E36 pöörded kõiguvad!!!
E36 pöörded kõiguvad!!!
mul on selline jama bmw e 36-ga et pöörded kõiguvad kas keegi oskab midagi kuidagi aidata või on kellelgi endal midagi sellist old milles võib probleem olla?
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Teema võiks probleemi veidi paremini kirjeldada
Seda teemat on päris palju siin foorumis ka arutatud, otsing võib aidata.
Peale tühikäigumootori võib probleemne olla ka lambda andur, õhukulumõõtja, drosselklapi potekas jne... kõige mõttekam on truumu juurde laki 6 minna vast... kui midagi spetsiifilisemat peale selle, et pöörded kõiguvad õelda ei oska, siis siin foorumis see suht mõttetu spekuleerimine.. variante on palju
Seda teemat on päris palju siin foorumis ka arutatud, otsing võib aidata.
Peale tühikäigumootori võib probleemne olla ka lambda andur, õhukulumõõtja, drosselklapi potekas jne... kõige mõttekam on truumu juurde laki 6 minna vast... kui midagi spetsiifilisemat peale selle, et pöörded kõiguvad õelda ei oska, siis siin foorumis see suht mõttetu spekuleerimine.. variante on palju
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kui kogu aeg kõigub siis vist lambda andur, kui pinge kõikumine ära mõõta siis saab teada, kas süüdi on lambda andur.
http://trimmismurud.ee/
Foorumlastele -15% tel. 56170017
Foorumlastele -15% tel. 56170017
Siin seda probleemi lahatud laialt, aga mul läheb probleem edasi. Kõige alguses hakkasid pöörded kõikuma, läksin diagnossi- lamda läbi. Sai uus pandud(originaal UM-is) töötas 4 kuud. Läksin ülevaatusele, CO ja HC paigast ära. Läksin jälle diagnossi, lamda surnud, pandi garantii korras uus. Sellest on nüüd 6 kuud ja ikka vahel viskas pöördeid tühikäigul, aga mitte nii nagu katkise lamdaga 500 - 1500rpm vaid ca 500 -750 rpm. Läksin jälle diagnossi, lamda korras, aga lamda veakood sees. Kustutati siis see ära ja nüüd paar päeva tagasi sõidan mitte väga korralikult(oli tõmblemist lasin korra pöörded piirajasse) tundsin et jõud kadunud. Laisin tühikäigul töötada- pöörded kõikusid nagu katkise lamdaga 500- 750 rpm. Tegin "restardi"(jätsin korra seisma) siis töötas edasi korralikult ja töötab tänaseni. Targad tegijad rääkisid, et 91 a 325i on sellised probleeme esinenud, asi siis selles et kondents vesi ei saa välja, eriti kui on palju lühikesi otsi et sumps soojaks ei lähe, pidurdades pidi vesi jooksma lamdale peale?? On keegi sellist teooriat kuulnud? Ja milline siis 92-> sumps siis on??
Boschi esindaja käis välja sellise ametliku teooria, et lambda saab "termoschoki", kui saab koos süütega soojendustoite peale
see johtub M50-ne kollektori omapärast...
seepärast Boschi lambdasid garantii korras ära ei vahetata enne, kui aju ümber progetud hilisemaks lambdarelee sisse lülitamiseks(UM-is)
see johtub M50-ne kollektori omapärast...
seepärast Boschi lambdasid garantii korras ära ei vahetata enne, kui aju ümber progetud hilisemaks lambdarelee sisse lülitamiseks(UM-is)
Ma ei tea, kas aju ümber progreti, aga relee vahetati küll. Aga kokkuvõttes on seda probleemi võimalik lahendada, kuigi kogetu põhjal ei tea UM-i mehed sellest vist eriti palju(ei räägi tln UM-ist). Mul leidsid nad oletatavaks põhjuseks tagumise sportpüti???? Aga eks ma siis juhin nende tähelepanu vastavatele asjadele!