E46 airbabi tuli läks põlema
Kuna patrik, minu mati asemele tinutas midagi sarnast, siis põhimõtteliselt see emulaatori lahendus on vast õige.
Küsimus on vast selle takisti suuruses ja selles kas diood on takistiga paraleerselt või järjestiku.
Muidu mida raskem inimene matil istub seda väikemaks see takistus seal mati sees peaks minema.
Patrik võiks ikka ütelda, mis seal skeemis siis valesti on või on see tõesti ärisaladus?
Küsimus on vast selle takisti suuruses ja selles kas diood on takistiga paraleerselt või järjestiku.
Muidu mida raskem inimene matil istub seda väikemaks see takistus seal mati sees peaks minema.
Patrik võiks ikka ütelda, mis seal skeemis siis valesti on või on see tõesti ärisaladus?
Tegin täna sensormati vahetuse ära.
Täpsemalt lugege kui huvitab minu teemast siis.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=470598#470598
Polnud see midagi nii hull. Maksis see lõbu ju kokku 1314.- krooni matt + üks Selveri Liha pitsa
Täpsemalt lugege kui huvitab minu teemast siis.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=470598#470598
Polnud see midagi nii hull. Maksis see lõbu ju kokku 1314.- krooni matt + üks Selveri Liha pitsa

E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
- juka
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 24.08.2006 14:50 24
- Peamine sõiduk: BMW E46 TURBOTRAKTOR
- Asukoht: IDA-VIRU
kuule, seda emulaatori välja mõtlesid targad inimesed! ja seda emulaatori kasutavad tuhandeid bmw omanikke (vaaata e46club.ru foorumis kui ei usu!) !!! aga kui sul mingi paranooia siis ikka maksa UM'ispatrik kirjutas:naljamehed
kas keegi ei pannud tähele et
esiteks on skeem vale
teiseks on ebaratsionaalselt koostatud
sellega jääb airbagile mulje et keegi kõrval ei istu
teiseks dioodi kahe takisti vahele panna oskavad vist ainult ameeriklased
teeb sama välja kui ma ütlen et olen 100 pluss 78 cm pikk selle asemel et öelda et olen 178 cm pikk

no rules just fun
E46 2002 TURBOTRAKTOR
E46 2002 TURBOTRAKTOR
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
esiteks targad inimesed ei pane dioodi kahe takisti vahele.juka kirjutas:kuule, seda emulaatori välja mõtlesid targad inimesed! ja seda emulaatori kasutavad tuhandeid bmw omanikke (vaaata e46club.ru foorumis kui ei usu!) !!! aga kui sul mingi paranooia siis ikka maksa UM'ispatrik kirjutas:naljamehed
kas keegi ei pannud tähele et
esiteks on skeem vale
teiseks on ebaratsionaalselt koostatud
sellega jääb airbagile mulje et keegi kõrval ei istu
teiseks dioodi kahe takisti vahele panna oskavad vist ainult ameeriklased
teeb sama välja kui ma ütlen et olen 100 pluss 78 cm pikk selle asemel et öelda et olen 178 cm pikk
teiseks antud skeem ei registreeri viga vaid annab infot et keegi kõrval ei istu. see tähendab et kui avarii toimub, on kõrval istuv isik kaitseta.
ei avane seal ei esi- külje ega turvavöö turvapadi.
kas tõesti suhtud oma abikaasasse, sõpra või lapse turvalisusse nii halvasti? kas tõesti maksab ta elu sulle nii vähe?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
kui tuli põleb siis bag ei tööta. arvatavasti sensormati viga. minu juures saab ümber progeda või um-is saab sensormatt vahetada
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
ei hakka uut teemat tegema.. keegi tegi endale emulaatori selle skeemi järgi?
http://www.upload.ee/image/429802/e39_airbag_fix.jpg
mida see fix tähendab?
a) tuli kustub, kompuuter mõtleb et keegi koguaeg istub ja kõrvalistuja padjad tulevad igaljuhul lahti?
b) tuli kustub, kompuuter mõtleb et kõrvalistmel kedagi ei istu ja padjad ei avane?
http://www.upload.ee/image/429802/e39_airbag_fix.jpg
mida see fix tähendab?
a) tuli kustub, kompuuter mõtleb et keegi koguaeg istub ja kõrvalistuja padjad tulevad igaljuhul lahti?
b) tuli kustub, kompuuter mõtleb et kõrvalistmel kedagi ei istu ja padjad ei avane?
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
Kas lihtsam ja kindlam pole programmmeerides kott avanema panna igas avarii situatsioonis ning istme pistik lahti jättahai123 kirjutas:ei hakka uut teemat tegema.. keegi tegi endale emulaatori selle skeemi järgi?
http://www.upload.ee/image/429802/e39_airbag_fix.jpg
mida see fix tähendab?
a) tuli kustub, kompuuter mõtleb et keegi koguaeg istub ja kõrvalistuja padjad tulevad igaljuhul lahti?
b) tuli kustub, kompuuter mõtleb et kõrvalistmel kedagi ei istu ja padjad ei avane?

Re: E46 airbabi tuli läks põlema
nõus, aga tallinnasse sõita ainult selle asja pärast + tööraha on küllaltki kulukas
ei tea kes tartus teeks seda..
ei tea kes tartus teeks seda..
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
nii täna kustutasin veakoodid, suretasin auto välja, panin käima ja tuli kustus, sõitsin linnas umbes 5km, ei ole VEEL põlema läinud..



Re: E46 airbabi tuli läks põlema
ja täna hakkas põlema jälle 

Re: E46 airbabi tuli läks põlema
Kui ta sul kord põleb ja kord mitte, siis pakun, et sul viga hoopis pistikus, nagu mul oli eelmisel aastal. See ka neil üks järjekordsetest tüüpvigadest. Pistik asub püropadruni otsas, seda näed, kui vaatad turvavöö kinniti kõrvalt istme vahele.
Endal sai pistik uus ostetud ja ära vahetatud, seejärel diagnostikasse ja veateade kustutatud (100 eek maksis kustutamine).
Aga ennem seda oli mul ka loomulikult sensormatt läbi. Ei tahtnud uut osta ja läksin www.autoelektrik.ee tegelase juurde kahe raudtee vahel ning ta tegi 500 eest ka mingi süsteemi sinna, et auto arvab, et keegi seal istub ning avarii korral avaneb bag igaljuhul (niisama sensormati väljaprogemiseks, nagu Patrik teeb, polnud tal vastavat spetsiifilist tehnikat). Kuna sa Tartust, siis soovitan teda külastada.
Endal sai pistik uus ostetud ja ära vahetatud, seejärel diagnostikasse ja veateade kustutatud (100 eek maksis kustutamine).
Aga ennem seda oli mul ka loomulikult sensormatt läbi. Ei tahtnud uut osta ja läksin www.autoelektrik.ee tegelase juurde kahe raudtee vahel ning ta tegi 500 eest ka mingi süsteemi sinna, et auto arvab, et keegi seal istub ning avarii korral avaneb bag igaljuhul (niisama sensormati väljaprogemiseks, nagu Patrik teeb, polnud tal vastavat spetsiifilist tehnikat). Kuna sa Tartust, siis soovitan teda külastada.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
aitäh info eest!Fred kirjutas:Kui ta sul kord põleb ja kord mitte, siis pakun, et sul viga hoopis pistikus, nagu mul oli eelmisel aastal. See ka neil üks järjekordsetest tüüpvigadest. Pistik asub püropadruni otsas, seda näed, kui vaatad turvavöö kinniti kõrvalt istme vahele.
Endal sai pistik uus ostetud ja ära vahetatud, seejärel diagnostikasse ja veateade kustutatud (100 eek maksis kustutamine).
Aga ennem seda oli mul ka loomulikult sensormatt läbi. Ei tahtnud uut osta ja läksin www.autoelektrik.ee tegelase juurde kahe raudtee vahel ning ta tegi 500 eest ka mingi süsteemi sinna, et auto arvab, et keegi seal istub ning avarii korral avaneb bag igaljuhul (niisama sensormati väljaprogemiseks, nagu Patrik teeb, polnud tal vastavat spetsiifilist tehnikat). Kuna sa Tartust, siis soovitan teda külastada.
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
igasugune info ja abi kuhu pöörduda on teretulnud! Eks kui kohapeal räägin temaga kuidas ta teeb ja mis ta teab kõik selgub, kas ta arvab nii või on nii
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
Nu ma hindaks teda ikkagi väga kompetentseks elektrikuks, kuna pool Tartut on tema juures käinud ja niisama pole keegi tagasi lonkinud ilma viga teada saamata. Võib-olla ta ei viitsi lihtsalt progemisega tegelda? Pole mõtet materdada maha inimest ilma teda tundmata, ma arvan. (jah, arvan jälle
)
Btw, foorumi üheks eesmärgiks ongi arvamuste avaldamine. Mida me muidu siin päevad otsa loeks? Vanu kuivi tehnilisi poste?

Btw, foorumi üheks eesmärgiks ongi arvamuste avaldamine. Mida me muidu siin päevad otsa loeks? Vanu kuivi tehnilisi poste?

Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
Jah, nõus, et asjalikke poste võib siin foorumis alla veerandi olla (samamoodi kasulike postide arv kogu minu enda postidest), aga omasid kogemusi võib ju ikka välja tuua. Ise võtsin siin sõna ainult sellepärast, et inimene ei viitsinud sellepärast Tallinnasse sõita ning mul on kogemus, et ka Tartus saab selle probleemi lahendatud.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
Aardla 27 (autoelektrik.ee) oli silt üleval "suletud 12.03-21.30" läksin siriuse taga olevasse diagnostikasse (autodiagnostika.ee) võttis aega 5 min pani mingi takisti vahele, kustutas viga ja küsis 500 töö eest.
lisaks lasin enda tulede ploki ümber programmeerida et ta tunnistaks xenoni (peale tulede vahetust xenoni vastu näitas et pirn läbi kuid tegelikult ei olnud) selle eest 400.. kokku läks 900 eek 2 arvuti ühendamise eest.. aga mis teha.. kui ise ei oska:)
lisaks lasin enda tulede ploki ümber programmeerida et ta tunnistaks xenoni (peale tulede vahetust xenoni vastu näitas et pirn läbi kuid tegelikult ei olnud) selle eest 400.. kokku läks 900 eek 2 arvuti ühendamise eest.. aga mis teha.. kui ise ei oska:)
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
Mul ka vilgub aegajalt kõrvalistuja peale see tuli.
Siis käsin aga kõrvalistujal korra **** hüpitada istme peal ja tuli kustub ära.
Kas siis, kui tuli kustunud, on see matt omadega rahul ja avaneb?
Siis käsin aga kõrvalistujal korra **** hüpitada istme peal ja tuli kustub ära.
Kas siis, kui tuli kustunud, on see matt omadega rahul ja avaneb?
1,8l E46 coupé 12/1999
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
Küsimus siis kõige targematele.
Auto praegune seis on selline, et airbagi tuli põleb.
Kõrvalistuja istme alla on paigaltatud 4 oomine takisti.
Kui inpaga viga ära kustutada, siis ilmub viga paari päevaga tagasi.
Küsimus, mis vahe on ebays müüdaval emulaatoril ja minu 4 oomisel takistil?
Kuidas teha nii, et airbag töötaks avarii korral ja viga enam tagasi ei tuleks? Mitte pakkuda UM lahendusi.
Aitäh.
Auto praegune seis on selline, et airbagi tuli põleb.
Kõrvalistuja istme alla on paigaltatud 4 oomine takisti.
Kui inpaga viga ära kustutada, siis ilmub viga paari päevaga tagasi.
Küsimus, mis vahe on ebays müüdaval emulaatoril ja minu 4 oomisel takistil?
Kuidas teha nii, et airbag töötaks avarii korral ja viga enam tagasi ei tuleks? Mitte pakkuda UM lahendusi.
Aitäh.
E46 airbabi tuli läks põlema
Ma ei tea, kust 4 oomise takisti info leidsid, aga välismaa foorumite info järgi on pigem selline kombo toiminud:

https://www.bimmerforums.co.uk/forum/f7 ... 956?page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.autopower.se/mekartips/meka ... ?dokid=172" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga nagu juba öeldi, saab kodeerida arvutiga ka seda (nt NCS Expert, PaSoft BMW Scanner).

https://www.bimmerforums.co.uk/forum/f7 ... 956?page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.autopower.se/mekartips/meka ... ?dokid=172" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga nagu juba öeldi, saab kodeerida arvutiga ka seda (nt NCS Expert, PaSoft BMW Scanner).
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
Siin on palju räägitud pistikust kõrvalistuja istme all, millist pistikut mõeldakse? Keegi rääkis siin padruni pistikust, mis pidi asuma turvavöö kinnituse all?
Kas tasub siis ebayst see emulaator ära tellida, kas ebay tellitud emulaator on praem kui minu praegune 2 või 4 oomine takisti, või palju neid oome seal pidigi olema?
Kas tasub siis ebayst see emulaator ära tellida, kas ebay tellitud emulaator on praem kui minu praegune 2 või 4 oomine takisti, või palju neid oome seal pidigi olema?
Re: E46 airbabi tuli läks põlema
Lisaks mainin eelkõnelejatele seda, et sensormati vea korral avaneb avarii korral ka kõrvalistuja padi.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega