E36 Diffrite sobivusest
E36 Diffrite sobivusest
tekkis küsimus, et kui mul praegu 92 aasta 318ia ja kuna tekib kahtlus, et differ hakkab õhtale minema, kas võib panna mõne muu ka või peab olema samasugune täpselt? kolmes mõttes seda, et kas võib olla ka näiteks 316 ja 320 oma ja kas võib olla manuaalkastiga auto oma või peab olema ikka automaatkasti oma eraldi? ja kuna rommulas öeldi, et 92 aasta difrid on sõnnik, kas näiteks 94 aasta oma ka annaks vahele pista?
suured tänud ette ära:)
suured tänud ette ära:)
edasi viib 112 Baierni traavlit
:BMW e36 318iA

- runawa
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 13.07.2008 19:04 55
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Hiiumaa
- Kontakt:
olen Bmw 318i 92 a. omanik. Minul on ka difri vahetus ja sellega seoses hankisin omale 325 difri ja nüüd ongi tagasimüük mind ootamas ,kuna 2,5 difer ei sobi 1,8le.
1,6 ning 1,8 pidid sobima ja 2,0 ning 2,5 vist ka.
aasta asja ma ei oska kahjuks öelda
uurin teadjamehe käest ja siis informeerin uuesti
1,6 ning 1,8 pidid sobima ja 2,0 ning 2,5 vist ka.

aasta asja ma ei oska kahjuks öelda
uurin teadjamehe käest ja siis informeerin uuesti

- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Ise just ütlesid, et 2,5 differ ei sobi ning järgmises lauses väidad, et vist sobib ka?!runawa kirjutas:olen Bmw 318i 92 a. omanik. Minul on ka difri vahetus ja sellega seoses hankisin omale 325 difri ja nüüd ongi tagasimüük mind ootamas ,kuna 2,5 difer ei sobi 1,8le.
1,6 ning 1,8 pidid sobima ja 2,0 ning 2,5 vist ka.![]()
selge, suur tänu, siis ostan ikka igaks juhuks 1.8 diffri.. eeldades, et mu autol on viga diffris, mitte rattalaagrites või tihendis rooli ja istme vahel.. kas valgamaal helme kandis või viljandimaal ei ole ühti nii taibukat venda, et lasen ta korra rooli ja oskab selle müra järgi ära öelda, kas on rattalaagrid piixus või tagadiffer?
edasi viib 112 Baierni traavlit
:BMW e36 318iA

Proovi seda ..: Võta mingi 130 + siisse .. ja lase gaas lahti ..
Korda sama aga siis võta käik välja
KUI undab käik sees siis enamasti diffris äda . kui ilma ka unab siis tõonäolisemad rattalagrid.
Pealegi sobivusest. kui korpused samad siis istub 2,5 se oma nagu rusikas sllma auku. ja kuna 2,5 el on suurema ülekandega on se ökonoomsem.
Korda sama aga siis võta käik välja
KUI undab käik sees siis enamasti diffris äda . kui ilma ka unab siis tõonäolisemad rattalagrid.
Pealegi sobivusest. kui korpused samad siis istub 2,5 se oma nagu rusikas sllma auku. ja kuna 2,5 el on suurema ülekandega on se ökonoomsem.
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
oot.. kas siis võin 130 sisse litsuda ja sõidu ajal D pealt N peale lükata? käigukasti ära ei tapa? ma sain aru, et automaati ei tohi liikumise pealt vahetada
ja kui niisama gaasi lahti lasen, siis teeb ikka urinat nagu kiirendadeskikõige hullemini kostab vahemikus 50-80 km/h

edasi viib 112 Baierni traavlit
:BMW e36 318iA

-
- Huviline
- Postitusi: 142
- Liitunud: 23.08.2007 23:34 34
- Peamine sõiduk: 330Cd
- Asukoht: Harjumaa
E36 316i, 318i, 318is, 320i on väikse korpusega differ.jyrxixx kirjutas:Suudab keegi mulle ära seletada miks 1,8 sale ei peaks istuma 2,5 ese differ ?
E36 325i, 328i on keskmise koprpusega differ.
See flants, kuhu külge kinnitub kardaan, on keskmise korpusega diffril 3cm ees pool. Nii et on vaja 3cm lühemat kardaani. Poolteljed on ka keskmisel jämedamad, väiksel kinnituvad M8 poldiga, keskmisel M10 poldiga.
Lugupeetud kodanikud, see info on ju kõigile vabalt kättesaadav:
http://www.realoem.com/bmw/
tagumist rattalaagrit saad ju kontrollida väga lihtsalt.. kässar maha, käik välja..klotsid rataste ette, auto tungiga üles(ratas maast lahti), lükkad rattale hoo sisse ja katsud vedru.. kui mingit värinat ei tunne siis laager korras. kui on võimalus tõstukile ajada, siis saaks proovida "sõita" rattad õhus ja kuuleb ka ära
'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur