318is mootor jupsib ..... (viga leitud)
318is mootor jupsib ..... (viga leitud)
mingi imelik viga on asjal - pöörded kõiguvad ja vahest sureb vapsee välja .... samas töötab nagu kell ja siis äkki jälle jätab vahele. Kui hoida pöördeid üleval ise siis välja ei sure aga puterdab ning kui satub tühikäigul sellesse olukorda kus vahele jätab sureb kohe välja ... käivitades läheb ilusti käima aga võib ka kohe seisma jääda .... Panin boschi testile aja kinni, et äkki neMadis K oskavad aidata, aga seal saba kuni 4-ni Äkki on kellelgi kogemust sel alal? Ma veel liiga uus bmwmees
BMW 318iS (1994)
[quote][i]Algselt postitas marko[/i]
Muide, mina olen kah seal Boschi diagnostikas käinud. Aga üldsegi mitte positiivsete emotsioonidega - mine parem täpselt sama raha eest BMW diagnostikasse [/quote]
Nujah - mulle soovitati just seda kohta kuna pidid asjalikud vennad olema ja ka vea üles leidma tavaliselt ... võta nüüd kinni kus on parem ... kui seal asja ei saa, eks siis bmw .... vaatame .....
Muide, mina olen kah seal Boschi diagnostikas käinud. Aga üldsegi mitte positiivsete emotsioonidega - mine parem täpselt sama raha eest BMW diagnostikasse [/quote]
Nujah - mulle soovitati just seda kohta kuna pidid asjalikud vennad olema ja ka vea üles leidma tavaliselt ... võta nüüd kinni kus on parem ... kui seal asja ei saa, eks siis bmw .... vaatame .....
BMW 318iS (1994)
Mul oli ja on E34( 520) selline jama , et vahpeal kõiguvad ja siis jäävad pöörded peale.
Täpselt nii nagu jutt Teil.
VIGA JÄRGMINE: Seal,kuhu läheb kaasitross,mis reguleerib klappi,selle all on ming väike must lapik elektroonika jupp. See annab mingid käsud edasi ( ühendatud klapiga ) Kohe polegi seda näha aga kui käega katsud või natuke õhu torusi ära võtta on näha.
Maksab see Unitede 1000.- EEK Lammarist ei saa,kuna sama kodeeringuga on raske leida.
Äkki on süsteem analoogne ja on abiks!
Täpselt nii nagu jutt Teil.
VIGA JÄRGMINE: Seal,kuhu läheb kaasitross,mis reguleerib klappi,selle all on ming väike must lapik elektroonika jupp. See annab mingid käsud edasi ( ühendatud klapiga ) Kohe polegi seda näha aga kui käega katsud või natuke õhu torusi ära võtta on näha.
Maksab see Unitede 1000.- EEK Lammarist ei saa,kuna sama kodeeringuga on raske leida.
Äkki on süsteem analoogne ja on abiks!
See viga oli hoopis lihtsamast lihtsam ..... asi oli selles, et pöörete regulaatori pistikusse minevast kolmest juhtmest 1 oli katki .... Kujutad sa ette krt juhe katki vakk .... oleks võinud ju ise testriga läbi helistada need ja 500 boschi diagnosti kulusid kokku hoida Aga jah, ei tule ju kohe kõige peale ... ma juba aimasin tglt et äkki on selle viga kuna juhet näppides nats turtsatas mootor vahest. Nujah ... vigadest õpitaxe ju - kahju et oma vigadest
Aga nüüd kimama !!!
Aga nüüd kimama !!!
[quote]Kuule kus see pöörete regulaatori pistik täpselt asub? Ma vaataks niisama omal ka üle - õpiks jälle ühe asja seal kapoti all juurde [/quote]
See on näha pildil ... umbes seal ta on!
[img]http://www.kvt.ee/m3/engine.jpg[/img]
See on näha pildil ... umbes seal ta on!
[img]http://www.kvt.ee/m3/engine.jpg[/img]
318is mootor jupsib ..... (viga leitud)
Mehed,ärge jumalapärast näppige õhumassi mõõturit.Kui piix keerate,läheb selle häälestamine maksma palju aega ja umbes 1500,00 EEK.Kui millestki jagu ei saa, helista 055 666 810 või tule läbi Ülase 15 Tallinn(Bikers Bub kõrval)Firma nimi on CAR-TUNING
[quote]
Mehed,ärge jumalapärast näppige õhumassi mõõturit.Kui piix keerate,läheb selle häälestamine maksma palju aega ja umbes 1500,00 EEK
[/quote]
näppida võib, aga meelde tuleb jätta algupärane asend, et kui ei meeldi saaks algasendi taastada.
Ja Boschis timmitakse see paika üldise diagnostika käigus ehk 400krooni hulgas.
Mehed,ärge jumalapärast näppige õhumassi mõõturit.Kui piix keerate,läheb selle häälestamine maksma palju aega ja umbes 1500,00 EEK
[/quote]
näppida võib, aga meelde tuleb jätta algupärane asend, et kui ei meeldi saaks algasendi taastada.
Ja Boschis timmitakse see paika üldise diagnostika käigus ehk 400krooni hulgas.