2. leht 2-st

Re: Bmw e46 touring esisilla müsteerium

Postitatud: 16.08.2015 11:22 23
Postitas -tentspoiss-
Jee. Nii läks võtsin 14mm keermelati poest ning mõned vinged seibid . Leidsin veel juurde vana laagrite jäänuseid . Need said oma korda veel lihvi käia peal ja oligi olemas . Laagri välimise ääre tõmbasin kuni ääreni ära ja ülejäänu oli haamri töö vastu latti . Roostes oli korralikult . Vana laager tuli sügav külmast ja läks muredeta sisse . Kuid kui olen aus siis kõik võttis aega 12 tundi :) Kellele meeldib ise pusida siis see on täiesti ok töö . Mulle meeldis. Tehtud ja undamine kadus.

Re: Bmw e46 touring esisilla müsteerium

Postitatud: 16.08.2015 11:54 29
Postitas toivoku
-tentspoiss- kirjutas:Jee. Nii läks võtsin 14mm keermelati poest ning mõned vinged seibid . Leidsin veel juurde vana laagrite jäänuseid . Need said oma korda veel lihvi käia peal ja oligi olemas . Laagri välimise ääre tõmbasin kuni ääreni ära ja ülejäänu oli haamri töö vastu latti . Roostes oli korralikult . Vana laager tuli sügav külmast ja läks muredeta sisse . Kuid kui olen aus siis kõik võttis aega 12 tundi :) Kellele meeldib ise pusida siis see on täiesti ok töö . Mulle meeldis. Tehtud ja undamine kadus.
Tubli :)

Re: Bmw e46 touring esisilla müsteerium

Postitatud: 19.08.2015 11:31 09
Postitas hondamtx
uue laagri võtsid ikka sügavkülmast?

Re: Bmw e46 touring esisilla müsteerium

Postitatud: 24.08.2015 00:26 37
Postitas Renku

Re: Bmw e46 touring esisilla müsteerium

Postitatud: 24.08.2015 08:04 41
Postitas teet82
Selle sama kuti paigaldusvideos on näha, et ta pressib laagrit sisse sisemisele võrule toetudes (kuigi ta on ise pannud video juurde seda keelava teksti). Eespool juba mainisin, et tuleb pressida õigest võrust, et pressimisjõud ei peaks mõjuma läbi laagrikuulide ühelt võrult teisele. Rummu sissepressimisel tuleb toetada tagant sisemist võru, et seda välja ei lükkaks rummuga. See kutt topib mingi suure seibi sinna, mis arvatavasti ei puutugi sisemise võru vastu. Eks need ongi põhjused, et miks mõni peab iga aasta laagreid vahetama.

Re: Bmw e46 touring esisilla müsteerium

Postitatud: 24.08.2015 23:01 05
Postitas Renku
Jah eks neid soss-seppasid ole igasuguseid, nt 36-l lasin kiirkorras kalda tn carstopis mõlemad tagumised laagrid vahetada... Tüüp raius kuvaldaga poolteljed välja ,niiet pärast kui valmis oli, sain üks 300m sõita kui vasak pooltelg laiali lendas :)

Re: Bmw e46 touring esisilla müsteerium

Postitatud: 24.08.2015 23:19 10
Postitas toivoku
Renku kirjutas:Jah eks neid soss-seppasid ole igasuguseid, nt 36-l lasin kiirkorras kaldatee carstopis mõlemad tagumised laagrid vahetada... Tüüp raius kuvaldaga poolteljed välja ,niiet pärast kui valmis oli, sain üks 300m sõita kui vasak pooltelg laiali lendas :)
Ma isegi ei näe mingit seost sellel,et pooltelg lendas laiali sellepärast,et sai haamriga paar vopsu? Pigem **** kokkusattumus ja kulunud pooltelg.

Re: Bmw e46 touring esisilla müsteerium

Postitatud: 25.08.2015 14:22 02
Postitas Renku
ksjrs korralikud olid mõlemad aga see vasakpoolne ei tahtnud kuidagi lahti tulla, siis ikka tükk aega tagus enne kui sai.. Ja hiljem tollesama veovõlli ots lendas laiali, ilmselt peksis laagrile praod sisse, seda ta ka ise kahtlustas, kuigi uue(kasutatud) võlli viisin neile oma kulu ja kirjadega....

Re: Bmw e46 touring esisilla müsteerium

Postitatud: 25.08.2015 18:19 04
Postitas pikk66
Oot-oot :roll: Veovõlli lahti pekstes sai laager kahjustada nagu ma aru saan. Aga peale lahti peksmist pandi ju uus laager ja kui sisse korralikult pressiti - siis puudub puudub ju loogiline seos. Ainus mis kuvaldaga teha sai, et peksis veovõlli otsa seeneks.

Re: Bmw e46 touring esisilla müsteerium

Postitatud: 25.08.2015 22:42 18
Postitas toivoku
see ei ole loogiline kuskilt otsast, et need kuulid ja see raam seal sees ,said nii kõva paugu,et lendas laiali, veovõll ju loksub ja kui veovõll on kinni yhelt poolt siis see teisele poole ei jõuagi see pauk ju.

Re: Bmw e46 touring esisilla müsteerium

Postitatud: 25.08.2015 22:50 29
Postitas Renku
Vot jah, välimise võlli enda kuulid lendasid laiali, tegu oli 318i 36-ga