E30 ix-le sobiv mootor
E30 ix-le sobiv mootor
kuna hetkel seisab ees valik mootori kapremondi või uue (ja võimsama) soetamise vahel siis võiksite pakkuda ideid mida sinna vahele kõige lihtsam/ mõttekam paigaldada oleks. Põhikriteeriumiks oleks võimalikult vähe kinnituste ümbertegemist ja nelikveo säilimine
Küsimus: kui arvestada, et 2,5i on kõige võimsam mootor E30 peal (M20 tüübist), siis järelikult mõtled teise mootoritüübi vastu välja vahetada. Kuidas lahendad selle, et esimene pooltelg karteripõhjast läbi läheb?
OK, 525ix (M50) on samamoodi, aga ma ei usu et sul õnnestub seda koos esiveoga sinna ümber panna.
OK, 525ix (M50) on samamoodi, aga ma ei usu et sul õnnestub seda koos esiveoga sinna ümber panna.
annab küllhotwing kirjutas:Küsimus: kui arvestada, et 2,5i on kõige võimsam mootor E30 peal (M20 tüübist), siis järelikult mõtled teise mootoritüübi vastu välja vahetada. Kuidas lahendad selle, et esimene pooltelg karteripõhjast läbi läheb?
OK, 525ix (M50) on samamoodi, aga ma ei usu et sul õnnestub seda koos esiveoga sinna ümber panna.

aga M50 panek on päris suur ettevõtmine ning vaba ruum kapoti all muutub olematuks. lae see m20 parem üle.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
kui midagi muud sinna vahele sobitada võimalik pole, siis seda teed ma ilmselt lähengi.raimo_r kirjutas:annab küllhotwing kirjutas:Küsimus: kui arvestada, et 2,5i on kõige võimsam mootor E30 peal (M20 tüübist), siis järelikult mõtled teise mootoritüübi vastu välja vahetada. Kuidas lahendad selle, et esimene pooltelg karteripõhjast läbi läheb?
OK, 525ix (M50) on samamoodi, aga ma ei usu et sul õnnestub seda koos esiveoga sinna ümber panna.
aga M50 panek on päris suur ettevõtmine ning vaba ruum kapoti all muutub olematuks. lae see m20 parem üle.