E36 pöörded kõiguvad!!!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
silvet1
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 17.11.2004 20:56 01

E36 pöörded kõiguvad!!!

Postitus Postitas silvet1 »

mul on selline jama bmw e 36-ga et pöörded kõiguvad kas keegi oskab midagi kuidagi aidata või on kellelgi endal midagi sellist old milles võib probleem olla?
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Tühikäigumootor räpane või ära koolenud...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Teema võiks probleemi veidi paremini kirjeldada ;)

Seda teemat on päris palju siin foorumis ka arutatud, otsing võib aidata.

Peale tühikäigumootori võib probleemne olla ka lambda andur, õhukulumõõtja, drosselklapi potekas jne... kõige mõttekam on truumu juurde laki 6 minna vast... kui midagi spetsiifilisemat peale selle, et pöörded kõiguvad õelda ei oska, siis siin foorumis see suht mõttetu spekuleerimine.. variante on palju :)
Kasutaja avatar
silvet1
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 17.11.2004 20:56 01

Postitus Postitas silvet1 »

käisin seal diagnostis aga ei sand ühendust nii et jäi diagnost tegemata!plaan on minna unitedisse!
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kellega ei saanud ühendust? Või siis boschi pink ei saanud autoga ühendust?
Kasutaja avatar
Krst
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 12.04.2004 15:43 36

Postitus Postitas Krst »

meph kirjutas:Kellega ei saanud ühendust? Või siis boschi pink ei saanud autoga ühendust?
Ma eeldan et ei saanud ajuga ühendust.
Kasutaja avatar
Priit Peljo
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit

Postitus Postitas Priit Peljo »

Häbi Häbi .
Klubiliige ja ei oska teema pealkirja kirjutada.
silvet1-le
Kasutaja avatar
Priit Peljo
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit

Postitus Postitas Priit Peljo »

Peale minu märkust muutis Ain pealkirja:)
Kasutaja avatar
silvet1
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 17.11.2004 20:56 01

Postitus Postitas silvet1 »

laki 6-es ei saanud ühendust!
Kasutaja avatar
TCO
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 25.08.2004 13:55 26
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TCO »

Kui kogu aeg kõigub siis vist lambda andur, kui pinge kõikumine ära mõõta siis saab teada, kas süüdi on lambda andur.
http://trimmismurud.ee/
Foorumlastele -15% tel. 56170017
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

laki 6'es ei saanud ühendust jah sellest saanud aru, aga millega ei saanud ühendust... kas laki 6'ga või siis auto ajuga? :)
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Meph mis sa niisama nokid, saad ju aru küll mis öelda tahetakse.
E 34 M50B25
53 840 111
Kasutaja avatar
userxxx
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 20.05.2004 19:08 11

Postitus Postitas userxxx »

Kui lamda on siis kohe käivitades kõikuma ei tohiks hakata, lamda ei hakka külmalt kohe tööle. No vähemalt endal oli puruks lamdaga see lugu, et kukkus kõikuma nii 5-6 minutot peale käivitamist.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Olts kirjutas:Meph mis sa niisama nokid, saad ju aru küll mis öelda tahetakse.
Ma lihtsalt tahaks, et inimesed väljendaks ennast arusaadavalt. Masendav lihtsalt.
Kasutaja avatar
Simsa525
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 05.09.2004 23:30 57
Asukoht: Tartu-Võru-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Simsa525 »

Tuntud Nokia.... meph... :lol: ei jää sul ka midagi kunagi ütlemata....
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Tea kas ma nüüd nii palju just ka nokin kogu aeg...

Lihtsalt kui ikka mõni pärl silma jääb, siis näpud automaatselt klaveril toksimas... :p
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Ei pea see lambda ka koguaeg kõikuma, minu oma mõnikord kõikus nii et suri välja, teinekord jälle töötas korralikult ( ei kõigutanud ). Oli lihtsalt suremise ääre peal, kord töötas kord mitte.
Kasutaja avatar
silvet1
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 17.11.2004 20:56 01

Postitus Postitas silvet1 »

jah laki 6-es ei saanud auto ajuga ühendust !!!



ja asi võib küll olla lambda s sest algul külma mootoriga pöörded ei kõigu ja siis alles mõne minutipärast hakkavad kõikkuma !
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Siin seda probleemi lahatud laialt, aga mul läheb probleem edasi. Kõige alguses hakkasid pöörded kõikuma, läksin diagnossi- lamda läbi. Sai uus pandud(originaal UM-is) töötas 4 kuud. Läksin ülevaatusele, CO ja HC paigast ära. Läksin jälle diagnossi, lamda surnud, pandi garantii korras uus. Sellest on nüüd 6 kuud ja ikka vahel viskas pöördeid tühikäigul, aga mitte nii nagu katkise lamdaga 500 - 1500rpm vaid ca 500 -750 rpm. Läksin jälle diagnossi, lamda korras, aga lamda veakood sees. Kustutati siis see ära ja nüüd paar päeva tagasi sõidan mitte väga korralikult(oli tõmblemist lasin korra pöörded piirajasse) tundsin et jõud kadunud. Laisin tühikäigul töötada- pöörded kõikusid nagu katkise lamdaga 500- 750 rpm. Tegin "restardi"(jätsin korra seisma) siis töötas edasi korralikult ja töötab tänaseni. Targad tegijad rääkisid, et 91 a 325i on sellised probleeme esinenud, asi siis selles et kondents vesi ei saa välja, eriti kui on palju lühikesi otsi et sumps soojaks ei lähe, pidurdades pidi vesi jooksma lamdale peale?? On keegi sellist teooriat kuulnud? Ja milline siis 92-> sumps siis on??
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Krt see vee jutt tundub küll mäemögana, ega sa ju voolikust vett sisse ei lase ja ega pidurdamisel mootor ei seisa vaid puhub ikka välja poole. Üldiselt ei kogune sinna sellist vett kunagi, vaata kus lamda asub ja mõtle siis, kui palju selleks vett on vaja, et see ära uputada?!
truumu

Postitus Postitas truumu »

Boschi esindaja käis välja sellise ametliku teooria, et lambda saab "termoschoki", kui saab koos süütega soojendustoite peale
see johtub M50-ne kollektori omapärast...
seepärast Boschi lambdasid garantii korras ära ei vahetata enne, kui aju ümber progetud hilisemaks lambdarelee sisse lülitamiseks(UM-is)
marx
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 02.10.2003 10:49 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas marx »

Ma ei tea, kas aju ümber progreti, aga relee vahetati küll. Aga kokkuvõttes on seda probleemi võimalik lahendada, kuigi kogetu põhjal ei tea UM-i mehed sellest vist eriti palju(ei räägi tln UM-ist). Mul leidsid nad oletatavaks põhjuseks tagumise sportpüti???? Aga eks ma siis juhin nende tähelepanu vastavatele asjadele!
Vasta