Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Viimase nädala jooksul olen tähelepannud kui natuke rohkem autost võtad siis läheb kenasti soojaks(näidik keskel),
aga kui hakkad rahulikult sõitma ei mingeid kiirendusi siis näidik langeb (sooja õhku puhub edasi)
Kui paned puhurid kinni 0 peale siis läheb jälle näidik keskele
Milles viga võib olla?
prostoartur kirjutas:tere!mul sama jama.autoks siis 325 tds 95a.ajutiselt panin radika poolenisti kinni aga lähiajal tuleb uus termostaat soetada
soovitan selle asja kohe ära teha... ise sain ühest mootorist lahti sedasi... lihtsalt panin natuke liiga kinni radika eest ja läks asi keema... need mootorid aga ei kannata üldse kuuma ja kuna termostaat maksab 2-300.- ja töö on võimalik endal ära teha, siis soovitan kohe see ära teha
aga kuidas muidu on need mootorid? selles mõtes,et on nad töökindlad? olen muidu kuulnud,et 325td pidi olema parem kui 325tds.aga missugune vahe nendel autodel on?aastaarv?
Kui nüüd ei eksi, siis 25td 85kw 25tds 105kw. Tds`l turborõhk suurem ja äkki ka kütuserõhk (?). Kuuma kardavad jubedasti. Uuri, siin päris palju teemasid 2.5tds`ist. 5ese alt leiad infot palju.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud) E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Cert85 kirjutas:Kui nüüd ei eksi, siis 25td 85kw 25tds 105kw. Tds`l turborõhk suurem ja äkki ka kütuserõhk (?). Kuuma kardavad jubedasti. Uuri, siin päris palju teemasid 2.5tds`ist. 5ese alt leiad infot palju.
rõhk suurem, vahejahuti on yhel vahel ja "compresion ratio" on erinev... vabandust eestikeelne vaste ei tule meelde
tuleks ka kontrollida eest vendi termosidur. kui pees sis võib juhtuda et jäigalt järel ja kui auto põõrdes sis jahutab liigselt radikat ja auto teeb **** e (tolmuimeja) häält
teeb jah sellist häält.aga ikkagi kui ventikas oleks jäigalt kinni ja jahutaks radikat koguaeg,mootor eitohiks jahtuda-töökorras termostaat eilaseks.mina arvan vähemalt nii
Ma käisin suvel united motorsis termosiduri murega. Mul kord vedas kaasa kord ei vedanud. Mehed ütlesid et see neil tüüpviga, et sidur jookseb ajapikku õlist tühjaks.
Ma olen paaril e30 näinud jäigalt ühendatud termosidurit . Rohkem pöördeid sais siis selline tunne et nüüd läheb lendu. Liiga hull oli see müra kapoti alla. Ei saa ju ometi see asi nii kõvasti kinni kiiluda, kui mõelda millist jõudu on vaja et seda suurt ventilaatorit 3000-4000 pöörde juures kaasa vedada. Normaaltingimustes tundub see utoopia minu jaoks.
Aga see minu arvamus, kui ei meeldi siis parandage.
Saan ise ka targemaks
Spets õli, mis termosidurisse käib, on isegi müügil. Aga mitte Eestis, uurisin. Sellel õlil on eriline omadus, et soojenedes läheb paksemaks, ehk siis hakkab siduri sees olevaid lamelle rohkem kaasa vedama.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Genne kirjutas:Spets õli, mis termosidurisse käib, on isegi müügil. Aga mitte Eestis, uurisin. Sellel õlil on eriline omadus, et soojenedes läheb paksemaks, ehk siis hakkab siduri sees olevaid lamelle rohkem kaasa vedama.
ja kuskil pidi õpetus ka olema, et kuidas neid ise parandada vms. Poole kõrvaga kuulsin, auk tuli vist sisse teha õli täis vms. Täpselt ei tea.
Parandage kui exsin
Genne kirjutas:Spets õli, mis termosidurisse käib, on isegi müügil. Aga mitte Eestis, uurisin. Sellel õlil on eriline omadus, et soojenedes läheb paksemaks, ehk siis hakkab siduri sees olevaid lamelle rohkem kaasa vedama.
ja kuskil pidi õpetus ka olema, et kuidas neid ise parandada vms. Poole kõrvaga kuulsin, auk tuli vist sisse teha õli täis vms. Täpselt ei tea.
Parandage kui exsin
Jep, ma proovisin ka, aga selle võlli vahelt immitses õli välja, mis neid auke avab/sulgeb arvatavasti liiga kulunud, kuskil venemaal oli õpetus kuidas teha ja kuhu auk puurida ja mis õli kasutada.
Samal põhimõttel tehakse neid jäigaks ka, puuritakse auk ja lastakse silikooni täis.
Muidugi enda masinal on täiesti töökorras termosidur küljes. Aga meeldib nokitseda ja katsetada....