1,6 ; 1,8 ja 1,9..diisel compacti pole nagu müügis näinud

On need mootorid rihmaga või ketiga?
Mahub selle masina juhi kohale üldse 195cm mees?

Mul on praegu natukene teise margi auto ja diisel, sellega võrreldes on elukaaslase Compaq 318TI vägagi kiire ja sportlik. See jalg kipub olema vägagi raske kahjuks. 103KW mootor on väikese kerele vägagi sobiv.Compacto kirjutas:Miks siis raske, jalg kipub raskeks minema?:Dsass16 kirjutas:On jah võimalik, oleneb kui raske su jalg on ja kuipalju sa ökonoomitad. 318TI-ga on see paganama raske (enda kogemused).Compacto kirjutas:8l/100km on täiesti võimalik normaalse sõidu korral 318 ti keskmiseks saada?
1,9 77kw peaks olema M43B16 edasiarendus, millel oli 75kw. Nendel mootoritel on üks nukkvõll ja 8 klappi (OHC). Sellest ajast alates ei vasta mudeli nimed enam täpselt mootorite töömahtudele nagu varem. Igatahes M42 edasiarendus on M44, millel on 103kw ja 5 njuutonit rohkem kui M42-l ning töömahtu on ka hästi tiba tõstetud, lisaks 2 nukkvõlli ja 16 klappi (DOHC). Need M42/M44 mootorid, mis on kupeede peal (vähesel määral ka sedaanid), kannavad nimetust 318iS ning ülejäänud M42/M44, mis on kompaktide peal, kannavad nime 318ti. Igaljuhul soovitaks ti/iS varianti, kuna võimsuse vahe on täitsa tuntav.Compacto kirjutas:Mida arvata sellest 1,9 77 kw mootorist? On kellelgi sellega kokkupuuteid olnud? Huvitav et seda on peal masinatel mis kannavad nii 318 tähistust kui ka 316te. Ja mida tähendab ti?