Probleem siis selline et aparaat ei taha maanteel sõites isegi alla 10l rüübata ja niiskete ilmadega või kui märga saab siis jampsib nagu ei saaks kytet kätte, lihtsalt tahab kätte ära surra. Mingi imelik vilin on ka sees kui pöörde juurde anda.
Ise eriline tedlane ei ole nii et äkki oskab keegi midagi öelda?
E36 1.8 suur küttekulu ja mingi jamps
Niiskus ja tõrked võivad tähendada elektrilist viga. Ehk siis süüte juhtmed ja kõik sinna juurde kuuluv. Kuskil võib isolatsioon mõrane olla ja rohkem pole vajaki. Ühesõnaga lase süüte osa üle vaatata kui ise asja ei jaga.
Vilin on kindlasti tingitud rihmaga seotud asjadest mootori ees. Majamasin ise sellega 5 kuud kui lõpuks vait sain. Võin öelda mida ma tegin, et viga leida. Esiteks vahetasin rihma ära, nii mõheks ajaks oli vähe vaiksem aga see ei aidanud. Siis vahetasin nõlemad rullikud ära ja kuna rihm oli kuidagi kahtlane vahetasin ka selle ära. Nii jälla mõneks ajaks vait. Siis sai närv mustaks. Kuna paistis, et miski ei aita. Uurisin asja lahemalt ja selgus, et generaatori juurest kisub rihm veidi viltu ja vilin tuleb just sealt. Kuna rihma pinguti oli ka väsind näoga ja muud enam vahetada ei osanud vahetasin ka selle ära. Läks vähe paremaks kuid lõplikult ära ei kadunud. Nii siis raha roppu moodi magama pandud ja ei midagi.
Lõpuks võtsin kõik sealt ees maha uurisin üksi pulgi üle ja joppas, et geneks maha kiskusin. Esialgu vaatasin, et geneks kinnitus on ära paindunud aga ei hoopis geneks loksub kinnituse küljes. See olks oli tõesti vaid 2-3 millimeetrit aga see oli piisav, et rihma nii viltu vedada, et vilistama hakkaks. Ei jäänud muud üle kui sinna plekkist ise puksid vahele teha. Nii kui lohsust lahti sain asi korras. Pole mingit vilet rihm ei kulu. Kõik tiptop korras. Soovitaks selle kindlasti üle vaatat võid palju raha kokku hoida.
Vilin on kindlasti tingitud rihmaga seotud asjadest mootori ees. Majamasin ise sellega 5 kuud kui lõpuks vait sain. Võin öelda mida ma tegin, et viga leida. Esiteks vahetasin rihma ära, nii mõheks ajaks oli vähe vaiksem aga see ei aidanud. Siis vahetasin nõlemad rullikud ära ja kuna rihm oli kuidagi kahtlane vahetasin ka selle ära. Nii jälla mõneks ajaks vait. Siis sai närv mustaks. Kuna paistis, et miski ei aita. Uurisin asja lahemalt ja selgus, et generaatori juurest kisub rihm veidi viltu ja vilin tuleb just sealt. Kuna rihma pinguti oli ka väsind näoga ja muud enam vahetada ei osanud vahetasin ka selle ära. Läks vähe paremaks kuid lõplikult ära ei kadunud. Nii siis raha roppu moodi magama pandud ja ei midagi.
Lõpuks võtsin kõik sealt ees maha uurisin üksi pulgi üle ja joppas, et geneks maha kiskusin. Esialgu vaatasin, et geneks kinnitus on ära paindunud aga ei hoopis geneks loksub kinnituse küljes. See olks oli tõesti vaid 2-3 millimeetrit aga see oli piisav, et rihma nii viltu vedada, et vilistama hakkaks. Ei jäänud muud üle kui sinna plekkist ise puksid vahele teha. Nii kui lohsust lahti sain asi korras. Pole mingit vilet rihm ei kulu. Kõik tiptop korras. Soovitaks selle kindlasti üle vaatat võid palju raha kokku hoida.