E46 tagasilla subframe eraldumine kerest, update
E46 tagasilla subframe eraldumine kerest, update
Kindlasti paljud e46 inimesed tunnevad huvi e46 tagasilla kanduri probleemi vastu, mis valdavalt 99/00 autosid on kimbutanud. Täna sain UM-st teada, et E46-l on tagasilla kanduri kerepleki moodulit uuendatud alates 07.03.2001. Realoem teatab, et lihtsalt on mingil ajal konstruktsoon uuendatud aga ei anna täpset kuupäeva. Ehk siis jutt käib nendest juppidest:
REPAIR PART, INSERT, REAR AXLE SUPPORT 41007030266 ENDED
REPAIR PART, INSERT, REAR AXLE SUPPORT 41117000246 $405.11
Hea uudis on see, et UM on ka eestis neid plekke välja vahetanud ja seda garantiikorras. Muuseas ka E36 kerega masinatel.
Ehk kui kellelgi tagasild hakkab lahti tulema on vähemalt teada, et UM võtab töö ilma suurema kärata ette.
REPAIR PART, INSERT, REAR AXLE SUPPORT 41007030266 ENDED
REPAIR PART, INSERT, REAR AXLE SUPPORT 41117000246 $405.11
Hea uudis on see, et UM on ka eestis neid plekke välja vahetanud ja seda garantiikorras. Muuseas ka E36 kerega masinatel.
Ehk kui kellelgi tagasild hakkab lahti tulema on vähemalt teada, et UM võtab töö ilma suurema kärata ette.
Kui olid varud siis need visati minema (või lõppesid need 07.03.2001 otsa). Muidugi see on tootmiskuupäev (mitte see mis dokumentide peal kirjas on), VIN decoder peaks selle andma.Ilves kirjutas:Pead lootma, et bmw töötab just-in-time tootmisskeemiga ja 2 kuu laovarusid ei olnudAimar kirjutas:Oeh kohe kergem hakkas.Mul 05/2001
Ilmselt siiski ei olnud.
Kuna endal on kindel plaan lähiajal 99. aasta e46 soetada, siis tunneks veidi suuremat huvi selle va puruneda võiva tagasilla konstruktsiooni vastu.
Seetõttu oleksin tänulik, kui keegi oskaks viidata mõnd eelnevalt nimetatud probleemi käsitlevat interneti aadressi, soovitavalt koos illustratiivsete materjalidega.
Eriti informatiivne oleks aga kui mõni riskirühma kuuluva aastakäigu e46 omanik viitsiks enda auto tagasilla vastavast sõlmest pildi teha - viimane eeldusel, et see muidugi tehiliselt võimalik on.
Seetõttu oleksin tänulik, kui keegi oskaks viidata mõnd eelnevalt nimetatud probleemi käsitlevat interneti aadressi, soovitavalt koos illustratiivsete materjalidega.
Eriti informatiivne oleks aga kui mõni riskirühma kuuluva aastakäigu e46 omanik viitsiks enda auto tagasilla vastavast sõlmest pildi teha - viimane eeldusel, et see muidugi tehiliselt võimalik on.
Muidugi müüdi, lihtsalt esimese otsimise peale euroopa foorumid ei hakanud silma.priitv8 kirjutas:Einoh, euroopas müüdi ikka 4-silindrilisi ka.Ilves kirjutas:e46 foorumis oli päris mitu 323 Ci-d millel sild hakkas alt ära kukkuma ja suht väikese kilometraashi pealt. Usas vist väiksema mootoriga ei müüdudki.
316 ja 318 vist ei olnud riskigrupis.Ilves kirjutas:Muidugi müüdi, lihtsalt esimese otsimise peale euroopa foorumid ei hakanud silma.
Aga: ei ole just lühike jutulõim:
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... genumber=1
Ja veel:
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... rbeugen%3F
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
ah pole see nii hull midagi. pidasin isiklikult 2000 aasta e46 kupeed 323, mis oli toodetud 11.1999 ja mis osteti eestis esindusest 05.2000. kui mina auto 05 kevad ära müüsin, siis ostja kontrollis ja kangutas seda um´is - ei mingeid probleeme. seda kõike läbisõidul 80 t/km eesti teedel. selle ajaga vahetasin sillas vaid esimesed õõtsad (sest õõtsa puksid kulusid ära)Raivo kirjutas:Et 2002/04 4 silindrilisel ei tohiks vist tagasild enam omapäi jalutama minna?
Teemat mitu tundi lapatud siis E46 väiksematel R4 mootoritel sellist probleemi ei ole kurdetud. Suht hea artikkel Autobildis selle probleemi kokkuvõte: http://www.autobild.de/suche/artikel.ph ... el_id=5769 Probleem on siis 323, 328, 330, M ja suuremate mootoritega vähemalt kui vaadata postitusi sellest lingist: http://forum.e46fanatics.com/showthread ... 02&page=51
refereering: "The subframe is basically a couple of pieces of sheet metal stamped together. It's bolted together to the frame with some huge bolts. The problem is that the bolts are ripping through the subframe. Its probably just metal fatigue... very weak design" See peaks kõik ütlema.
Samasuguse probleemi lahendus küll E36-st aga siiski parajalt ülevaatlik: http://www.turnermotorsport.com/html/de ... 4111225649 ja paranduskit E46-le (eespool juba oli) http://www.turnermotorsport.com/html/de ... TDR4675412 siin olevad pildid annavad hea ülevaate probleemi olemusest: http://www.turnermotorsport.com/html/ph ... 46sf.shtml
refereering: "The subframe is basically a couple of pieces of sheet metal stamped together. It's bolted together to the frame with some huge bolts. The problem is that the bolts are ripping through the subframe. Its probably just metal fatigue... very weak design" See peaks kõik ütlema.

Samasuguse probleemi lahendus küll E36-st aga siiski parajalt ülevaatlik: http://www.turnermotorsport.com/html/de ... 4111225649 ja paranduskit E46-le (eespool juba oli) http://www.turnermotorsport.com/html/de ... TDR4675412 siin olevad pildid annavad hea ülevaate probleemi olemusest: http://www.turnermotorsport.com/html/ph ... 46sf.shtml
Muidumees aega surnuks löömas
Kui ma nüüd bmwfans`ist kerekoodi järgi saan sellise vastuse:
Manufact. date : 2001/07
Siis või eeldada, et sellel ei kuku silda alt?
Kuna see vast ikka konkreetne tootmis aeg vast.
Manufact. date : 2001/07
Siis või eeldada, et sellel ei kuku silda alt?
Kuna see vast ikka konkreetne tootmis aeg vast.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Ei oska keegi siis natuke enesekindlust süstida siin mulle?
Ei kuku sellel masinal ükspäev sild alt?
Ei kuku sellel masinal ükspäev sild alt?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330CiJarlo kirjutas:Millisest autost üldse jutt käib?Cert85 kirjutas:Ei oska keegi siis natuke enesekindlust süstida siin mulle?
Ei kuku sellel masinal ükspäev sild alt?
bmwfans annab kerenumbriga 07.2001
Aga bmw tegi muudatused 03.2001
Kas see bmwfans`is antud kuupäeva järgi võib 100% kindel olla, et sellel juba uuendatud tagasilla kinnitused.
Tänud! Cert85
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
ZoojaPuhur kirjutas:ah pole see nii hull midagi. pidasin isiklikult 2000 aasta e46 kupeed 323, mis oli toodetud 11.1999 ja mis osteti eestis esindusest 05.2000. kui mina auto 05 kevad ära müüsin, siis ostja kontrollis ja kangutas seda um´is - ei mingeid probleeme. seda kõike läbisõidul 80 t/km eesti teedel. selle ajaga vahetasin sillas vaid esimesed õõtsad (sest õõtsa puksid kulusid ära)Raivo kirjutas:Et 2002/04 4 silindrilisel ei tohiks vist tagasild enam omapäi jalutama minna?
Tuli ka minu e36 325i-l tagasild alt ära ja 5kuud peale seda kui Valdek tagsilda igale poole painas ja ütles, et 3-4 aastat, siis võib sild alt kukkuda, et võid midagi välja juba mõelda.Paraku üks kiirendus e39-ga ja sild oligi alt läinud.See, et UM-is võis kõik korras olla, aga üks korralik kiire käiguvahetus mis sillale sellise väändepunkti annab ja ongi olemas....
Bayer 325tds 95a.
Hirmujuttu ajate.
Kas väikse mootoriga E46-l on konstruktsioon teine (tugevam) või ei ole nendel autodel see mureks sellepärast, et nende autodega ei väänata silda nii jõuliselt?
Aga kui ikka korralikult mitu üritust ringrajal pigistada?
Enda omaga on UM-s küll mitu korda käidud, kuid spetsiaalselt ma pole palunud seda asja vaadata. Kas peaks muretsema?
Kas väikse mootoriga E46-l on konstruktsioon teine (tugevam) või ei ole nendel autodel see mureks sellepärast, et nende autodega ei väänata silda nii jõuliselt?
Aga kui ikka korralikult mitu üritust ringrajal pigistada?
Enda omaga on UM-s küll mitu korda käidud, kuid spetsiaalselt ma pole palunud seda asja vaadata. Kas peaks muretsema?
Palju selle parandus eestis maksma läheb 

Viimati muutis Shook, 10.01.2008 22:32 23, muudetud 1 kord kokku.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Tuttaval läks e36 325-l koos tööga(difri alt võtmine jne.) ja keevitusega kusagil 3-4000.(päris täpset summat ei mäletaShook kirjutas:Palju selle parandus eestis maksma läheb, ja kas siis on sild tugevam

kuid kas see läheb garantii alla, isegi siis kui masin on 99a? Olen kuulnud ka seda, et kui suudad piisavalt asja ajada, siis BMW tehas pidavat pool kinni maksma, kuid see on kõigest jutt mis oli vist kusagil ajakirjas
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Olen vist jutte lugenud nii üht, kui test. Kus ühel oli nõus hüvitama poole, kellelgi 0% ja kellelgi täielikult. Ei mäleta, kust lugesin, vb nägin unes
Aga samas see vist väga levinud remont ei ole UM`is. Sest kui käisin ~3 kuud tagasi pärimas, et kuidas on nendel e46`tel tagasilla kinnitustega, kas palju neid remonditud? Siis vastati:" Kas on selline probleem e46, et ei ole teadlik".
Aga eks nad nüüd ole täiustanud oma teadmisi, sest kui käisin nüüd 24punkti testil ja küsisin, et kas nad ka avastavad, kui see tagasild seal kaduma hakkab, siis osati kohe vastata: "Aaa, et see e46 tagasilla probleem".
Jutt pikk ja mõte s**t
Aga peaks aega leidma ja kohe minema küsima, et mis nad vastavad sellele seal UM`is. Sest kui Saksas katab selle remondikulu esindus, siis nad ei saa eitada fakti, et see pole nn tüüpviga ( kui seda selleks nimetada saab).
E: vead

Aga samas see vist väga levinud remont ei ole UM`is. Sest kui käisin ~3 kuud tagasi pärimas, et kuidas on nendel e46`tel tagasilla kinnitustega, kas palju neid remonditud? Siis vastati:" Kas on selline probleem e46, et ei ole teadlik".
Aga eks nad nüüd ole täiustanud oma teadmisi, sest kui käisin nüüd 24punkti testil ja küsisin, et kas nad ka avastavad, kui see tagasild seal kaduma hakkab, siis osati kohe vastata: "Aaa, et see e46 tagasilla probleem".
Jutt pikk ja mõte s**t
Aga peaks aega leidma ja kohe minema küsima, et mis nad vastavad sellele seal UM`is. Sest kui Saksas katab selle remondikulu esindus, siis nad ei saa eitada fakti, et see pole nn tüüpviga ( kui seda selleks nimetada saab).
E: vead
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!