E46 320D Õlisurve probleem
Re: E46 320D Õlisurve probleem
Õlisurve kaob peale mootori seisma jätmist, ükski klapp ei jää seda hoidma peale mootori seisma jätmist, nagu siin aastaid tagasi mõned arvanud on. Kui õlituli pikalt põleb, siis jooksevad lihtsalt kanalid või õlifilter tühjaks mingil põhjusel, kas või kulunud saalede tõttu. Kunagi sai M30 mootoril vahetatud kogu õlifiltri korpus sarnase jama pärast, seal olid igal juhul mingid klapid sees, läbi mille filter tühjaks jooksis.
Re: E46 320D Õlisurve probleem
Enda 2.0D 100kw sama jama, et külmalt käivitades paar sekundit õlituli põleb ja mootor lagiseb kuni tuli kustub. E46le läheb täpselt 5l mootoriõli.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 320D Õlisurve probleem
Ju see selline vana mootori sündroom on. Ei ole kuulnud, et keegi peale kapremondi läbimist kurdaks. (Kui siis ainult rahakoti kerguse üle.)
Samas nagu enne mainisin, mu peldik teeb juba 3a seda ja pole veel tähendanud, et otseselt midagi halvemaks oleks läinud. Läbisõitu mootoril 415000, aga jõu ning kütuse- ja õlikuluga on kõik korras.
Samas nagu enne mainisin, mu peldik teeb juba 3a seda ja pole veel tähendanud, et otseselt midagi halvemaks oleks läinud. Läbisõitu mootoril 415000, aga jõu ning kütuse- ja õlikuluga on kõik korras.