E36 tüüpvead
- Tauno911
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 06.10.2007 20:30 21
- Peamine sõiduk: Ühistransport
- Asukoht: Eesti
E36 tüüpvead
Kas keegi oskab mulle öelda, millised on BMW E36 Sedaani või üldse E36-e tüüpilised vead, mis võivad esineda? Või, millele tuleks eriti tähelepanu osutada?
Mul on 1991.a. BMW E36 320i 110kW
Mul on 1991.a. BMW E36 320i 110kW
Tauno911
tagasilla kinnitus, aju uppumine (vee väljavoolu kanal umbes), lambda andur, uste see plastmass jublakate purunemine.
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Enda kogemustest siis mainiks nagu eelpool õeldudki, tagasilla kinnitus, lambda - tõeliselt lollis kohas ja rooste. Salongis tüüpiline nigin nagin odavama klassi auto ikkagi. Samuti vee äravoolu torukeste ummistumine juba mainitud aju (endal ei ole esinenud) samuti pagassi varuratta koopa äravool, pidevalt umbes ja vett täis.
Iseenesest midagi hullu ei ole, kuidas peremees nõnda ka auto.
Iseenesest midagi hullu ei ole, kuidas peremees nõnda ka auto.
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Siin on juba kaugel tüüpvigadest.
Neid samu vigu võib esineda absoluutselt kõigil masinatel.
Mul vaid 5 aasta jooksul probleeme olnud roolilatiga. Ja seda kahel korral.
Ja tõelisteks tüüpvigadeks saabki vist lugeda ainult tagasilla kinnitust (algus aastate e36). Ning kupeede el. akna tõstukite jukerdamist.
Sest nendest kahest probleemist on foorumis aastaid räägitud ja kurdetud.
No ja rooste, eks seda ikka esineb metallist tehtud autodel. Kas tüüpviga? Võta nüüd kinni.
Neid samu vigu võib esineda absoluutselt kõigil masinatel.
Mul vaid 5 aasta jooksul probleeme olnud roolilatiga. Ja seda kahel korral.
Ja tõelisteks tüüpvigadeks saabki vist lugeda ainult tagasilla kinnitust (algus aastate e36). Ning kupeede el. akna tõstukite jukerdamist.
Sest nendest kahest probleemist on foorumis aastaid räägitud ja kurdetud.
No ja rooste, eks seda ikka esineb metallist tehtud autodel. Kas tüüpviga? Võta nüüd kinni.
- UFO-N_A_U_T
- Huviline
- Postitusi: 101
- Liitunud: 13.05.2007 14:44 29
- Asukoht: Tallinn
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
E36 tüüpvead!
E36 Nõrkused!
Käiguosas võib vanema väljalaskeaasta mudelitel kohata loksuvat roolilatti ja kindlasti kulunud käiguhoovastiku pukse. Ebatäpseks muutunud käigukangi remont on tegelikult väga odav, kui sellega mitte liiga kaua oodata. Vaja on vahetada pisikesed kapronpuksid. Lihtsaim viis oselleks on asendada nad pronkspuksidega, mille valmistamisega saab hakkama iga treial.
Puksidest rääkides võib mainida, et esisild on E36 kerega „kolmesel“ peaaegu identne eelkäijaga, kuid tagasild keerulisem (seega ka kallim remontida). Uuel tagasillal on isegi tagarataste nurk seatav (v.a. Compact). Samas ei kurdeta eriti tagasilla lagunemise üle. Puksid on esinduses üsna odavad ning B-kategooria tükke on ka ohtralt saada. Tagasillas võib pigem hakata kolksuma tagadiffer või selle kinnituspadjad (tavaliselt suurema mootoritega autode probleem).
E36 kerega autole jäikasid amorte paigaldades tuleks eelnevalt BMW esindajaga konsulteerida, mis tüüpi amordid 100% sobivad. Kahe kupeekerega auto omanikud kurtsid, et kallid sportamordid on välja venitanud tagumiste amordikannude poldiaugud.
Elektrisüsteemis võib sagedamini ette tulla armatuuri valgustuse pirnide kustumist ning näituriblokil „ABS“ tule süttimist. Mujal maailmas ei ole ABS probleemiks, kuid Eestimaa talvised (soolased) teed hävitavad ratastel ABS-i andurid. Tehaseraadiol ning pardakompuutril kustuvad infotablool üksikud pikslid, muutes info lugemuise raskeks.
Jääkonarused kriibivad põhja küljest lahti kummist aukude katted. Rataste alt lendab vesi sisse ja jalamatt liguneb läbi. Põrandal asuv elektrijuhtmestik ühes sellega. Tulemus – streikiv kesklukustus ja muud elektrisüsteemid.
Üksikud omanikud kurdavad halba käivitumist niiske ilmaga või ebaühtlast tühikäiku. Nelja silindriga mootoritel on veel küünlajuhtmed, mida tasub kindlasti kontrollida. Teinekord on jagaja kaane pingutamisega liialdatud ning kaanele pragu sisse keeratud. Sel juhul ei saagi mootor korralikult töötada.
Kuue silindriga mootoril pole küünlajuhtmeid ega jagajat. Iga küünla otsas on sõltumatu süütepool. Kui mõni neist väsima hakkab, annab see kohe tunda mootori töös. Mootor võib hakata vahele jätma, tühikäigul ebaühtlaselt käima, või sootuks välja surra. Üle 10 aasta vanusel autol on tõenäosus suur, et millalgi lähete poodi süütepooli järele.
Muidugi on BMW tundlik küünalde suhtes ja kui mootori töös ilmneb häireid, on esimene liigutus ikka uued küünlad.
Kui mootor kohe pärast käivitamist peaaegu välja sureb, seejärel pöörded jälle hooga üles viskab ning lõpuks niimoodi „ujuma“ jääbki, tuleb kontrollida tühikäigu õhukoguse regulaatorit. Sinna kogunenud mustus segab regulaatori tööd ning kogu remont seisneb puhastamises. Rahaline kulu seega nullilähedane.
Kui aga mootor külmalt korralikult töötab, kuid mõne minuti pärast pöörded „ujuma“ laseb, tuleb päevakorda lambda sond. Õigemini selle vahetamine.
Käiguosas võib vanema väljalaskeaasta mudelitel kohata loksuvat roolilatti ja kindlasti kulunud käiguhoovastiku pukse. Ebatäpseks muutunud käigukangi remont on tegelikult väga odav, kui sellega mitte liiga kaua oodata. Vaja on vahetada pisikesed kapronpuksid. Lihtsaim viis oselleks on asendada nad pronkspuksidega, mille valmistamisega saab hakkama iga treial.
Puksidest rääkides võib mainida, et esisild on E36 kerega „kolmesel“ peaaegu identne eelkäijaga, kuid tagasild keerulisem (seega ka kallim remontida). Uuel tagasillal on isegi tagarataste nurk seatav (v.a. Compact). Samas ei kurdeta eriti tagasilla lagunemise üle. Puksid on esinduses üsna odavad ning B-kategooria tükke on ka ohtralt saada. Tagasillas võib pigem hakata kolksuma tagadiffer või selle kinnituspadjad (tavaliselt suurema mootoritega autode probleem).
E36 kerega autole jäikasid amorte paigaldades tuleks eelnevalt BMW esindajaga konsulteerida, mis tüüpi amordid 100% sobivad. Kahe kupeekerega auto omanikud kurtsid, et kallid sportamordid on välja venitanud tagumiste amordikannude poldiaugud.
Elektrisüsteemis võib sagedamini ette tulla armatuuri valgustuse pirnide kustumist ning näituriblokil „ABS“ tule süttimist. Mujal maailmas ei ole ABS probleemiks, kuid Eestimaa talvised (soolased) teed hävitavad ratastel ABS-i andurid. Tehaseraadiol ning pardakompuutril kustuvad infotablool üksikud pikslid, muutes info lugemuise raskeks.
Jääkonarused kriibivad põhja küljest lahti kummist aukude katted. Rataste alt lendab vesi sisse ja jalamatt liguneb läbi. Põrandal asuv elektrijuhtmestik ühes sellega. Tulemus – streikiv kesklukustus ja muud elektrisüsteemid.
Üksikud omanikud kurdavad halba käivitumist niiske ilmaga või ebaühtlast tühikäiku. Nelja silindriga mootoritel on veel küünlajuhtmed, mida tasub kindlasti kontrollida. Teinekord on jagaja kaane pingutamisega liialdatud ning kaanele pragu sisse keeratud. Sel juhul ei saagi mootor korralikult töötada.
Kuue silindriga mootoril pole küünlajuhtmeid ega jagajat. Iga küünla otsas on sõltumatu süütepool. Kui mõni neist väsima hakkab, annab see kohe tunda mootori töös. Mootor võib hakata vahele jätma, tühikäigul ebaühtlaselt käima, või sootuks välja surra. Üle 10 aasta vanusel autol on tõenäosus suur, et millalgi lähete poodi süütepooli järele.
Muidugi on BMW tundlik küünalde suhtes ja kui mootori töös ilmneb häireid, on esimene liigutus ikka uued küünlad.
Kui mootor kohe pärast käivitamist peaaegu välja sureb, seejärel pöörded jälle hooga üles viskab ning lõpuks niimoodi „ujuma“ jääbki, tuleb kontrollida tühikäigu õhukoguse regulaatorit. Sinna kogunenud mustus segab regulaatori tööd ning kogu remont seisneb puhastamises. Rahaline kulu seega nullilähedane.
Kui aga mootor külmalt korralikult töötab, kuid mõne minuti pärast pöörded „ujuma“ laseb, tuleb päevakorda lambda sond. Õigemini selle vahetamine.
Re: E36 tüüpvead!
Tahaks näha jagajaga neljapütist E36te. Mõtlesid ikka süütepooli (amordikannu küljes, vanematel 4-tükiline, näiteks vanem iS, uuematel üks tervik, M43 nt)?Pavel-Qlimax kirjutas:Teinekord on jagaja kaane pingutamisega liialdatud ning kaanele pragu sisse keeratud.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Ega vanema esisillaga pole selle juures midagi pealehakata. Minuomal olid veel alumiiniumist õõtsad. Kesklukk on tõesti üks nõrk koht neil ja jagajat pole ka M50 mootoril. Olgu ta siis 2,5 2,0 või 2,8. Seega ei saa jagajakaanega midagi juhtuda, nagu eespool väideti. Kindlasti tuleb kontrollida silla kinnitust. Lisaks veel küljekarbid on väga roostealtid ning taga koopa ääred. Elektrilised lisad peavad kõik toimima! Remont võib osutuda vägagi kalliks. Paljud elektrikud ei võta seda autot keskluku probleemidega isegi jutule. Tallinnas on 2 meest keda kiidetakse, aga mujalpool neid praktiliselt ei leidu, kui siis Tartus DIA. Lisaks veel, 2,5 mootoriga autole pole sumpa tagapütti kuskilt saada. UM-is maksab üle 6000.- Tal on 2 sissetulevat toru ja 2 väljaminevat samuti.
E 39 535 1997.a.
tankimisega on küll vahel kehvasti aga kui seda püstolt kuidagi viltu hoida saab hakkama küll või veidike üles poole tõsta et täitsa lõpuni seda sisse ei pista ja teine probleem on jah tagumine pütt kipub ära roostetama võimaliket minul sellepärast , et summutile panud selline ots mis ülespoole ja sellel otsal ei olnud all väikest auku sees kust vesi saaks ära voolata mis sinna näiteks autopesemisel sattunud või vihmasaju korral saatunud nüüd puurisin sinna augukese sisse
kui oleks selle ise sinna pannud oleksin seda kohe isa teinud aga auto tuli saksast juba sellega siis pole sellepeale tulnud et nii võib minna

- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
Ei tea pole kordagi tankimine probleemiks olnud. ja alati täispaagi võtnud esimese korraga. - bena püstolil on ju kurgu all 2 nõksu lükka ainult esimese nõksuga ta sinna torusse ja on ok. ja egas see siis si!temini ennast välja ei lülita ikka samamoodi - ja ei lödista ka külge mitte täis.xsmartx. kirjutas:tankimisega on küll vahel kehvasti aga kui seda püstolt kuidagi viltu hoida saab hakkama küll või veidike üles poole tõsta et täitsa lõpuni seda sisse ei pista ja teine probleem on jah tagumine pütt kipub ära roostetama võimaliket minul sellepärast , et summutile panud selline ots mis ülespoole ja sellel otsal ei olnud all väikest auku sees kust vesi saaks ära voolata mis sinna näiteks autopesemisel sattunud või vihmasaju korral saatunud nüüd puurisin sinna augukese sissekui oleks selle ise sinna pannud oleksin seda kohe isa teinud aga auto tuli saksast juba sellega siis pole sellepeale tulnud et nii võib minna

Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Täpselt õige soovitus!
Endal oli esimene auto 316i, 75kW. Nu sellel pidi põhimõtteliselt gaasipedaali põhja suruma, et auto liiguks. Aga kui enam-vähem hoo sisse sai siis liikus kuidagi. Möödasõidud olid üpris vaevalised.
Hiljem ostsin 318i, 83kW ja hoopis teine asi. Hästi ergas ja minek hea. Ka möödasõiduga probleeme pole mul veel olnud. Vähemalt minu 1.8-l oli minek ikka väga nauditav, tõmbas istmesse ühesõnaga. Bensiinikulu võrdne, aga mul olid mõlemad korras kah. Maanteel mingi 7,5/100 ja linnas nii umbes 8-9/100.
Paremat ei anna soovidagi. Mina olin väga rahul.
1.6-te enam ei taha nähagi.
Endal oli esimene auto 316i, 75kW. Nu sellel pidi põhimõtteliselt gaasipedaali põhja suruma, et auto liiguks. Aga kui enam-vähem hoo sisse sai siis liikus kuidagi. Möödasõidud olid üpris vaevalised.
Hiljem ostsin 318i, 83kW ja hoopis teine asi. Hästi ergas ja minek hea. Ka möödasõiduga probleeme pole mul veel olnud. Vähemalt minu 1.8-l oli minek ikka väga nauditav, tõmbas istmesse ühesõnaga. Bensiinikulu võrdne, aga mul olid mõlemad korras kah. Maanteel mingi 7,5/100 ja linnas nii umbes 8-9/100.
Paremat ei anna soovidagi. Mina olin väga rahul.
1.6-te enam ei taha nähagi.