E36 kahtlaselt tekkiv ja kaduv vibra
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
E36 kahtlaselt tekkiv ja kaduv vibra
s6idme siledal asfaldil , sisi k7ik ok..
s6idaem aga vanal ja lapitud asfaldil siis järsku lööb j6hkra vibra rooli ja kogu auto väriseb...
samas mingi 70 peale kuikiirus langeb , siis kaob jälle ära ..ja aitab ka pidev rooliga j6nksutamine.. mis on viga?
s6idaem aga vanal ja lapitud asfaldil siis järsku lööb j6hkra vibra rooli ja kogu auto väriseb...
samas mingi 70 peale kuikiirus langeb , siis kaob jälle ära ..ja aitab ka pidev rooliga j6nksutamine.. mis on viga?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
:D
ega need töökojad praegu lahti pole...
selgus ka selline asi , et kui varbaotsaga 6rnalt pidurdada korraks ,siis kaob kohe ära jälle...
kahtlustan mingeid pukse...
Pole e36 kordagi altpoolt veel näinud ja eioska miskit arvata...
Kas seal on midagianaloogset nagu e30?
samas mäletan , et e30 olid sillapuksid ikka päris läbi jakolisesid j6hkralt , aga mingit vibra ei teinud kunagi...
muuses mis see e36 poltide auguvahe on?
ega need töökojad praegu lahti pole...
selgus ka selline asi , et kui varbaotsaga 6rnalt pidurdada korraks ,siis kaob kohe ära jälle...
kahtlustan mingeid pukse...
Pole e36 kordagi altpoolt veel näinud ja eioska miskit arvata...
Kas seal on midagianaloogset nagu e30?
samas mäletan , et e30 olid sillapuksid ikka päris läbi jakolisesid j6hkralt , aga mingit vibra ei teinud kunagi...
muuses mis see e36 poltide auguvahe on?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
nii:D sai nüüd kanali peal ä käidud...
need tagumised puksid on küll terved , aga annavad ludalt venima:(:(
kuidasmoodi need puksid peavad olema? mul nii , et vahed on nagu kylgedel ja sealt venibgi läbi...
teine viga ,mis selgus , et m6lemad sharniirid on ma ei saanugi aru mismoodi , lihtsalt allapoole ära vajunud ja logisevad samuti...
Kui raske v6ib olla vana sharniiri pesast ilma pressita kätte saada?
need tagumised puksid on küll terved , aga annavad ludalt venima:(:(
kuidasmoodi need puksid peavad olema? mul nii , et vahed on nagu kylgedel ja sealt venibgi läbi...
teine viga ,mis selgus , et m6lemad sharniirid on ma ei saanugi aru mismoodi , lihtsalt allapoole ära vajunud ja logisevad samuti...
Kui raske v6ib olla vana sharniiri pesast ilma pressita kätte saada?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
niii:
sain uued(vanad ) 66tsad , yhel 66tsal vaja vah . sisemine sharniir..
kas ma saan kuidagi teise 66tsa kyllest kätte selle?
sest teistel (mis all) on need nagu uued?
nendele 66tsadele , mis all praegu läheb hiljem uued sharniirid kylge , aga niikaua kui neid vah. ei taha ilma ratastetta ka ringi veereda ...
ja hetkel pole finantsi , et kuhugi teenendusse minna ja ...
sain uued(vanad ) 66tsad , yhel 66tsal vaja vah . sisemine sharniir..
kas ma saan kuidagi teise 66tsa kyllest kätte selle?
sest teistel (mis all) on need nagu uued?
nendele 66tsadele , mis all praegu läheb hiljem uued sharniirid kylge , aga niikaua kui neid vah. ei taha ilma ratastetta ka ringi veereda ...
ja hetkel pole finantsi , et kuhugi teenendusse minna ja ...
kui juba kuhugi kanali /t6stuki peale saaks , siis piisab juba omast m6istusest:D , aga alul pold v6imalust kuskil t6sta autot:(Ain kirjutas:Kas sa kuskil töökojas oled käinud asja näitamas?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Nii nüüd uued 66tsad all...
tegelikult yks uus ja teine vana , kuna teine vana oli väga hea ...
ainult sharniir liikus selle pesa sees ,
kas sai väga hullusti , et me keevitasime pesa ja sharniiri omavahel kokku?
sharniiri see kuul-liigend oli väga hea ja liikus m6nusalt raskelt...
see siis ajutine lahendus , niikaua kui teised 66tsad korda saab..
Kas on midagi väga valesti nüüd?
tegelikult yks uus ja teine vana , kuna teine vana oli väga hea ...
ainult sharniir liikus selle pesa sees ,
kas sai väga hullusti , et me keevitasime pesa ja sharniiri omavahel kokku?
sharniiri see kuul-liigend oli väga hea ja liikus m6nusalt raskelt...
see siis ajutine lahendus , niikaua kui teised 66tsad korda saab..
Kas on midagi väga valesti nüüd?
Ütle et te ei keevitanud!!! igaljuhul soovitan selle autoga mitte sõita... keevitades läheb sharniir kuumaks... määre mis seal sees on läheb vedelaks ja plastik mis seal sees on sulab ära mingisse suvalisse vormi... seega need sharniirid on igaljuhul nüüd prygistunud.
tõesti nii kulukas ettevõtmine osta www.autoosad.ee'st e30ne sharniirid... sisemised on 180.- eeki tk ja välimised 160 eeki tk... need ära vahetada ja mitte sitta kokku keerata? deem sellised autoremontijad tuleks liiklusest kõrvaldada... ma loodan, et aastavahetuse jooksul te kuskile puusse ennast sodiks ei sõida... või veel hullem, et kedagi teist
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
NIII kiire kysimus siis...
Kas e30 välimised sharniirid sobivad e36 le v6i mitte...
täna vaja ära tellida jakui ei sobi,mis ma siis nendega teen..
Muud juttu ka : sai väike p66salaks ka tehtud ja laiali läks see sharniir , mida pold keevitatud...
aga palunkiiret vastust esimesele kyssale , t6estikiirre on...
Kas e30 välimised sharniirid sobivad e36 le v6i mitte...
täna vaja ära tellida jakui ei sobi,mis ma siis nendega teen..
Muud juttu ka : sai väike p66salaks ka tehtud ja laiali läks see sharniir , mida pold keevitatud...
aga palunkiiret vastust esimesele kyssale , t6estikiirre on...
Veidi offtopic, aga...mis šarniiri keevitamisse puutub, siis olen lasknud ka ise ühel teist marki autol taastada rooliotsi ja šarniire. Taastati neid veel mõned aastad tagasi Elvas. Pärast juppe kätte saades tundus, et mehed lõikasid jupi alt lahti, võtsid vana kulunud plastkopsiku välja, panid uue koos määrdega sisse ja keevitasid uuesti miskitmoodi kinni. ISe kartsin kätte saades seda, et ega kleevitatud jupp nö põhja alt ei viska või kas munak sai ikka ilusti tsentrisse, kuid tundus tipp-topp töö olevat.
Ühel oma pere autol on sel viisil taastatud rooliots mitu aastat juba all ja on juba rohkem kestnud kui varem kasutatud mingid b-osa Ruville'd vm Itaalia ja Saksa kräpp. Mingit kolinat senini pole
Igatahes tol ajal oli noil Elva vendadel Passati ja A6 omanikke alati seal ukse taga ootamas.
Muidugi kui uus b-jupp maksab paarsada krooni on taastamise mõttekus küsitav, kuigi toona oli taastamine vist 50 eek detail.
Ühel oma pere autol on sel viisil taastatud rooliots mitu aastat juba all ja on juba rohkem kestnud kui varem kasutatud mingid b-osa Ruville'd vm Itaalia ja Saksa kräpp. Mingit kolinat senini pole
Igatahes tol ajal oli noil Elva vendadel Passati ja A6 omanikke alati seal ukse taga ootamas.
Muidugi kui uus b-jupp maksab paarsada krooni on taastamise mõttekus küsitav, kuigi toona oli taastamine vist 50 eek detail.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
noh omaltpoolt lisan veel, et täna käisin autoteenenduses ja lasin k6ik asjad ära väänata , ainsaks veaks leiti esisillas , et roolilatis väike loks ja rattalaager läbi , juhtisin tähelepanu sharniiidele ja isegi kangiga kangutades pold seal midagi viga... see selleks tahaks ikka ära vahetada.. aga ei tea kas e30 sharniir siis sobib?
vibra
mu compactil oli sama moodi maanteel lõi järsku vibra sisse, sõitsin u. 5km ja kadus ära ja siiani pole enam midagi viga olnud.
lumi ei pane ratast vibrama vaid jaotub ühtlaselt üle velje.
probleem selles:
ja peale pikka sõitu peaks üks velg kuum ka olema kui support kinni on jäänud. et saad katsuda siis.
ise otsisin ka seda viga tükk aega
probleem selles:
vaata kuhu poole rooli tõmbab, siis selle poole support on kinniGunnar73 kirjutas:Äkki jääb piduri support peale et rooliga jõnksutamisel tuleb maha.
ja peale pikka sõitu peaks üks velg kuum ka olema kui support kinni on jäänud. et saad katsuda siis.
ise otsisin ka seda viga tükk aega