E36 salongi ventilaator jamab
E36 salongi ventilaator jamab
Auto 320i kliimaga, salongi ventilaator jääb vahel lihtsalt seisma, mõnikord hakkab samal päeval mõnikord paari päevase vahega jälle tööle ja võib töötada niimoodi kuni kuu, siis jälle. On kellelgi ettepanekuid.
Huviline
minul ei and hästi ühendust see ventika võimsust reguleeriva vidina (või mis iganes see ka ei ole) pistik
http://bmwfans.info/original/E36/tou/31 ... l-64_0556/
vidin nr 8
Asub keskkonsooli taga. ligi saab juhi poolt.
http://bmwfans.info/original/E36/tou/31 ... l-64_0556/
vidin nr 8
Asub keskkonsooli taga. ligi saab juhi poolt.
salongi ventilaator
oskab keegi rääkida, kuidas saab välja e36el salongi soojendusmootori. Suur ventilaatori tiivik ei taha eriti hästi välja mahtuda sealt kojameeste alt.
Vaja harjad äravahetada
Vaja harjad äravahetada
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
Juhtus sama asi, soojendusmootor hakkas urisema ning vahelduva eduga tööle
Küsimus siis järgmine:
* Kas kliimata soojendusmootor sobib kliimaga autole?
* Kust poolt ligipääsen kõige kiiremini ja kergemini ?
Ei ole kunagi uurinud, ega teinud seda tööd, kuid nüüd pean kellegi ( teie ) abiga ( juhendusega ) hakkama seda tegema

Küsimus siis järgmine:
* Kas kliimata soojendusmootor sobib kliimaga autole?
* Kust poolt ligipääsen kõige kiiremini ja kergemini ?


Ei ole kunagi uurinud, ega teinud seda tööd, kuid nüüd pean kellegi ( teie ) abiga ( juhendusega ) hakkama seda tegema

-=Team Kaunitar=-
Tauno
Tavaline ventika mootor ei sobi kliimaga autole, mina üritasin ka algul ise seda mootorit kätte saada kuid ei õnnestunud kuidagi. Lasin lõpuks selle mootori maha võtta. Selleks, et see mootor kätte saada tuli silla tala lahti lasta ja mootorit natuke alla lasta muidu see mootor 2 liitrisel E36-l välja ei mahu.
Tavaline ventika mootor ei sobi kliimaga autole, mina üritasin ka algul ise seda mootorit kätte saada kuid ei õnnestunud kuidagi. Lasin lõpuks selle mootori maha võtta. Selleks, et see mootor kätte saada tuli silla tala lahti lasta ja mootorit natuke alla lasta muidu see mootor 2 liitrisel E36-l välja ei mahu.
Huviline
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 18.10.2007 14:46 25
ma uurisin natike seda teemat ja päris kinnel pole mis mul on otsad andnud...
kõik sai alguse sellest et vent.mootor töötas sedasi nagu puhangutena ja nüüd siis äkki ei tööta enam üldse.
Aga kui siis seda ventika kiiruse nuppu reguleerida siis teeb sellist kahtlast kriuksu nagu miski seal muudaks asendit.
Autoks on 318 is e36

kõik sai alguse sellest et vent.mootor töötas sedasi nagu puhangutena ja nüüd siis äkki ei tööta enam üldse.


Tänud.PK kirjutas:Tauno
Tavaline ventika mootor ei sobi kliimaga autole, mina üritasin ka algul ise seda mootorit kätte saada kuid ei õnnestunud kuidagi. Lasin lõpuks selle mootori maha võtta. Selleks, et see mootor kätte saada tuli silla tala lahti lasta ja mootorit natuke alla lasta muidu see mootor 2 liitrisel E36-l välja ei mahu.
Probleem sai lahendatud UM-is, uus mootor, uus " siil " jne

Kogukupatus.

Nüüd jälle hea soe sõita

-=Team Kaunitar=-
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
See on tore et asi korda sai.-Tauno- kirjutas:Tänud.PK kirjutas:Tauno
Tavaline ventika mootor ei sobi kliimaga autole, mina üritasin ka algul ise seda mootorit kätte saada kuid ei õnnestunud kuidagi. Lasin lõpuks selle mootori maha võtta. Selleks, et see mootor kätte saada tuli silla tala lahti lasta ja mootorit natuke alla lasta muidu see mootor 2 liitrisel E36-l välja ei mahu.
Probleem sai lahendatud UM-is, uus mootor, uus " siil " jne
Kogukupatus.![]()
Nüüd jälle hea soe sõita
Räägi nüüd lähemalt kogumaksumusest. Vb ka vaja seda liini minna.

Tere
just kirjutasin siia selle teema kohta kirjandi
aga see kadus kuskile...
E36 94 kliimaga Ventilaatori mootor
UM ca 4588 eeq
Bakt (bosch) 1900 eeq ilma tiivikuteta
Autoekspert ca 3800 eeq
Kasutatud mootor lammutusest 700-900 eeq
Tiivik lammutusest ca 75 eeq
UM vahetuse hind ca 1500 eeq - (võin eksida)
Orig Mootor 0 130 111 158
Bosch 0 130 111 188
tiivikud saab asendada E30 omadega aga sel juhul mõlemad
Kasutatud mootor ja üks tiivik olemas kui peaks vaja minema
Jõudu
Andrus
just kirjutasin siia selle teema kohta kirjandi
aga see kadus kuskile...
E36 94 kliimaga Ventilaatori mootor
UM ca 4588 eeq
Bakt (bosch) 1900 eeq ilma tiivikuteta
Autoekspert ca 3800 eeq
Kasutatud mootor lammutusest 700-900 eeq
Tiivik lammutusest ca 75 eeq
UM vahetuse hind ca 1500 eeq - (võin eksida)
Orig Mootor 0 130 111 158
Bosch 0 130 111 188
tiivikud saab asendada E30 omadega aga sel juhul mõlemad
Kasutatud mootor ja üks tiivik olemas kui peaks vaja minema
Jõudu
Andrus
e36 tavalise soojapuhuri mootoril ei saa ventikat otsast ära ilma seda ära l õhkumatta... seega ei saa ka õli tilgutada ventilaatori poolsesse otsa. ja sellega seoses ei saa lahti ka mootorit, et harjasid ja lamelle vahetada. Vähemalt mina seda ei suutnud.
teine asi... e36 R6 mootoriga masinal on suht jama saada kätte see mootor koos ventilaatoriga... selleks tuleb klapikambri kaas maha keerata sest muidu ei ole olemas asendit, et see mootor sealt välja mahuks... proovitud 3 korda 2 autopeal ja aega oli asjaga tegutseda.
teine asi... e36 R6 mootoriga masinal on suht jama saada kätte see mootor koos ventilaatoriga... selleks tuleb klapikambri kaas maha keerata sest muidu ei ole olemas asendit, et see mootor sealt välja mahuks... proovitud 3 korda 2 autopeal ja aega oli asjaga tegutseda.
Tere
Ka minul tuli mõni tiivik ära lõhkuda.
Aga kui olin seda mootorit sinna 3 korda katkiste tiivikutega ja ilma
sisse toppida ja välja võtta proovinud, sain aru kuidas asi käib
1.Valge tiivik ilma mootorita kohale
2.Must tiivik ilma mootorita kohale
3.Mootor kohale ja nii et võlli os satuks musta tiiviku avasse
Seejärel fööniga tiiviku südamik kuumaks.
Ennem tegin abinõu kahest pikast vardast ja pressisin tiiviku võllile
kugemale kui ta õige koht on, seejärel sama oeratsioon valge
tiivikuga ja siis mootor kohale ja timmida tiivikud kohale
TÕSINE KATSUMUS. karjusin ümber auto kõige ropumaid maailma sõnu
aga nüüd ta töötab tervete tiivikute ja uue mootoriga.
PS. ma ei ole normaalne inimene, seda ma tean.
Lugupidamisega
Ka minul tuli mõni tiivik ära lõhkuda.
Aga kui olin seda mootorit sinna 3 korda katkiste tiivikutega ja ilma
sisse toppida ja välja võtta proovinud, sain aru kuidas asi käib
1.Valge tiivik ilma mootorita kohale
2.Must tiivik ilma mootorita kohale
3.Mootor kohale ja nii et võlli os satuks musta tiiviku avasse
Seejärel fööniga tiiviku südamik kuumaks.
Ennem tegin abinõu kahest pikast vardast ja pressisin tiiviku võllile
kugemale kui ta õige koht on, seejärel sama oeratsioon valge
tiivikuga ja siis mootor kohale ja timmida tiivikud kohale
TÕSINE KATSUMUS. karjusin ümber auto kõige ropumaid maailma sõnu
aga nüüd ta töötab tervete tiivikute ja uue mootoriga.
PS. ma ei ole normaalne inimene, seda ma tean.
Lugupidamisega
Re: E36 salongi ventilaator jamab
Kas keegi selle ventilaatori mootori kohta piltidega juhendit ei viitsiks tekitada?
Et kuidas seda täpselt kätte saaks jne...

Et kuidas seda täpselt kätte saaks jne...
Re:
Ju olen mina üks väheste seas kes on selle tiiviku kätte saanud ja jäi terveks ,lihtsalt on vaja läheneda õigete võtetega ja ÕIGETE tööriistadegahollow kirjutas:e36 tavalise soojapuhuri mootoril ei saa ventikat otsast ära ilma seda ära l õhkumatta... seega ei saa ka õli tilgutada ventilaatori poolsesse otsa. ja sellega seoses ei saa lahti ka mootorit, et harjasid ja lamelle vahetada. Vähemalt mina seda ei suutnud.
teine asi... e36 R6 mootoriga masinal on suht jama saada kätte see mootor koos ventilaatoriga... selleks tuleb klapikambri kaas maha keerata sest muidu ei ole olemas asendit, et see mootor sealt välja mahuks... proovitud 3 korda 2 autopeal ja aega oli asjaga tegutseda.

Re: E36 salongi ventilaator jamab
Olen lugenud, et mõni saab kätte selle, kui kojamehe hoovastiku eemaldab näiteks.
Mina enda masinal vahetasin ka. Siis lasin kojamehed üles- siis jooksis hoovastik võimalikult eest ära ja edasi keerasin sisselaskekolle maha ja sain ventilaatori kätte.
Minu omal olid samuti harjad kulunud.
Kindlaks tegin vea sedasi, et panin venti laatri seest tööle ja siis andsin väikese obaduse ventilaatorile, selle tagajärjel võttis pöörded üles- järelikult harjad läbi/kinni.
Vahetuseks varu hulgalisest aega ja soe koht.
Minul läks kolle muidugi vanade tihenditega tagasi.
Mõtle välja, mis moodusega teed ja tasuks tegelikult tihendid vahetada, mis lahti võetakse.
Mina enda masinal vahetasin ka. Siis lasin kojamehed üles- siis jooksis hoovastik võimalikult eest ära ja edasi keerasin sisselaskekolle maha ja sain ventilaatori kätte.
Minu omal olid samuti harjad kulunud.
Kindlaks tegin vea sedasi, et panin venti laatri seest tööle ja siis andsin väikese obaduse ventilaatorile, selle tagajärjel võttis pöörded üles- järelikult harjad läbi/kinni.
Vahetuseks varu hulgalisest aega ja soe koht.
Minul läks kolle muidugi vanade tihenditega tagasi.
Mõtle välja, mis moodusega teed ja tasuks tegelikult tihendid vahetada, mis lahti võetakse.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: E36 salongi ventilaator jamab
http://www.dvatp.com/bmw/diy/hvac_blower/" onclick="window.open(this.href);return false; Midagi liigset pole vaja maha võtta