E30, ports küsimusi

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Indrek1
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 22.03.2003 10:41 15
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Indrek1 »

[quote][i]Algselt postitas Aare

p1-asenda padjad siis...
p2-kui mootoril on jagaja mootori all (L-jetronic), siis
on pöörded peale keeratud. Selleks on sisselaskekollektori
"karbi" tagumises otsas kruvi (lühike kruvikas võtta), mida
päripäeva keerates tühikäigupöörded tõusevad, teistpidi
langevad. Keera kõigepealt sooja mootori tühikäik paika
(ca 800 p/min). Edasine sõltub sellest, mis siis toimuma
hakkab. Kui väiksematel pööretel mootor tudisema hirmsasti
kipub siis a)õhuleke voolikutes b)hirmus kulunud nukkvõll
vms jama c) ebaühtlane kompressioon d)varane süüde d)jne
Ühesõnaga, keera kõigepealt. Tavaliselt kipub
olema nii, et "müügivariantidel" on pöörded tiba kõrgemad,
see on tavaliselt millegi varjamiseks:(
Osa sellest jutust ei kehti Motronicu kohta, kuna seal pole
pöörded ja süüde enam reguleeritavad.
p3. Eks ise otsusta. Uus maksab UM-s ca 4600:(

Ahjaa veel-ära enne hammasrihma vahetamist korraliku mehe
käes seda eriti vääna. Elu näitab, et seal võib rihm vabalt
viimase kahe niidiga pidada:(


Tulles tagasi selle tühikäigu teema juurde siis minu masinal (E30 318i) soojalt pöörded normis (ca 850 +-50), külmalt enam-vähem sama. Külmalt peaksid vist tiba kõrgemal olema?Ja päripäeva keerates pöörded langesid, vastupäeva tõusid.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

[quote][i]Algselt postitas Indrek1[/i]
[quote][i]Algselt postitas Aare
Tulles tagasi selle tühikäigu teema juurde siis minu masinal (E30 318i) soojalt pöörded normis (ca 850 +-50), külmalt enam-vähem sama. Külmalt peaksid vist tiba kõrgemal olema?Ja päripäeva keerates pöörded langesid, vastupäeva tõusid. [/quote]

Minul on siiani kõik kolm autot olnud enam-
vähem samade pööretega külmalt ja soojalt.
Jetronicuga oli võib-olla 100-200 tuuri
rohkem, kuid mitte olulselt.
Kasutaja avatar
Andry
Huviline
Postitusi: 299
Liitunud: 03.10.2002 10:13 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andry »

ma ei viitsind kõike läbi lugeda maybe kordan midagi vana siin, aga
padjad pane Niva omad, ja vali A-varuosa mitte B! Maksavad kokku ca 100kr ja vaheta mõlemad ära.

See pöörete kõikumine võib olla nn. tühikäigulüliti viga, mis tuleb asendada, ise lasin ka selle töö ära teha Unitedis, hiņda ei oska öelda kahjuks.

ABS-iga olen muideks avastanud huvitava seose, et kui esirataste ja tagarataste läbimõõdud on erinevad ei tööta ka ABS.
Kas sul on kõik rattad ikka samas mõõdus, kuigi jah ix puhul peavad need nagunii kõik samas mõõdus olema.
Patrick oskab sind ka ABS osas loodetavasti aidata, ta ise on enda ABS aju juppieks võtnud ja uurinud seda sisu ning teab mis seal problem võib olla.
Edu uue autoga.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3611
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: GS
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

kõik rattad ikka samas mõõdus.

läksin lihtsama vastupanu teed, ning tõmbasin lihtsalt ABS'i aju pistiku lahti:)
eks enne talve peab asja uuesti torkima hakkama, siis nagu see teema vähe aktuaalsem.

küsiks siis mõne asja kohta veel.

et kui palju ja mis intervalliga peaks vahetama kõivõimalikke mahlasid. differ, käigukast, vahekast...ja pidurid?

ning kui suurtes kogustest neid sinna mahub.
ma ei tea, tavaline 325 ja 325ix mahlade mahud peaks vist samad olema? va vahekast.
GS
Raivo
Huviline
Postitusi: 3611
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: GS
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

[quote]Algselt postitas Aare[/i]
[quote][/quote]

p2-kui mootoril on jagaja mootori all (L-jetronic), siis
on pöörded peale keeratud. Selleks on sisselaskekollektori
"karbi" tagumises otsas kruvi (lühike kruvikas võtta), mida
päripäeva keerates tühikäigupöörded tõusevad, teistpidi
langevad. Keera kõigepealt sooja mootori tühikäik paika
(ca 800 p/min). Edasine sõltub sellest, mis siis toimuma
hakkab. Kui väiksematel pööretel mootor tudisema hirmsasti
kipub siis a)õhuleke voolikutes b)hirmus kulunud nukkvõll
vms jama c) ebaühtlane kompressioon d)varane süüde d)jne
Ühesõnaga, keera kõigepealt. Tavaliselt kipub
olema nii, et "müügivariantidel" on pöörded tiba kõrgemad,
see on tavaliselt millegi varjamiseks:(
Osa sellest jutust ei kehti Motronicu kohta, kuna seal pole
pöörded ja süüde enam reguleeritavad.
[/quote]

antud kala ikka sees.
ning tegemist motronic'uga.
küünlajuhtmed ning kõrgepinge juhe kah vahetatud.

ning veel, bensu võtab palju, 15+ kusjuures auto on naise käes, kes just teab mis vajutaja pole.

help help:(
GS
Vasta