Usu mind, aga on mitmeid juhuseid olnud (1 oli mul sõbral ka), et kütuse paagis on auk sees. Eriti veel kui ökonomaiser mingit nelja näitab (reaalselt siiski ca. 6 vms.).martin471 kirjutas:Nüüd sõitsin 50 l kütet maha ja seda ainult linnas. Keskmiseks kuluks tuli ilus 12,2lNo ma ei tea aga see on minu jaoks liiiiiga palju ja arvan et see pole päris normaalne...
E36 325TDSA suur küttekulu
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Väga ei tahaks uskuda et auk sees on, siis oleks ju seistes loik ka all. Samas aga lekib kütet kuskilt mootori juurest. Mootori külg on veits diisliga koos ja vist isegi jookseb natuke põhja alla. Mul on tunne et läbi laseb see juhtmega pihusti nagu nendel mootoritel ikka, aga ei tahaks uskuda et see nii palju kütusekulu juurde annab.
Igatahes igasugused lekked on vist asi mida tasuks igal juhul kontrollida.
Igatahes igasugused lekked on vist asi mida tasuks igal juhul kontrollida.
No vat sellest ma räägingi:D Ega ma ei peakski sellist kulu imelikuks kui just nii paljudel inimestel sama mootor nii palju vähem kütet ei võtaks.chulo kirjutas:No siis olen mina jälle üks nendest, kes automaadi mehi siia närvi tuleb ajama. Omasin umbes aasta-poolteist tagasi 525tds-i mis võttis keskmiselt 7,5 ja maanteel alla 6 l sajale. Linnas ei saand kütusekulu kuidagi üle 9l.
Milles see kinni on? Ka tõesti automaat kastis?
Igasugused diisli lekked likvideeri küll kähku ära!Väga ei tahaks uskuda et auk sees on, siis oleks ju seistes loik ka all. Samas aga lekib kütet kuskilt mootori juurest. Mootori külg on veits diisliga koos ja vist isegi jookseb natuke põhja alla.
Mu TDSil lekkis pumbast. Oisu diislis vahetati need 2500.- eest ära ja asi mutt. Aga enne seda ma jõudsin veel mootoripatja vahetada, kuna diisel oli selle peale tilkund ja täiesti pudruks söönud

Mul 530d automaat. Suuresti oleneb kas mootor on soe või mitte. Hommikul Jürist linna poole tulles ja linna sooja mootoriga jõudes on edasine linnas seiklemise kütusekulu keskmine seal 8,xx ringis ... õhtul linnast kodu poole seigeldes külma mootoriga ja veidi ummikuid ka - pigem 12-14L/100km. Keskmine tuleb aga 9 ringis - 50%linn, 50% maantee.chulo kirjutas:No siis olen mina jälle üks nendest, kes automaadi mehi siia närvi tuleb ajama. Omasin umbes aasta-poolteist tagasi 525tds-i mis võttis keskmiselt 7,5 ja maanteel alla 6 l sajale. Linnas ei saand kütusekulu kuidagi üle 9l.
Milles see kinni on? Ka tõesti automaat kastis?
Indrek
Aga tagasillas ? Võibolla on see külmana noaga lõigatav jubamartin471 kirjutas:Õli on täissünt, enamasti sõidan üksi ja ilma koormata, rattalaagrid veel häält ei tee. Rehvirõhud peaks ka normaalsed olema, aga sellega olen nõus et talverehvidega võtab rohkem kütust. Mul veel pehme seguga gislavedid ka, sel juhul ei imesta.



Võrdlus
Mul oli 95a.525 tds automaat touring sõi maantel 7-7,5l , linnas 9l. Praegu oman 94 325tds automaati, kulu on maantel 7,5-8l., linnas 10l., Passi järgi m-6,7, l-8,6l. Sõbral sama auto ja m-6,5l, l-8,5l. Kuid uurides selgus, et reduktori ülekanne on minu endisel ja praegusel autol erinev. Nii kiirusel 100km/t 525 pöörded olid 1700p/m; aga 325l on 2000p/m. Kolmas peab ka sipa erksam olema. Kulu sõltub mootori ressursist tugevasti+ kütuse kvaliteet ja pihustite hea kütuse väljapritse(mitte kusemine, mis on vanadel diislitel) ja õige anuse nurk -miss sellest et käima läheb hästi ja tõmme hea- nii ühel autol 50km/t pedaali piisab hoida ühes asendis, aga teisele on vaja sama kiiruse hoidmiseks rohkem vajutada. Kevadel teen oma auto kah sipa korda.
Tagasilla õli kohta ei oska ma tõesti midagi öeldajackpuuk kirjutas:Aga tagasillas ? Võibolla on see külmana noaga lõigatav jubamartin471 kirjutas:Õli on täissünt, enamasti sõidan üksi ja ilma koormata, rattalaagrid veel häält ei tee. Rehvirõhud peaks ka normaalsed olema, aga sellega olen nõus et talverehvidega võtab rohkem kütust. Mul veel pehme seguga gislavedid ka, sel juhul ei imesta.
, kola pagasnikus , liigsed kilod mõjuvad küttekulule päris hästi
, termostaat, jahutusventikas korras ? Või on mingi hull spoilaring autole pandud , tiib taga , nagu moosiriiul

Eks selle tagasilla õli pean küll järgi kontrollima. Samas tahaks ka diagnostika ära teha. Tahaks teada kuidas pihustid töötavad, kas süüte nurk on õige jne.
Oskate öelda, kas ehk Truumu aitaks mind selle koha pealt? ABS ka ei tööta, samas tuli ei põle, kas sellised vead saab ka diagnostikast teada?