E46 318i VS 320i (bensiini kulu)
E46 318i VS 320i (bensiini kulu)
Sooviksin teada, kui palju võtab kumbki mootor bena, plaanin osta e46'te ja ei oska otsustada. Tegelt 318 peaks vähem võtma, aga samas seda tuleb ka rohkem tallata ja pöördeid anda, aga 320 tuleks vähme vajutada.
Andke nõu oma kogemuste põhjal.
Andke nõu oma kogemuste põhjal.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
318
Autoweek:
Linn: 11,3 l/100km
Mnt: 6,0 l/100km
Keskm: 8,0 l/100km
Minul:
Linn: 10,0 l/100km
Mnt: 7,5 l/100km
Kesk: 8,75 l/100km
Maanteel on 330 vist isegi ökonoomsem
Ehk kui linn siis kindlasti 318, kui enamus aga maantee, siis kindlasti 325 või 330. 320-ist midagi head ei arva, pole ei liha ega kala.
Autoweek:
Linn: 11,3 l/100km
Mnt: 6,0 l/100km
Keskm: 8,0 l/100km
Minul:
Linn: 10,0 l/100km
Mnt: 7,5 l/100km
Kesk: 8,75 l/100km
Maanteel on 330 vist isegi ökonoomsem

MartenL kirjutas:318
Autoweek:
Linn: 11,3 l/100km
Mnt: 6,0 l/100km
Keskm: 8,0 l/100km
Minul:
Linn: 10,0 l/100km
Mnt: 7,5 l/100km
Kesk: 8,75 l/100km
Maanteel on 330 vist isegi ökonoomsemEhk kui linn siis kindlasti 318, kui enamus aga maantee, siis kindlasti 325 või 330. 320-ist midagi head ei arva, pole ei liha ega kala.
Täiesti õige jutt ! tore et mõned inimesed saavad aru, et tegelikult soor mootor suudab olla ökonoomsem

Ära hakka jälle reostama teemat, sai ju selgeks tehtud,et väiksem mootor võtab vähem kütust, ühes teemas lõpetad, alustad kohe uues-RV- kirjutas:mis mõttes.... klege.... 4.4 manuaal 95ga sõites 6.9 sajale ! minu 328 keskmine tuli vähem, kui mu eelmise 318is ga, is oli veel manuaal ja 328 automaat ....
linnas tuleb jah rohkem ... palju... maanteel see eest ökom !!!

art16ur kirjutas:Ära hakka jälle reostama teemat, sai ju selgeks tehtud,et väiksem mootor võtab vähem kütust, ühes teemas lõpetad, alustad kohe uues-RV- kirjutas:mis mõttes.... klege.... 4.4 manuaal 95ga sõites 6.9 sajale ! minu 328 keskmine tuli vähem, kui mu eelmise 318is ga, is oli veel manuaal ja 328 automaat ....
linnas tuleb jah rohkem ... palju... maanteel see eest ökom !!!
No jah, eks sa sõida rõõmsalt oma is'iga edasi ja arva et sõidad meeletult ökonoomse autoga.


See väide kehtib ka 90km/h sõites. 2,0 motol pöörded 2600-2700. 2,8 motol pöörded 1800-1900. Ehk 2.0 mootoril ongi juba 100 peal suured pöörded.Ingmar kirjutas:Kahju, et sa asjast valesti oled aru saanud.-RV- kirjutas:Täiesti õige jutt ! tore et mõned inimesed saavad aru, et tegelikult soor mootor suudab olla ökonoomsem
(See väide kehtib ainult suurtel pööretel, näiteks 170 km/h 2,0 ja 3,0 mootorit võrreldes.)
Teema algatajale aga et Bmw peaks ikka olema temale omase r6 mootoriga. See hääl ja olek on ikka midagi muud. Eriti kui 2,0 võtab reaalselt pool liitrit linnas rohkem.
F11
mytology kirjutas:See väide kehtib ka 90km/h sõites. 2,0 motol pöörded 2600-2700. 2,8 motol pöörded 1800-1900. Ehk 2.0 mootoril ongi juba 100 peal suured pöörded.Ingmar kirjutas:Kahju, et sa asjast valesti oled aru saanud.-RV- kirjutas:Täiesti õige jutt ! tore et mõned inimesed saavad aru, et tegelikult soor mootor suudab olla ökonoomsem
(See väide kehtib ainult suurtel pööretel, näiteks 170 km/h 2,0 ja 3,0 mootorit võrreldes.)
Teema algatajale aga et Bmw peaks ikka olema temale omase r6 mootoriga. See hääl ja olek on ikka midagi muud. Eriti kui 2,0 võtab reaalselt pool liitrit linnas rohkem.
Kusjuures, autoks 328ia kupee , ja pöördeid on 90nel sõites veel vähem mingi 1700-1750...
Vabandan.... 90ga on pöördeid 1550 !