tuled , kehva massiühenduse tõttu :D
Elmut
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 09.04.2007 16:28 39

Postitus Postitas Elmut »

No mul õhk nagu vahel,natuke peenestada,siis hakkab radikas mulisema seest :P ja temp tõuseb
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

luidas linnasõidul temp muidu on ?mõtlen just foori taga passimist, et kas siis läheb ka kuumaks`?
ja igaks juhuks mainin et seda õhku ei saagi sealt välja 10 minutiga ;) et tihtipeale kulub tund ja enamgi!
mul isa e28 oli ka selline jama, et linnas ning suurema peenestamise ajal, samuti nt siis kui teist autot sai vedada, kippus kuumaks minema.
vahetas ventikasiduri ära ning probleem kadunud!
2000 a. 320d, e46
Elmut
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 09.04.2007 16:28 39

Postitus Postitas Elmut »

MuiduMees kirjutas:luidas linnasõidul temp muidu on ?mõtlen just foori taga passimist, et kas siis läheb ka kuumaks`?
ja igaks juhuks mainin et seda õhku ei saagi sealt välja 10 minutiga ;) et tihtipeale kulub tund ja enamgi!
mul isa e28 oli ka selline jama, et linnas ning suurema peenestamise ajal, samuti nt siis kui teist autot sai vedada, kippus kuumaks minema.
vahetas ventikasiduri ära ning probleem kadunud!
Fooritaga jne kõik ok :roll:
Vasta