Probleem E36 325i 92' Jahutusüsteemiga LUKKU
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 04.01.2006 10:23 21
- Peamine sõiduk: Skoda Octavia Elegance 2013
- Asukoht: TALLINN
Probleem E36 325i 92' Jahutusüsteemiga LUKKU
Uurisin siis foorumist, nagu ka eelmised korrad, üritasin leida vastuseid, aga täpselt minu sümptomitega pole probleemi vist olnud.
Probleem algas siis talvel, umbes Jaanuaris, auto olnud muidu minu käes Septembrist ja sellist jama enne polnud, aga siis lihtsalt sõitsin, hakkas parkima kui järsku lõi hullu tossu kapoti alt üles, tegin siis kapoti lahti ja vaatasin, et voolik mis tuleb mootorist on katki. Jätsin muidugi auto seisma, tõmbasime köie otsas, ei sõitnud, panin uuesti vooliku kinni, õhutasin, sain siis päeva sõita kui samamoodi hakkas temp. minema üle poole, siis ostsin radika korgi, õhutuskorgi, veepumba, termostaadi (A-Varuosad).
Sai vahetatud termostaat ja korgid, veepump oli korras. Nüüd siis üle 5-6 kuu jälle sama asi, surve sees. Temp. hakkas päev päevalt aina kõrgemaks minema, lõpuks oli temp. sõites juba kolmveerandi peal, mingi aja pärast nagu jahutas, temp. langes poole peale, sooja õhku tuli ka. Siis tuli mingi vilin ning mõtlesin, et kuna temp. kõrge siis äkki mingi voolik laseb õhku või miskit läbi, et tuleb nagu turbo hääl sõites. Sai siis vaadatud üle ja avastasin, et jälle üks voolik oli tulnud radika küljest kuidagi lahti, oli küljes, aga klamber oli järgi andnud ning kohe kohe oleks ära tulnud, panime korraliku klambri, õhutasime jälle ära, jahutusvedeliku, mitte tosooliga. Sai proovisõit tehtud, arvatavasti liiga väike (10 km), temp. jäi poole peale, aga hääl oli ikka, nüüd 2 päeva seisi ja oli jälle sama asi, tuli hull toss sõites ja temp. läks jälle kolmveerandi peale, jäin siis seisma ja seekord oli radikast ülevalttulev voolik üldse lahti mootori küljest, vedeliku tasapind muidu oli veerandi peal. Üldiselt on selle jahutussüsteemiga peale eelmist korda jamamist olnud vähemalt 2 kuud vahelduva eduga, kui lõpuks sai korda nii, et sai sõita, nüüd hakkab sama asi jälle pihta. Kuidas tekib järsku surve sisse, saad sõita 3 kuud peale eelmist jama ja täpselt sama asi hakkab uuesti.
Küsiks nüüd otse, et mis on tunnused kui plokikaas on kõver ning kui suur on tõenäosus? Kuna temp. pole täiesti punasesse jõudnud ja pole tähele pannud kui keema läheb siis on muidugi ka väike sõitmine sellise olekuga vist toimunud. Seekord lihtsalt ei saanud jääda Kristiinesse ummikusse ning pidin natuke sõitma, et saaks tee äärde jääda.
Äkki keegi oskab miskit soovitada ka mida teha, kontrollida, vahetada?
Endal hakkab loogiline mõtlemine otsa saama juba ja ei oska enam kuhugi mujale pöörduda kui foorumisse kus ka mehaanikuid ja asjatundjaid.
Probleem algas siis talvel, umbes Jaanuaris, auto olnud muidu minu käes Septembrist ja sellist jama enne polnud, aga siis lihtsalt sõitsin, hakkas parkima kui järsku lõi hullu tossu kapoti alt üles, tegin siis kapoti lahti ja vaatasin, et voolik mis tuleb mootorist on katki. Jätsin muidugi auto seisma, tõmbasime köie otsas, ei sõitnud, panin uuesti vooliku kinni, õhutasin, sain siis päeva sõita kui samamoodi hakkas temp. minema üle poole, siis ostsin radika korgi, õhutuskorgi, veepumba, termostaadi (A-Varuosad).
Sai vahetatud termostaat ja korgid, veepump oli korras. Nüüd siis üle 5-6 kuu jälle sama asi, surve sees. Temp. hakkas päev päevalt aina kõrgemaks minema, lõpuks oli temp. sõites juba kolmveerandi peal, mingi aja pärast nagu jahutas, temp. langes poole peale, sooja õhku tuli ka. Siis tuli mingi vilin ning mõtlesin, et kuna temp. kõrge siis äkki mingi voolik laseb õhku või miskit läbi, et tuleb nagu turbo hääl sõites. Sai siis vaadatud üle ja avastasin, et jälle üks voolik oli tulnud radika küljest kuidagi lahti, oli küljes, aga klamber oli järgi andnud ning kohe kohe oleks ära tulnud, panime korraliku klambri, õhutasime jälle ära, jahutusvedeliku, mitte tosooliga. Sai proovisõit tehtud, arvatavasti liiga väike (10 km), temp. jäi poole peale, aga hääl oli ikka, nüüd 2 päeva seisi ja oli jälle sama asi, tuli hull toss sõites ja temp. läks jälle kolmveerandi peale, jäin siis seisma ja seekord oli radikast ülevalttulev voolik üldse lahti mootori küljest, vedeliku tasapind muidu oli veerandi peal. Üldiselt on selle jahutussüsteemiga peale eelmist korda jamamist olnud vähemalt 2 kuud vahelduva eduga, kui lõpuks sai korda nii, et sai sõita, nüüd hakkab sama asi jälle pihta. Kuidas tekib järsku surve sisse, saad sõita 3 kuud peale eelmist jama ja täpselt sama asi hakkab uuesti.
Küsiks nüüd otse, et mis on tunnused kui plokikaas on kõver ning kui suur on tõenäosus? Kuna temp. pole täiesti punasesse jõudnud ja pole tähele pannud kui keema läheb siis on muidugi ka väike sõitmine sellise olekuga vist toimunud. Seekord lihtsalt ei saanud jääda Kristiinesse ummikusse ning pidin natuke sõitma, et saaks tee äärde jääda.
Äkki keegi oskab miskit soovitada ka mida teha, kontrollida, vahetada?
Endal hakkab loogiline mõtlemine otsa saama juba ja ei oska enam kuhugi mujale pöörduda kui foorumisse kus ka mehaanikuid ja asjatundjaid.
Viimati muutis str, 21.07.2008 19:28 54, muudetud 1 kord kokku.
Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 04.01.2006 10:23 21
- Peamine sõiduk: Skoda Octavia Elegance 2013
- Asukoht: TALLINN
Kas on võimalik, et A-Varuosa termostaat läheb nii kiiresti õhtale?
Eks nüüd jah hakkan lammutama ja vaatan asjad üle, ventika sidur, mille järgi vaatan kas korras või mitte? Selles mõttes, et vent. iseenesest töötab ,muud ei oska eriti oma algaja teadmiste juures küll öelda. Üks targem mees ütles, et vaata kõige pealt kõik voolikud üle, õhuta uuesti ära ja kui siis ka viskab vooliku maha jälle või läheb keema ja kui voolik kivikõvaks ikka läheb siis arvatavasti jah plokikaas kui keema läheb palju.
Muidugi mulle räägitud, et kui plokikaas kõver siis läheb keema koguaeg, mitte ainult suvel, teised räägivad jälle, et ei pruugi kogu aeg, et kumb siis?
Muidu M50B25'l pidi plokikaas suht. nõrk olema, aga noh, see tema arvamus.
Siit sain teada, et tasuks vaadata vist : veepump, radikas, termostaat, ventilaatori sidur, voolikud. Kui need asjad on korras ning korralikult õhutatud siis ikkagi peab ju miskit muud olema, et tekib teatud aja tagant surve mootorisse. Loodan, et muidugi ei ole plokikaanes asi, aga ega enam ei imestaks ka kui juba mitmendat korda ning õigel ajal pole jaole ka saanud.
Eks nüüd jah hakkan lammutama ja vaatan asjad üle, ventika sidur, mille järgi vaatan kas korras või mitte? Selles mõttes, et vent. iseenesest töötab ,muud ei oska eriti oma algaja teadmiste juures küll öelda. Üks targem mees ütles, et vaata kõige pealt kõik voolikud üle, õhuta uuesti ära ja kui siis ka viskab vooliku maha jälle või läheb keema ja kui voolik kivikõvaks ikka läheb siis arvatavasti jah plokikaas kui keema läheb palju.
Muidugi mulle räägitud, et kui plokikaas kõver siis läheb keema koguaeg, mitte ainult suvel, teised räägivad jälle, et ei pruugi kogu aeg, et kumb siis?
Muidu M50B25'l pidi plokikaas suht. nõrk olema, aga noh, see tema arvamus.
Siit sain teada, et tasuks vaadata vist : veepump, radikas, termostaat, ventilaatori sidur, voolikud. Kui need asjad on korras ning korralikult õhutatud siis ikkagi peab ju miskit muud olema, et tekib teatud aja tagant surve mootorisse. Loodan, et muidugi ei ole plokikaanes asi, aga ega enam ei imestaks ka kui juba mitmendat korda ning õigel ajal pole jaole ka saanud.
Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
Vähe tõenaoline-kui sul tagant juba tossas siis on ikka tosool sattunud silindrisse ja viga kaanes või kaane tihendis-muidugi võid alustuseks termostaati kontrollida!vull kirjutas:ma prooviks radika vahetust kui see koguaeg voolikuid küljest loobib. võibolla soojaga paisub seal sees kinni miskit vms`?
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 04.01.2006 10:23 21
- Peamine sõiduk: Skoda Octavia Elegance 2013
- Asukoht: TALLINN
Eile siis õhutasin ja õhutasin, aga ei saanud õhutatud millegi pärast, väga pikka aega mulle ega miskit ei tulnud, siis mingi aja pärast tuli jälle täiega ja hakkas täiega vett välja loopima õhutusavast. Spidoploki järgi oli temp. norm (poole peal), aga kokkuvõttes ei saanud õhutatud, tagant on ka viimase nädalaga nüüd mis see jama kestnud hakanud aina rohkem valget tossu välja tulema nii, et suht kindlalt ma arvan, et plokikaas kõver ,mõraga või siis tihend läbi. See toss mis tuleb ei ole ikka vähe, see on ikka väga palju valget. Kas keegi foorumist kes asjaga lähemalt kokku puutunud või on olnud sama probleem või keegi mehaanik ei viitsiks läbi tulla ning üle vaadata või üritaks koos uurida puurida, et kindel olla, et asi plokikaanes? Ise ma juba 75 % kindel selles.
Küsimus, kui plokikaanega mingi jama, kas auto läheb soojaks, selles mõttes, et eile mingi aeg mul tuli sooja salongi, aga nagu ütlesin, mingi aja pärast see jälle kadus ka. Ja nii kuskil 6 korda tegin kuni lõpuks oli 2 tundi möödas ja lihtsalt ei jaksanud enam, mõistus sai otsa
.
Küsimus, kui plokikaanega mingi jama, kas auto läheb soojaks, selles mõttes, et eile mingi aeg mul tuli sooja salongi, aga nagu ütlesin, mingi aja pärast see jälle kadus ka. Ja nii kuskil 6 korda tegin kuni lõpuks oli 2 tundi möödas ja lihtsalt ei jaksanud enam, mõistus sai otsa

Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
Kui asi ikka keema läheb, siis tavaliselt kaobki soojendus ära. Kuna salogi soojendusradikas on suhteliselt kõrgel, siis sinna satube esimesena õhk ning pole vett, mis sealt läbi voolaks.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Võib ka olla plokikaane tihend ära. Kipub sinnapoole see jutt. Kui kaan juba maas on siis ma saadaks ka selle kontrolli. Esimese asjana kontrolli ventika sidurit ja radika korki. Kork peab liigse rõhu väljalaskma. Aga kui juba surve nii suur on siis võid ilmselt arvestada kaane remondiga või tihendi vahetusega. Sellele motole on ka raske uut kaant leida ja kui leiad siis on aferistid naha üle kõrvade vedanud. Nii, et edu,
E 39 535 1997.a.
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 04.01.2006 10:23 21
- Peamine sõiduk: Skoda Octavia Elegance 2013
- Asukoht: TALLINN
Jah, sain juba ise ka targemaks, et plokikaane tihendis võib asi olla, korgid on mõlemad uued. Ventika sidur? Mida ta siis võib teha ja mida mitte? Plokikaant saab sellele mootorile küll kusjuures kui vaja, aga jah mingit garantiid ei saa, et asi korras. Eks kui saaks kindla vastuse mis viga siis oleks (Y), saaks edasi mõelda. Nagu mulle öeldi, et kui voolikud ikka kivikõvad on siis võib olla plokikaas, eile oligi nii, õhutasin jälle, nii kaua kuni sain mullid pidama, et ei tulnud neid enam, käisin sõitmas ja ei juhtunud midagi, aga seisma jäädes olid küll voolik.ud kivikõvad ja arvan, et oleks mingi ajapärast jälle üks voolikutest lahti tulnud või keema läinud. Siis kui vaja siis ei lähe
.

Skoda Superb Elegance 2.0 D 4x4 2018
tere! ma ei tea kui tobe pakkumine see olla võib aga äkki prooviksid nii sõita et ei keera radika korki täielikult kinni ja vaata mis siis teeb... ta ei tohiks hakata seal mahlasi välja ajama ja ehk mootor töötab ise siis õhu süsteemist korralikult välja! peale sõitu kontrolli taset ja vaata kas on vaja lisada!
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Sõites ei näe kahjuks, mida ta teeb! Pärast on ainult näha, mida ta teinud on. Selleks ei pea ju sõitma- tuurita niisama koha peal, on silm vähemalt peal, kui muidugi selline tegevus üldse (vaevalt) heaks kiidetakse.imm kirjutas:tere! ma ei tea kui tobe pakkumine see olla võib aga äkki prooviksid nii sõita et ei keera radika korki täielikult kinni ja vaata mis siis teeb... ta ei tohiks hakata seal mahlasi välja ajama ja ehk mootor töötab ise siis õhu süsteemist korralikult välja! peale sõitu kontrolli taset ja vaata kas on vaja lisada!
Kui voolikud on kivikõvad, peale seismajätmist ja kork survet enam välja ei lase siis see tähendab seda, et see kork hoiabki sul sellist survet sees. Kumb variant sul on? Paisupaagi korgiga või radika korgiga? Mul oli kunagi audil selline jama ja alguse sai see sellest, et radikas tilkus. Panin stopleaki sisse ja see pani selle radikakorgi klapi kinni. Lõi sellise surve sisse, et hakkas lõdvikuid järgepidi otsast ära suruma.
E 39 535 1997.a.