E30 amordivalik
E30 amordivalik
Hetkel kimpus siin e30 esimeste amortide valikuga...
Teatavasti on mu auto väga tugeva rajasuunitlusega. Vaja oleks mingeid häid amorte.
Seniajani on valik Bilsteini B8 ja Koni Sport Short'i vahel. Ja kaldub rohkem Koni poole.
Kas kellelgi on veel soovitusi?
Tegemist on siis 325i-ga, millel on 51mm püstakud ja custom reguleeritavad coiloverid.
Tagasillale tulevad ka custom coiloverid. Seda siis koos custom amordiga.
Teatavasti on mu auto väga tugeva rajasuunitlusega. Vaja oleks mingeid häid amorte.
Seniajani on valik Bilsteini B8 ja Koni Sport Short'i vahel. Ja kaldub rohkem Koni poole.
Kas kellelgi on veel soovitusi?
Tegemist on siis 325i-ga, millel on 51mm püstakud ja custom reguleeritavad coiloverid.
Tagasillale tulevad ka custom coiloverid. Seda siis koos custom amordiga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Karta on, et sa siit ühest head infot ei saa. Selleks, et keegi oskaks sulle adekvaatselt midagi soovitada peaks soovitaja ühel samal autol kasutama korra bilsut ja siis samal rajal koni (loomulikult siis uusi asju, et võrdlus oles aus). Eriti ei usu, et keegi seda on teinud, aga mine sa tea... 
Marko sinu soovitusele mingi põhjendus ka, miks Koni on parem ja miks siis Bilsu kehvem oli?

Marko S kirjutas:Isiklikult soovitaksin KONI
Marko sinu soovitusele mingi põhjendus ka, miks Koni on parem ja miks siis Bilsu kehvem oli?
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Vat see huvitaks ennastki. Kuigi ma imestan, et kõik bilsut müts näpus kummardavad kui amordist jutt ja Konist pole kuskil sõnagi. Ei sobi siis bemmile või? Teistele läheb küll väga. Jäikus peaks olema hästi lihtsalt reguleeritav ülevalt otsast jne.Aaro kirjutas:Marko S kirjutas:Isiklikult soovitaksin KONI
Marko sinu soovitusele mingi põhjendus ka, miks Koni on parem ja miks siis Bilsu kehvem oli?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Mina ostsin ka rallikale Konid.
Kui on ilus ja kuiv rajapäev, keerad päris jäigaks. Kui aga sajab kasse ja koeri, ei jää teistpidi mõni Opentrack sellepärast sõitmata. Nupust pehmeks ja igatahes. Vähemalt teoorias on hea
Praktiline kursus reguleerimise osas seisab mul alles ees...
Ja igasugu hirmujutte on võimalik lugeda, kus mõni amort teise vedruga läbi ei saa ning vastupidi ja seetõttu auto imelikuks muutub. Reguleeritava Koniga peaks vast saama sobiva sätungi ses osas ka leida.
Kui on ilus ja kuiv rajapäev, keerad päris jäigaks. Kui aga sajab kasse ja koeri, ei jää teistpidi mõni Opentrack sellepärast sõitmata. Nupust pehmeks ja igatahes. Vähemalt teoorias on hea

Ja igasugu hirmujutte on võimalik lugeda, kus mõni amort teise vedruga läbi ei saa ning vastupidi ja seetõttu auto imelikuks muutub. Reguleeritava Koniga peaks vast saama sobiva sätungi ses osas ka leida.
Mis selle mono tube eeliseks on?Valdek kirjutas:Isiklikult eelistan Bilsteini. Koni amordid on ehitatud Twin-tube meetodil, Bilsteini puhul on võimalik valida ka Mono-tube versioon. Vähemalt koolitusel niimoodi meelde jäi see lugu...
Tean veel, et Bilsu B8 on inverted type - väheneb vedrustamata mass.
Samas Bilsud pole regullitavad. See on neile paras puudus. Eriti kui arvestada, et mul on coiloverid kõigis 4-s nurgas.