E36 pöörded kõrged ja äkilisus kadund
E36 pöörded kõrged ja äkilisus kadund
autoks siis 320i 92a ja pöörded on nagu liiga kõrged ja äkilisust või sellist õiget tõmmet ka ei ole.5 käiguga 100ga sõites pöörded 3000 ja natuke peale.asja tundja ei ole aga veits palju nagu.ja bensiini rüüpab ka palju.äkki viga lambdas,või kas see mõjutab pöördeid niipalju.thx
Re: E36 pöörded kõrged ja äkilisus kadund
fisher07 kirjutas:5 käiguga 100ga sõites pöörded 3000 ja natuke peale.....äkki viga lambdas,või kas see mõjutab pöördeid niipalju



Ei ole veel kuulnud, et lambda ülekannet mõjutaks...
- Kairi
- Klubiliige
- Postitusi: 1684
- Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
- Peamine sõiduk: BMW 320I
- Asukoht: Tallinn
Bemm hakkabki õieti edasi minema u 3000 pöörde juureslosto kirjutas:nu siis peaks asi olema ok sest mul kah on nii
see kõigenaljakam et 318 e36 kah põõrded 3000 ringis kuigi mootorivalemid on r4 ja r6
mu vanal autol on r4 85 kw ja tollel 100 km/h oli aint 2500 rpm


Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ja palju need diffrid maksavadmeph kirjutas:Alla 2.5 liitristel mootoritel E36 puhul on all 3.46(või oli 3.45) ülekanne, nendega ongi 100km/h juures rpm kusagil 3000.
2.5, 2.8 ja M3 puhul on ülekanne 3.15, ja siis 100km/h on rpm umbes 2500.

edit jälgisin kah uuesti oma tahhot ja oli kah alla 3000 siiski

No kui selle alla saad, siis veel bensiini kulu ei lange. Asi nimelt selles, et sellele ülekandele jääb juba lahjem moto nõrgaks. 2,5 motodel on muidugi veel see eelis,et neist paljudel on piiratud libisemisega differ (LSD).Minul on 130-ga sõites /5. käik/ 3000 pööret.losto kirjutas:ja palju need diffrid maksavadmeph kirjutas:Alla 2.5 liitristel mootoritel E36 puhul on all 3.46(või oli 3.45) ülekanne, nendega ongi 100km/h juures rpm kusagil 3000.
2.5, 2.8 ja M3 puhul on ülekanne 3.15, ja siis 100km/h on rpm umbes 2500.?
edit jälgisin kah uuesti oma tahhot ja oli kah alla 3000 siiski
Ei hakka uut teemat tegema, niiet küsiks siin
Nimelt täna otsustas autol pöörded jamama hakata. Lihtsalt heast peast pöördeid alla 1300 ei lase. Tühikäigul pöörded kõiguvad 1300-1500 vahel. Ühendades õhulugeja korras lahti siis väljasuretamise vms asemel paneb tuurid pöhja, nagu vajutaks gaasi.
Siis käik sees ja ise võtad pedaalidelt jalad ära liigutab ise autot edasi, mitte ei sure välja
Autoks 318i 95 a mootor.
On võimalus, et siduri töösilinder teeb sellist jama? Kuna autot kokkupannes sai käigukastilt ta korra lahti lastud ning ots jäi kuhugile kinni ja tõmbas selle pleki ära eest. Sai kokku tagasi pandud, kuid kas võis võimalus jääda, et on läbi ikkagi?
Lambad eriti ei usu, et see sellist jama teeks

Nimelt täna otsustas autol pöörded jamama hakata. Lihtsalt heast peast pöördeid alla 1300 ei lase. Tühikäigul pöörded kõiguvad 1300-1500 vahel. Ühendades õhulugeja korras lahti siis väljasuretamise vms asemel paneb tuurid pöhja, nagu vajutaks gaasi.
Siis käik sees ja ise võtad pedaalidelt jalad ära liigutab ise autot edasi, mitte ei sure välja

Autoks 318i 95 a mootor.
On võimalus, et siduri töösilinder teeb sellist jama? Kuna autot kokkupannes sai käigukastilt ta korra lahti lastud ning ots jäi kuhugile kinni ja tõmbas selle pleki ära eest. Sai kokku tagasi pandud, kuid kas võis võimalus jääda, et on läbi ikkagi?
Lambad eriti ei usu, et see sellist jama teeks

Homme ülevaatama. Ei julgegi krt vaadata, ei tea, mis veel välja tuleb lõpuksdarkie kirjutas:aga õhu need voolikud kõik terved, oled vaadanud? mul endal oli ka mingi 2 kuud tagasi sama jama et tuuritas ise koha peal, siis oli 2 kummist voolikud omadega õhtal.

Just enne käisin vaatamas ja kohe andis, kui auto käima panin ja tööle juhipoolse tule sees olevad ccfl rõngad otsad

Tundub, et viga leitud.
Siduri töösilider lekib. sai uuesti lahti võetud ja ära puhastatud, kuid pikka eluiga tal enam pole. Hetkel küll enam ei tilgu aga kõik tihendid on katki äärtet sa see metallist ümmargune asi, mis edasitagasi käib on suht kulunud. See oli ka asi, mi pani pöörded kõikuma, eriti, kui sidurit vajutasid.
Palju selline jupp maksta võib uuena ja ka kasutatuna 318i-le?
Siduri töösilider lekib. sai uuesti lahti võetud ja ära puhastatud, kuid pikka eluiga tal enam pole. Hetkel küll enam ei tilgu aga kõik tihendid on katki äärtet sa see metallist ümmargune asi, mis edasitagasi käib on suht kulunud. See oli ka asi, mi pani pöörded kõikuma, eriti, kui sidurit vajutasid.
Palju selline jupp maksta võib uuena ja ka kasutatuna 318i-le?